Hop til indhold
Hunting for beaver

Pas på chokoladen

Recommended Posts

Ny "foruroligende" viden,,,

Har lige fået at vide fra en sød yngre kvinde at man skal passe ekstra godt på i disse tider,,,

Chokolade har sikkert rigtig mange gode og mindre gode virkninger på dig, nok mest gode men pas ekstra godt på da det især gør dig ekstra LIDERLIG :rolleyes:

Så har derfor besluttet mig for at gå forrest, og ikke at røre chokolade den næste måneds tid,,;):(

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

For min velkommende er kun chokolade tilbage, konen er for laaaagt tid siden stoppet med sex, corona karantæne har gjort sin, så eneste for mig at nyde livet er CHOKOLADE, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sebmus skrev, for 8 minutter siden:

For min velkommende er kun chokolade tilbage, konen er for laaaagt tid siden stoppet med sex, corona karantæne har gjort sin, så eneste for mig at nyde livet er CHOKOLADE, 

- har du hørt denne før : - -  da konen skred, tog hun missen med :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, 1 time siden:

da det især gør dig ekstra LIDERLIG

er det sådan en hjemmelavet teori hun prøver på at bilde dig ind? :rolleyes:

jeg har aldrig oplevet at sidde med chokolade i munden og fået den vildeste trang til sex

det jeg får lyst til efter chokolade er mere chokolade

og måske et glas mælk efterfulgt af mere chokolade

og nu får jeg lyst til chokoladekage med al den chokolade snak :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

Chokolade har sikkert rigtig mange gode og mindre gode virkninger på dig, nok mest gode men pas ekstra godt på da det især gør dig ekstra LIDERLIG :rolleyes:

Jamen det er jo DERFOR....så blev to plus to, fire alligevel :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Gad vide hvem der har fortalt det :ph34r::ph34r:

Men det skulle eftersigende være rigtigt, sammen med en håndfuld andre ting ;) 

https://www.femina.dk/dit-liv/sex-og-erotik/mad-der-oeger-din-sexlyst-9-sexede-spiser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Minder mig om dette tempel, for chokolade elskere i Berlin :)

Et besøg værd, når man ikke lige er på bordel, og spørgsmålet er næsten, hvad der er vigtigst, kvalitets købesex eller kvalitets chokolade, hvis man skal vælge :huh:

Rausch Schokoladenhaus

Rausch Schokoladenhaus Berlin 
Charlottenstraße 60
10117 Berlin

https://www.rausch.de/schokoladenhaus/#

På Google maps

https://www.google.dk/maps/place/Rausch+Schokoladenhaus/@52.5120337,13.3888924,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47a851d0820ba08f:0xb8c2e745ee75a36f!8m2!3d52.5120305!4d13.3910811

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 12 timer siden:

jeg har aldrig oplevet at sidde med chokolade i munden og fået den vildeste trang til sex

Man kan vel også bare tage en helgardering.   For år tilbage datede jeg en kvinde.  Hun elskede Nutella og efter sigende også sex.  Efter nogle dates på restaurant og den slags, blev jeg så inviteret hjem til hende til skøn hjemmelavet mad, rødvin, lys på bordet.  Efter spisningen og de obligatoriske snakke omkring hvilke film, bøger m.v.  spurte hun om jeg ville se hele hendes hus.  Det svarerede jeg selvfølgelig ja til.  Pudsigt nok, bemærkede jeg at de sidste rum jeg skulle se var soveværelset, og der var pudsigt nok og tændt en masse stearinlyst.

Jeg er ellers meget talende, men tænkte "Det er vist klog at holde kæft, så man ikke for sagt noget, der pludselig får en til at puste stearin lysene".   Nå, men der skete så det, at den smukke kvinde åbenbart har noget i ærmet, for jeg bliver bedt om, at smide mig på ryggen i sengen, og straks derefter bliver jeg blind-foldet.   Det var jeg lidt utryg ved, men hun sagde, at der ikke var noget at være bange for.  Jeg blev kysset, og stille og rolig røg noget af mit tøj af.  flere kys, og så røg bukserne også.  Der var så her jeg tænkte "Håber hun ligger dem pænt på en stol, således at presfolderne stadig bibeholdes"

Jeg kunne så mærke, at der blev udvist interesse for indholdet der ellers havde været skjult i mine tights.  Der sker så det, at jeg kan mærke, at den bliver smurt ind i et eller andet, hvorefter jeg mærker en legende tunge og en varm mund.   Jeg tror vist nok, at hun fik sagt noget i stil med "Det er bare en skøn måde at nyde Nutella på". 

Hun gjorde det faktisk ret godt. Efter denne oplevelse var der bestemt ikke efterladt nogle beviser for, at der havde indgået noget Nutella i første halvleg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, den 14.4.2020 at 12:19:

Ja havde lige set hende sådan nede på alle 4 med røven strittende i vejret og der lå små stykker med fyldte chokolader som jeg så skulle prøve at undgå at spise,,, 

Har det hele klart på nethinden men desværre ingen billeder at vise,, ha ha 

Er der mon nogen som vil stå model til sådan et fint billede, så skal jeg nok skaffe chokoladen B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, den 14.4.2020 at 12:19:

Damn.. Så fik du ødelagt min eneste chance for sex i år.... Hvis I kvinder ikke bliver sexhungrende lider asser af chokolade :o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...