Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 Jeg tænker tit på hvordan modtageren læser vores annoncer. Og hvordan de tænker og forstår tingene. Derfor prøver jeg virkelig at lave mine annoncer så de er let at forstå og hurtige at læse. Men men når man samtidig er nødt til at skrive en masse info i sin tekst fordi folk bliver ved med at spørge om de samme ting bliver den hurtig lang. Mange af de spørgsmål jeg får dagligt har jeg skrevet svaret i min annonce. Når jeg er færdig med at skrive den plejer jeg at læse den igennem, mens jeg leger med mig selv ( vi ved jo alle at når lysterne tager over virker hovedet ikke altid for godt) for at se om jeg stadig forstår den. Hvilket jeg gør. Jeg har eks skrevet øverst læst hele annoncen, da alle svar står i den på det folk spørger om. Alligevel får jeg henvendelser fra folk hvad koster det? ( det står i min tekst) Giver du live sex? ( står i min tekst, kun sms,cyber,telefon og cam via skype) Har du facetime? ( cam via skype, burde det ikke være svar nok) Har du åben nu? ( åbningstid står derinde) Osv Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det er sååå svært at forstå en tekst? Og jeg hader at skulle gentage mig selv 1000 gange på en dag. Jeg prøver at skrive pænt til dem læs min annonce tak. Og de fatter det stadig ikke. Og tit ender jeg med at læse min annonce igennem for at se om den er for svær at forstå. Men jeg kan ikke se det. Så mit spørgsmål er: 1: læser i annoncen, eller er det spild af tid at skrive noget som helst? 2: hvis i læser annoncer, hvad skal der til for at i læse det hele eller vælger at opgive? 3: hvad er jeres bud på at lave en annonce der er let at forstå? 4: er det dem eller mig der er forkert på den? ( her mener jeg vedrørende at forstå tingene. Jeg syns jo at det er nemt men flere tallet af dem der skriver forstår det jo tydeligvis ikke) På forhånd tak for jeres svar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
love64$ 71 Skrevet 12. April, 2020 Jeg læser altid det hele, der kunne jo gemme sig et guldkorn eller to. Men tror rigtig mange mænd bruger nogle linser, der kun kan se tal der 8 lang samt billeder...! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 168 Skrevet 12. April, 2020 1. Annoncen er meget vigtig for mig. Jeg læser den altid grundig, da det jo er den eneste måde, hvorpå man kan få et indtryk af, hvem der er i den anden ende. 2. Det er vigtigt, at få en fornemmelse af, hvem det er man skal besøge, helt præcist hvad hun tilbyder og hvad hun kan lide, men også få en fornemmelse af hendes personlighed. 3. En så detaljeret annonce som muligt 4. jo mere detaljeret og præcis du er, jo større chancer er der også for, at der ikke opstår misforståelser senere i forløbet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 Når mænd er liderlige, løber blodet væk fra det øverste hoved, og så er der intet at gøre. Nogle af dem kan ikke læse når det sker. Jeg har haft henvendelser fra mænd, der ikke engang læste overskriften på min annonce. De så kun billederne og ringede/skrev. Så lav den så lang eller kort som du har lyst til. Det gør kun en forskel for dem der kigger, mens de ikke har en stiv pik i hånden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thakid 49 Skrevet 12. April, 2020 Som nævnt er det oftest det lille hoved som tænker når vi besøger annoncer, så bær over os da IQ kan være noget begrænset. Hm ærligt kan jeg personligt ikke lide en annonce hvor der er skrevet en hel stil. Kort og præcist er jeg mere tilhænger af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 pussycatman skrev, for 18 minutter siden: 1. Annoncen er meget vigtig for mig. Jeg læser den altid grundig, da det jo er den eneste måde, hvorpå man kan få et indtryk af, hvem der er i den anden ende. 2. Det er vigtigt, at få en fornemmelse af, hvem det er man skal besøge, helt præcist hvad hun tilbyder og hvad hun kan lide, men også få en fornemmelse af hendes personlighed. 3. En så detaljeret annonce som muligt 4. jo mere detaljeret og præcis du er, jo større chancer er der også for, at der ikke opstår misforståelser senere i forløbet. Det er nemlig det jeg syns jeg gør,men laver det så kort som muligt. For at læseren ikke opgiver undervejs:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 16 minutter siden: Når mænd er liderlige, løber blodet væk fra det øverste hoved, og så er der intet at gøre. Nogle af dem kan ikke læse når det sker. Jeg har haft henvendelser fra mænd, der ikke engang læste overskriften på min annonce. De så kun billederne og ringede/skrev. Så lav den så lang eller kort som du har lyst til. Det gør kun en forskel for dem der kigger, mens de ikke har en stiv pik i hånden. Hehe det får man nogen gange en følelse af især hvis de skriver hvad de ønsker og jeg så skriver prisen så kommer den er det såå dyrt det har jeg ikke råd til. Og man tænker du fandt ydelsen men så ikke prisen? Den står i den samme linje wtf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 thakid skrev, for 10 minutter siden: Som nævnt er det oftest det lille hoved som tænker når vi besøger annoncer, så bær over os da IQ kan være noget begrænset. Hm ærligt kan jeg personligt ikke lide en annonce hvor der er skrevet en hel stil. Kort og præcist er jeg mere tilhænger af. Hvor kort og præcis ville du have at det skulle være? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 minut siden: Hehe det får man nogen gange en følelse af især hvis de skriver hvad de ønsker og jeg så skriver prisen så kommer den er det såå dyrt det har jeg ikke råd til. Og man tænker du fandt ydelsen men så ikke prisen? Den står i den samme linje wtf Jeg har haft flere henvendelser om jeg havde åbent den dag, selvom der stod i overskriften "i morgen kl...". Så jeg har normalt en lang profil tekst, fordi jeg synes det er vigtige ting der står. Lige nu er det meste dog slettet, da jeg ikke åbner igen før vi får lov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 minutter siden: Hvor kort og præcis ville du have at det skulle være? Dine mål, et sted og en pris. Alt andet er lige meget når han er liderlig. Undskyld @thakid. Jeg kunne ikke lade være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 Christina ssbbw skrev, Lige nu: Jeg har haft flere henvendelser om jeg havde åbent den dag, selvom der stod i overskriften "i morgen kl...". Så jeg har normalt en lang profil tekst, fordi jeg synes det er vigtige ting der står. Lige nu er det meste dog slettet, da jeg ikke åbner igen før vi får lov. Okay så du laver ikke telefon mere? Kender det godt jeg havde en diskussion med en. Han ville have en ydelse med det samme og jeg skrev der er lukket. Som der stod i min overskrift og længere ned under åbningstid. Det kunne han ikke forstå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden: Dine mål, et sted og en pris. Alt andet er lige meget når han er liderlig. Undskyld @thakid. Jeg kunne ikke lade være. Haha nu tænker jeg med online ydelser kun Jeg ved bare hvis jeg kun skrev det ville min mobil blive overfyldt med spørgsmål Redigeret 12. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 minutter siden: Okay så du laver ikke telefon mere? Kender det godt jeg havde en diskussion med en. Han ville have en ydelse med det samme og jeg skrev der er lukket. Som der stod i min overskrift og længere ned under åbningstid. Det kunne han ikke forstå Ikke lige nu. Jeg ved ikke om jeg gør det igen? Jeg bliver frustrerende liderlig af at høre de lækre frække mænd i mobilen, og ikke måtte mødes med dem. Indiske Devina skrev, for 1 minut siden: Haha nu tænker jeg med online ydelser kun Jeg ved bare hvis jeg kun skrev det ville min mobil blive overfyldt med spørgsmål Og forskellen ligger hvor...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 168 Skrevet 12. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 16 minutter siden: Det er nemlig det jeg syns jeg gør,men laver det så kort som muligt. For at læseren ikke opgiver undervejs:-) Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg ville aldrig besøge en, hvor der ikke var en ordentlig tekst, det er jo det eneste, man har at navigere efter - har brug for der er en eller anden form for kemi, og det siger pris, service og billeder jo intet om. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 7 minutter siden: Ikke lige nu. Jeg ved ikke om jeg gør det igen? Jeg bliver frustrerende liderlig af at høre de lækre frække mænd i mobilen, og ikke måtte mødes med dem. Og forskellen ligger hvor...? Det kan jeg godt følge dig i. At høre mændene lege med den og stønne er sååå frækt man har bare lyst til at hoppe igennem mobilen Haha nu skal vi jo ikke skære alle over med en kam nogen forstår hihi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister R 2 Skrevet 12. April, 2020 Her er hvad jeg mener om annoncerne, der bliver slået op: 1. Jeg læser altid hele annoncen, jeg er nysgerrig på, hvad der bliver tilbudt, og hvad man kan forvente. 2. Det kommer helt naturligt for mig at læse det hele, det er rart at vide så mange oplysninger som muligt, jeg forsøger at bevare så meget blod i det øverste hoved :) 3. Svært, meget individuelt pr. person. Men for mig gerne "nok" oplysninger om ydelser og priser, og jeg læser det hele igennem 4. Jo flere oplysninger jo bedre, så slipper man for en masse spørgsmål, for at finde ud af om GP'en er én, man kunne have lyst til. Så jeg synes du er rigtig på den @Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 12. April, 2020 (edited) Det er mit klare indtryk, at uagtet hvad man skriver, vil man få alverdens henvendelser, herunder også fra mænd der klart falder helt udenfor ens målgruppe. Det er selvfølgelig fristende at tro, at hvis man ændre sin annonce så falder antallet at disse (useriøse) henvendelser. Jeg vil i stedet opfordre til, at man fokusere på om man tiltrækker tilpas mange gæster i sin målgruppe. Kort sagt ens annoncer skal tiltrække gæster i ens målgruppe. Teksten, billederne m.v skal henvende sig til målgruppen. Lad os tage et eksempel Jeg søger og tilbyder skønne oplevelser i det blide univers. Jeg er ikke til engangsknald og korte besøg. Ved almen god hygiejne indgår der typisk mange dybe tungekys. Jeg ligger stor vægt på gensidige oplevelser. Jeg er bestemt ikke berøringsangst. Så ønsker du intense GFE oplevelser så er det mig. Al sex er med kondom, og jeg tilbyder ikke Anal. Jeg modtager gæster på følgende hverdage: Mandag og torsdag i tidsrummet 09-14 i private og diskrete omgivelser i Horsens. pris en ½ time kr. 1.000 en time kr. 1.800 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- I virkeligheden ville der nok stå mere, men som eksempel har man fået beskrevet at ens målgruppe. Man vil bestemt også få henvendelser fra potentielle gæster. Hvad vil du eller få at henvendelser Har du tid på tirsdag Kan jeg bestille et kvarter Hvad er dine priser Hvis jeg køber en times GFE, så er det vel uden kondom Hvad er din adresse Vil du besøge mig i Fåborg i aften Jeg kunne godt tænke med en time, hvor vi afslutter med, at jeg knepper dig hård i røven Hej Du er bare for lækker Er du liderlig Hej smukke, håber du får meget stiv pik Må jeg komme og kigge på, når du har en gæst Jeg har en stor pik, så kan vi ikke blive enige om, at det er gratis. Jeg har fået dig anbefalet af en god ven, som har givet mig dit nummer (underforstået at man slet ikke har set annoncen) Jeg så din annonce at tænkte. Du er lige noget for mig. Jeg ønsker en time. Du skal ydmyge mig, pisse på mig, og tale nedsættende Du er lækker, kan du ikke skrive hvis du engang kommer til København Hey babe, hvad siger du til at tage med mig på en uges ferie på Malorca. Jeg betaler rejse, hotel og mad Må jeg se et billede med dit ansigt kan du ikke sende nogle flere billeder Og. en helvedes masse andet crap. Redigeret 12. April, 2020 af TheVoice 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asmodeus 285 Skrevet 12. April, 2020 Kæreste @Indiske Devina . Hvis bare annoncen indeholder de rigtige oplysninger, så læser vi hungrende mænd også annoncen. MEN hvis vi finder ud af, at der er noget i annoncen, der IKKE STEMMER, så bliver vi ophidsede på den der måde, og så skal du ellers bare tro, at vi kan skrive os ind i selvsving og den får ikke for lidt Så - sørg for, at annoncen er opdateret. Så - sørg for at billederne er retvisende. Så - ja så kommer vi .... igen og igen og igen som små duracell kaniner, der har fået nye batterier. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 12. April, 2020 (edited) Sørg nu bare for at: Annoncen er opdateret Der ikke står en alen lang gang nonsens Ikke at starte med alt det du ikke vil finde dig i Der er en nogenlunde præcis adresse. Det er ikke ligegyldigt om det er Køge eller Kalundborg. Mændene er lige så trætte af at ringe forgæves som i er af at svare på de samme ting hele tiden. Redigeret 12. April, 2020 af mignuigen ÷Ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 12. April, 2020 nogen mænd spørger om noget der allerede er beskrevet for at starte samtalen på en eller anden måde i nogen tilfælde også for at se reaktionen fra pigen fx bliver hun tvær eller svarer hun imødekommende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 aaisha skrev, for 3 minutter siden: nogen mænd spørger om noget der allerede er beskrevet for at starte samtalen på en eller anden måde i nogen tilfælde også for at se reaktionen fra pigen fx bliver hun tvær eller svarer hun imødekommende Men selvfølig bliver man tvær hvis man har fået de samme beskeder 20 gange og det så ikke fører til noget:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 12. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 time siden: Jeg har haft flere henvendelser om jeg havde åbent den dag, selvom der stod i overskriften "i morgen kl...". Jamen det er da også tilpas upæcist, såfremt det ikke tydeligt af annoncen fremgår hvornår den er opdateret. Det kunne jo være annoncen var fra dagen før, så hvis du vil være sikker på at blive forstået kunne du måske angive en præcis dato. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 Krebs skrev, Lige nu: Jamen det er da også tilpas upæcist, såfremt det ikke tydeligt af annoncen fremgår hvornår den er opdateret. Det kunne jo være annoncen var fra dagen før, så hvis du vil være sikker på at blive forstået kunne du måske angive en præcis dato. Jeg skriver præcis dato i annoncen. Men når annoncen er på den dag, så tror nogle mænd at man har åbent. Så gider de ikke engang lige læse overskriften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 12. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 timer siden: Jeg tænker tit på hvordan modtageren læser vores annoncer. Og hvordan de tænker og forstår tingene. Derfor prøver jeg virkelig at lave mine annoncer så de er let at forstå og hurtige at læse. Men men når man samtidig er nødt til at skrive en masse info i sin tekst fordi folk bliver ved med at spørge om de samme ting bliver den hurtig lang. Mange af de spørgsmål jeg får dagligt har jeg skrevet svaret i min annonce. Når jeg er færdig med at skrive den plejer jeg at læse den igennem, mens jeg leger med mig selv ( vi ved jo alle at når lysterne tager over virker hovedet ikke altid for godt) for at se om jeg stadig forstår den. Hvilket jeg gør. Jeg har eks skrevet øverst læst hele annoncen, da alle svar står i den på det folk spørger om. Alligevel får jeg henvendelser fra folk hvad koster det? ( det står i min tekst) Giver du live sex? ( står i min tekst, kun sms,cyber,telefon og cam via skype) Har du facetime? ( cam via skype, burde det ikke være svar nok) Har du åben nu? ( åbningstid står derinde) Osv Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det er sååå svært at forstå en tekst? Og jeg hader at skulle gentage mig selv 1000 gange på en dag. Jeg prøver at skrive pænt til dem læs min annonce tak. Og de fatter det stadig ikke. Og tit ender jeg med at læse min annonce igennem for at se om den er for svær at forstå. Men jeg kan ikke se det. Så mit spørgsmål er: 1: læser i annoncen, eller er det spild af tid at skrive noget som helst? 2: hvis i læser annoncer, hvad skal der til for at i læse det hele eller vælger at opgive? 3: hvad er jeres bud på at lave en annonce der er let at forstå? 4: er det dem eller mig der er forkert på den? ( her mener jeg vedrørende at forstå tingene. Jeg syns jo at det er nemt men flere tallet af dem der skriver forstår det jo tydeligvis ikke) På forhånd tak for jeres svar? Hvis det er en pige jeg ikke har besøgt før så læser jeg altid annoncen grundigt. Det er også fordi formuleringen tit kan fortælle mig lidt om hvilken type pige jeg kan forvente at møde. Nogle bruger mere tid på at remse op hvad de ikke er til og hvad de forventer af kunden end de gør på at fortælle om dem selv og hvad de tilbyder. Allerede der bliver jeg træt og sådan en pige kommer jeg aldrig til at besøge. Når der allerede er lagt en lidt negativ stemning i annoncen så frygter jeg at den stemning også kan gøre sig gældende under besøget. En glad og positiv tone i annoncen er langt mere tillokkende. En anden grund til at læse en annonce grundigt er for at spotte om det er pigen selv der har skrevet annoncen eller om det er 'mutter' eller en 'bagmand' - det er primært relevant ved udenlandske piger. Er pigen konsekvent omtalt i tredje person eller der skiftes mellem første og tredje person i teksten så er jeg også en af dem der kan stille trælse spørgsmål om noget som står i annoncen. Det gør jeg simpelthen for at tjekke om pigen selv er bekendt med indholdet af annoncen. Det er noget jeg har gjort efter et par trælse oplevelser. En gang kom jeg ud til en pige der reklamerede med et godt tilbud i hendes annonce. Det eneste problem var bare at pigen ikke kendte til det tilbud da jeg stod der og hun blev ret sur da jeg nævnte det, så gik igen med uforløst sag. En anden gang stod der i en annonce at hun tilbød anal som en del af den fulde pakke. Det fandt jeg så ud af at hun ikke gjorde da vi var i gang med at hygge. Det ødelagde så stemningen ret meget … For mig er en god annonce en der starter med en ærlig beskrivelse af pigen - bl.a. alder, højde og drøjde. Hvad der tilbydes - meget gerne i punktform. Priser - også gerne i punktform. Kontaktoplysninger og åbningstid/vagtplan. Og alt det der med hygiejne, diskretion osv. bør være en selvfølge og jeg føler mig ned til når det bliver skåret ud i pap i en profil, hvilket også kan føre til et fravalg af den pige. Det er til gengæld helt fint at skrive at der tilbydes bad før og efter. Nu der også nævnes det med billeder … det bør ikke være nødvendigt at skrive at billederne er '100% ægte' og lign.. Det gør mig faktisk bare mistænkelig. Og hellere ærlige billeder der er taget på klinikken end fine modelbilleder taget i et studie eller på en fin udendørs lokation. Sidstnævnte billeder gør mig også mistænksom for de billeder kan jo i princippet være af hvem som helst. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 møgsvinet skrev, for 19 minutter siden: Hvis det er en pige jeg ikke har besøgt før så læser jeg altid annoncen grundigt. Det er også fordi formuleringen tit kan fortælle mig lidt om hvilken type pige jeg kan forvente at møde. Nogle bruger mere tid på at remse op hvad de ikke er til og hvad de forventer af kunden end de gør på at fortælle om dem selv og hvad de tilbyder. Allerede der bliver jeg træt og sådan en pige kommer jeg aldrig til at besøge. Når der allerede er lagt en lidt negativ stemning i annoncen så frygter jeg at den stemning også kan gøre sig gældende under besøget. En glad og positiv tone i annoncen er langt mere tillokkende. En anden grund til at læse en annonce grundigt er for at spotte om det er pigen selv der har skrevet annoncen eller om det er 'mutter' eller en 'bagmand' - det er primært relevant ved udenlandske piger. Er pigen konsekvent omtalt i tredje person eller der skiftes mellem første og tredje person i teksten så er jeg også en af dem der kan stille trælse spørgsmål om noget som står i annoncen. Det gør jeg simpelthen for at tjekke om pigen selv er bekendt med indholdet af annoncen. Det er noget jeg har gjort efter et par trælse oplevelser. En gang kom jeg ud til en pige der reklamerede med et godt tilbud i hendes annonce. Det eneste problem var bare at pigen ikke kendte til det tilbud da jeg stod der og hun blev ret sur da jeg nævnte det, så gik igen med uforløst sag. En anden gang stod der i en annonce at hun tilbød anal som en del af den fulde pakke. Det fandt jeg så ud af at hun ikke gjorde da vi var i gang med at hygge. Det ødelagde så stemningen ret meget … For mig er en god annonce en der starter med en ærlig beskrivelse af pigen - bl.a. alder, højde og drøjde. Hvad der tilbydes - meget gerne i punktform. Priser - også gerne i punktform. Kontaktoplysninger og åbningstid/vagtplan. Og alt det der med hygiejne, diskretion osv. bør være en selvfølge og jeg føler mig ned til når det bliver skåret ud i pap i en profil, hvilket også kan føre til et fravalg af den pige. Det er til gengæld helt fint at skrive at der tilbydes bad før og efter. Nu der også nævnes det med billeder … det bør ikke være nødvendigt at skrive at billederne er '100% ægte' og lign.. Det gør mig faktisk bare mistænkelig. Og hellere ærlige billeder der er taget på klinikken end fine modelbilleder taget i et studie eller på en fin udendørs lokation. Sidstnævnte billeder gør mig også mistænksom for de billeder kan jo i princippet være af hvem som helst. Tak for din beskrivelse. Hmm jeg tror faktisk jeg skriver om mig selv i flere personer. Det har jeg enlig ikke tænkt over. Syns bare det lyder mere professionelt Det med at skrive hvad man er til og ikke er til er desværre nødvendigt, da der kommer så mange henvendelser om ting man aldrig kunne drømme om at gøre. Og jeg syns personligt at det giver et godt indblik om vi er et match. Det med at man kan lyde sur i sin annonce er selvfølig ikke hvad vi ønsker. Men det kan nemt fortolkes sådan igen fordi vi får mange useriøse henvendelser. Det væreste ved det her job er "telefondame tiden" hvor vi skal tage imod beskeder og finde ud af om det er en person der er seriøs eller ej. Det er mega hårdt og opslidende. Og kan til tider være turn off. Derfor vil vi gerne have skåret det ud sort på hvidt. Den bedste del er når vi mødes og går i gang. Det er der hvor jeg elsker mit job. Og grunden til jeg gør det:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg