JonDo 575 Skrevet 15. April, 2020 Det er sq hårdt man! at men ikke kan komme ud og dyrke sin frække hoppy. Jeg er jo smask liderlige og så til at komme ud og lege med det søde og frække tøser.... er jeg den enste der har det sådan ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. April, 2020 Ja jeg tror du er den eneste i hele verden som har det sådan, lige undtagen en masse kvinder som tilbyder købesex og også er blevet ekstra liderlige for at få del i din opsparing..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 15. April, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Ja jeg tror du er den eneste i hele verden som har det sådan, lige undtagen en masse kvinder som tilbyder købesex og også er blevet ekstra liderlige for at få del i din opsparing..... haha elsker det svar. Vidunderligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 15. April, 2020 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Ja jeg tror du er den eneste i hele verden som har det sådan, lige undtagen en masse kvinder som tilbyder købesex og også er blevet ekstra liderlige for at få del i din opsparing..... Jeg tror, at jeg taler for flertallet af mændene herinde: Men vi er altså en del der gerne hjælper 'faldne kvinder' også seævom det går udover vores opsparing af cash og sæd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. April, 2020 går ned på knæ skrev, for 1 minut siden: haha elsker det svar. Vidunderligt Jeg vil være eminent til at besvare en eller anden tåbelig brevkasse-ting eller skrive uges stjernetegn. Bare kom hid med dit spørgsmål, så roder jeg lidt rundt i fjamsen og giver et personligt brugbart svar - ganske gratis endda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 15. April, 2020 “I'm so goddamn horny, the crack of dawn better be careful around me!” ― Tom Waits Album Nighthawks at the Diner Well, an inebriated good evening to you all. Welcome to Rapheal's Silver Cloud Lounge. Slip me a little crimson, Jimson. Give me the low down, Brown. What's the scoop, Betty Boop? I'm on my way into town Course I'd rather... want to thank Dewana for opening the program for us. I'm so God damn horny the crack of dawn better be careful around me Yeah, I wanna pull on your coat about something here tonight. Yeah, a little news I'd like to throw your direction. See I...I used to know a girl, yeah and it was a hubba hubba and ding dang ding. I said "Baby, you got everything." A week later, it was a hubba hubba and ding ding dong, baby, it sure didn't last too long I know things are tough all over, ain't getting any better. I was moved, to kind of swivel a little bit of a kind of an emotional weather forecast for you this evening. What I'm talking about is... well, you know I've been playing night clubs and staying out all night long, come a home late, gone for three months, come back and everything in the refrigerator turns into a science project So you get designs on a waitress, you know. She got three or four kids. She's sorting out her cheques and she's counting out her change. You say, "Hey baby, heat me up a bear claw on the radar range." Well and then it gets real cold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅrhusmedbolleÅ 62 Skrevet 15. April, 2020 Jaaaa pungen er Fuld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 762 Skrevet 15. April, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg vil være eminent til at besvare en eller anden tåbelig brevkasse-ting eller skrive uges stjernetegn. Bare kom hid med dit spørgsmål, så roder jeg lidt rundt i fjamsen og giver et personligt brugbart svar - ganske gratis endda Okay, udfordring accepteret. Bliver poledancing på noget tidspunkt lige så populært blandt husmødre som bamsekarate er det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 15. April, 2020 JonDo skrev, for 5 timer siden: Det er sq hårdt man! at men ikke kan komme ud og dyrke sin frække hoppy. Jeg er jo smask liderlige og så til at komme ud og lege med det søde og frække tøser.... er jeg den enste der har det sådan ? Nej du er højst sandsynligt ikke den eneste. Men nyd din liderlighed indtil du får mulighed for at lege med søde og frække tøser igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. April, 2020 Max Power skrev, for 3 timer siden: Okay, udfordring accepteret. Bliver poledancing på noget tidspunkt lige så populært blandt husmødre som bamsekarate er det? Kære Max Power Med din enorme spirituelle energi har du mulighed for at få disse håbløse husmødre til at dyrke poledancing. Stil dig nøgen i måneskin på et ben og kast din dagsgamle sæd over din højre skulder, så vil du i løbet af det kommende årti se en øget interesse for poledancing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 297 Skrevet 15. April, 2020 Nemtøs skrev, for 12 minutter siden: Stil dig nøgen i måneskin på et ben og kast din dagsgamle sæd over din højre skulder, så vil du i løbet af det kommende årti se en øget interesse for poledancing Det har jeg gjort 3 gange om året siden 1998, og ser er stadig ikke sket noget... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 15. April, 2020 Fætteren skrev, for 1 minut siden: Det har jeg gjort 3 gange om året siden 1998, og ser er stadig ikke sket noget... Hvis du skifter dit nickname til et mere sigende og energifyldt navn som fætter langpik vil du også få held med dine ønsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 762 Skrevet 16. April, 2020 Nemtøs skrev, for 9 timer siden: Kære Max Power Med din enorme spirituelle energi har du mulighed for at få disse håbløse husmødre til at dyrke poledancing. Stil dig nøgen i måneskin på et ben og kast din dagsgamle sæd over din højre skulder, så vil du i løbet af det kommende årti se en øget interesse for poledancing Oh kloge sandsigerske Jeg takker for dit svar og vil straks følge dit råd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 16. April, 2020 Nemtøs skrev, for 9 timer siden: Kære Max Power Med din enorme spirituelle energi har du mulighed for at få disse håbløse husmødre til at dyrke poledancing. Stil dig nøgen i måneskin på et ben og kast din dagsgamle sæd over din højre skulder, så vil du i løbet af det kommende årti se en øget interesse for poledancing Kære @Nemtøs Jeg synes at dit råd nærmer sig det okkulte og den mørke verden, thi der står skrevet i den gode bog, Det Gamle Testamente Citat; Du må ikke spilde din sæd på jorden, når du kan kaste den i en skøges skød". Citat slut, så vær varsom, himlens straf, den skaldede hævner, kan meget vel opsøge dig Mvh Den skabs fromme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 16. April, 2020 Misjo1 skrev, for 5 timer siden: Kære @Nemtøs Jeg synes at dit råd nærmer sig det okkulte og den mørke verden, thi der står skrevet i den gode bog, Det Gamle Testamente Citat; Du må ikke spilde din sæd på jorden, når du kan kaste den i en skøges skød". Citat slut, så vær varsom, himlens straf, den skaldede hævner, kan meget vel opsøge dig Mvh Den skabs fromme Lige det med den skaldede hævner bliver nok ikke opfattet som en trussel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 16. April, 2020 Don T skrev, for 3 timer siden: Lige det med den skaldede hævner bliver nok ikke opfattet som en trussel Sshhhsss var ellers klar til den helt store straf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 16. April, 2020 "Har du mere lyst til sex i øjeblikket? Det havde din oldemor også under krigen" "Når det første chok har lagt sig, og karantænen er blevet hverdag, får vi atter lyst til sex. Den tendens bliver bekræftet hos Sinful, som er Nordens største forhandler af sexlegetøj." https://www.dr.dk/nyheder/kultur/historie/har-du-mere-lyst-til-sex-i-oejeblikket-det-havde-din-oldemor-ogsaa-under Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 225 Skrevet 17. April, 2020 Nemtøs skrev, den 15.4.2020 at 17:50: Ja jeg tror du er den eneste i hele verden som har det sådan, lige undtagen en masse kvinder som tilbyder købesex og også er blevet ekstra liderlige for at få del i din opsparing..... Men sparer penge op for bl.a. at få en god oplevelse, fx ved at besøge en GP. Men du lyder som om du er en af de liderlige piger der kun er ude efter andres opsparinger. Troede ellers man fik en god oplevelse hos dig uden at det skulle handle om hvad man betaler; om det er ens opsparing eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2020 haija skrev, for 36 minutter siden: Men sparer penge op for bl.a. at få en god oplevelse, fx ved at besøge en GP. Men du lyder som om du er en af de liderlige piger der kun er ude efter andres opsparinger. Troede ellers man fik en god oplevelse hos dig uden at det skulle handle om hvad man betaler; om det er ens opsparing eller ej. Godt du har indset at jeg kun bliver liderlig når der kommer penge på svesken... har du nogensinde hørt om sarkasme og ironi????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 225 Skrevet 17. April, 2020 Nemtøs skrev, for 14 minutter siden: Godt du har indset at jeg kun bliver liderlig når der kommer penge på svesken... har du nogensinde hørt om sarkasme og ironi????? Ja, det har jeg. Og jeg ved udmærket godt du er en skøn kvinde. Jeg var nok lidt hård ved min besked før, så det beklager jeg. Jeg blev bare lidt irriteret på den besked du skrev tidligere, da den havde en lidt "dårlig tone" om os mænd der besøger GP'er. Jeg synes GP'er er dejlige at være sammen med og det er selvfølgelig inklusiv dig søde. Du skulle fx bare have lavet en smiley eller lign. efter din besked, så man er lidt mere med på det er ironi. Jeg synes du er mega sød og frisk, så hold humøret oppe, og et stort kram herfra. Lad os smile resten af dagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. April, 2020 haija skrev, for 23 minutter siden: Ja, det har jeg. Og jeg ved udmærket godt du er en skøn kvinde. Jeg var nok lidt hård ved min besked før, så det beklager jeg. Jeg blev bare lidt irriteret på den besked du skrev tidligere, da den havde en lidt "dårlig tone" om os mænd der besøger GP'er. Jeg synes GP'er er dejlige at være sammen med og det er selvfølgelig inklusiv dig søde. Du skulle fx bare have lavet en smiley eller lign. efter din besked, så man er lidt mere med på det er ironi. Jeg synes du er mega sød og frisk, så hold humøret oppe, og et stort kram herfra. Lad os smile resten af dagen. Jeg holder fast i mit skriv, jeg er overrasket over hvor mange tråde jeg har set med kvinder som er så forbistret liderlige i denne her tid.. så naiv er jeg altså ikke når liderligheden er sat op efter et æggeur i vindueskarmen som ringer når den betalte tid er udløbet. Hvorfor ikke stå ved at det er forretning og forretningen lider i denne her tid ligesom mange andre erhverv. Pigerne gør deres bedste for at tiltrække mænd og det kan jeg godt forstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 225 Skrevet 17. April, 2020 Nemtøs skrev, for 21 minutter siden: Jeg holder fast i mit skriv, jeg er overrasket over hvor mange tråde jeg har set med kvinder som er så forbistret liderlige i denne her tid.. så naiv er jeg altså ikke når liderligheden er sat op efter et æggeur i vindueskarmen som ringer når den betalte tid er udløbet. Hvorfor ikke stå ved at det er forretning og forretningen lider i denne her tid ligesom mange andre erhverv. Pigerne gør deres bedste for at tiltrække mænd og det kan jeg godt forstå. Det kan jeg også sagtens godt forstå. Og det er også fint den her forretning eksisterer. Den har givet mig og sikkert også mange andre nogle dejlige minder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 17. April, 2020 haija skrev, for 54 minutter siden: Du skulle fx bare have lavet en smiley eller lign. efter din besked, så man er lidt mere med på det er ironi ironi og sarkasme skal ikke ødelægges af smileyer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 17. April, 2020 aaisha skrev, for 1 minut siden: ironi og sarkasme skal ikke ødelægges af smileyer Enhver sætning kan ødelægges, eller gøres bedre af ironi - der er så op til den enkelte at fortolke. (vover alligevel en smiley ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
haija 225 Skrevet 17. April, 2020 aaisha skrev, Lige nu: ironi og sarkasme skal ikke ødelægges af smileyer Det har du nok også ret i. Men så synes jeg man skal formulerer sig, så det har en ironisk tone. Men det var sikkert bare mig der læste det med "negative" øjne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg