Hop til indhold

Point Rødovre flytter!

Featured Replies

Skrevet

En servicemeddelelse, så brødre ikke kører forgæves: Point er fra og med i morgen d. 1/4 flyttet til Læssøesgade 20 kld., Kbh N.

Skrevet

Og så mangler de flyttemænd eller hvad? For der må jo være en grund til du lægger indlæget under Efterlysninger ;)

Skrevet

Og så mangler de flyttemænd eller hvad? For der må jo være en grund til du lægger indlæget under Efterlysninger ;)

Du vil måske gerne hjælpe mod betaling i naturalier ;)

Skrevet

Muligvis mangler de flyttemænd. Det er jo ikke en anmeldelse, så der skal det ikke stå. Ej heller en annoncering, da det dels ikke reklamerer for noget som helst, dels ikke kommer fra klinikken selv. Og ligefrem hyggesnak eller generel debat er det jo heller ikke. Tættest er efterlysning; den efterlysning, når man ellers ville komme med når man fra imorgen står og kigger på den lukkede dør i Rødovre.

Dette var min tanke; og hvor skulle den ellers stå? Eller skulle jeg have holdt min kæft? Jeg ville selv være blevet ærgerlig over at kigge på den lukkede dør, hvis nogen ellers kunne have givet mig et hint om flytningen...

Skrevet

Vil stadig mene den skulle være under Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København hvis noget.... En anmeldelse kunne jo kaldes en forbrugeroplysning el.lign og det at nævne en klinik er flyttet til ny adresse må jo også kaldes det samme - derfor... :)

Skrevet

Skulle I ikke bare overlade det spørgsmål til bestemmergøjerne? Ingen grund til at bruge krudt på den bagatel ;)

Skrevet

Vil stadig mene den skulle være under Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København hvis noget.... En anmeldelse kunne jo kaldes en forbrugeroplysning el.lign og det at nævne en klinik er flyttet til ny adresse må jo også kaldes det samme - derfor... :)

Kunne du ikke bare læse den, og så holde .... det kan jo være der er nogen der er rigtig glade for at få sådan en meddelelse og ikke skal læse hvad du synes om hvor den skal placeres !

Ja undskyld sproget, men er sgu små træt af alle de fjolser der ikke har andet at sige, end hvor de mener tingene skal placeres.....bare læs og så kom med FORNUFTIGE og NYTTIGE kommentarer.

Og så ellers en god påske til alle ;)

Skrevet

Skulle I ikke bare overlade det spørgsmål til bestemmergøjerne? Ingen grund til at bruge krudt på den bagatel ;)

Så diplomatisk kunne jeg også have svaret :D:D :D

Skrevet

Så diplomatisk kunne jeg også have svaret :D:D:D

Men valgte i stedet af hoppe ned i sølet og begynde på personangreb ;) Fair nok hvis det er den måde man bedst kan på....

God påske

Skrevet

En servicemeddelelse, så brødre ikke kører forgæves: Point er fra og med i morgen d. 1/4 flyttet til Læssøesgade 20 kld., Kbh N.

Underligt at de ikke meddeler flytningen på deres hjemmeside?

På læssøesgade 20 ligger i forvejen Noi's Thai massage, som åbnede for et halvt års tid siden.

http://www.noithaimassage.dk/

-OD

Skrevet

Hm. Det är 1:a April :)

Skrevet
Hm. Det är 1:a April :)
Hvis det havde været en aprilsnar, skulle den have været postet i dag og ikke i går den 31. marts :)
Skrevet

Tager lige denne her op igen.

Er der nogen der har været det nye sted, hvor der tilsyneladende også er en anden klinik ???

Er lidt lun på at prøve hende Arun :)

Skrevet

Tager lige denne her op igen.

Er der nogen der har været det nye sted, hvor der tilsyneladende også er en anden klinik ???

Er lidt lun på at prøve hende Ami :)

Tager lige denne op igen....stadig ingen der har været det nye sted ?

Skrevet

Er der nogen der ved om "højtværdede" Bee er flyttet med?

• 2 weeks later...
Skrevet

Har du spurgt Pat, eller Arun? De er meget gode venner, så de ved selvfølgelig.

Er hun ikke kun på holiday, måske?

Hun er en af de bedste i byn, så vi må håbe hun ikke er væk for altid.

B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.