J@n38 84 Skrevet 13. April, 2020 https://annoncelight.dk/showad/268823 Jeg har prøvet at kontakte hende her. Men får ikke svar når man ringer og heller ikke på sms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 13. April, 2020 Det vist meget normalt. Ved ikke hvorfor de sætter annonce i så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 13. April, 2020 Jeg har haft hende forbi til en hurtig sutter. Lækre helt spændte bryster, hun sutter godt og ikke en dråbe går til spilde håber snart hun kommer forbi aarhus igen Så jeg kan få hele turen hendes fisse føltes dejlig våd og stram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 13. April, 2020 Så hun er altså rigtig nok. Men svarer hun på mail eller...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 100 Skrevet 14. April, 2020 Har også haft hende på besøg før hun var gravid. hun er sød og meget fræk,god sex snakker lidt meget bagefter. Men rigtigt sød det er nok lidt over et år siden jeg har haft hende på besøg... den gang var hun meget svær at få kontakt med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2020 Jeg havde besøg af hende igår hun kan varmt anbefales vi kneppede i 45 minutter inkl. Blowjob. Det er god sex. Jeg sendte en SMS og fik en aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 14. April, 2020 J@n38 skrev, for 9 timer siden: Så hun er altså rigtig nok. Men svarer hun på mail eller...? hun svare på sms men der er nok rift om hende i disse tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 14. April, 2020 cocacolazero skrev, for 6 timer siden: ...snakker lidt meget bagefter. Men rigtigt sød.... Konge kommentar 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 14. April, 2020 Hvor køre hun ud fra.? Hvor langt køre hun omkring.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 14. April, 2020 Jo men hvilken by hun køre ud fra.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2020 Hun er centralt placeret i Nordjylland og mobil, så gætter på hun dækker Nordjylland som altid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 14. April, 2020 Dynamic1 skrev, for 45 minutter siden: Hun er centralt placeret i Nordjylland og mobil, så gætter på hun dækker Nordjylland som altid Lyder godt, tak for info. har hun et smukt ansigt.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 14. April, 2020 Thomsen bliv nu voksen. Og så mød hende og er hun ik så har du også prøvet det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 14. April, 2020 issen skrev, for 14 minutter siden: Thomsen bliv nu voksen. Og så mød hende og er hun ik så har du også prøvet det Jo, der har du fat i noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 636 Skrevet 29. August, 2021 Thomson skrev, den 14/4/2020 at 17:27: Jo, der har du fat i noget. Jeg skrev lidtcmed hende for 14 dage siden, hun kører ud fra Aalborg og skriver der er mælk i patterne, men jeg fik ingen aftale med hende knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg