Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 MickeyM skrev, for 2 minutter siden: Hvor er du dog bare et sympatisk menneske Tak hvis det er ment som en kompliment Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 795 Skrevet 12. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 13 minutter siden: Alt det her med at prutte om prisen minder mig om en historie fra da jeg var barn. Da min bror og jeg var børn rejste vi hver sommer til udlandet. Mest til nogle eksotiske lande. Hvilket var mega fedt for man lærer noget af verden at kende og prøver deres skikke. Og lækre mad. Da vi var gamle nok tog vores forældre os til nogle markedspladser. Gav os nogle penge og sagde at vi skulle huske at prutte om prisen. Og forklarede hvad det nu betød. Jeg fattede ikke helt hvorfor og spurgte " hvad skal de bruge pengene til mor?" Min mor sagde at dem skal de da leve for. Jeg spurgte jamen hvorfor skal de så have mindre penge end det de gerne vil have? Min mor forklarede at sådan gør man bare og de var glade bare for at få nogle penge. Jeg fulgte efter min mor på afstand og hver gang hun købte noget spurgte jeg hvor meget sparede du mor? Hun viste mig hvor mange af deres penge hun havde sparet og jeg gik væk igen. Når hun var gået løb jeg over til det sted hvor hun havde snydt dem for penge og gav dem de restende penge med ordene " here you go sir/miss" hvor nogen af dem smilte og klappede mig på hoved, andre gav mig slik,sten og blomster. Jeg foresatte sådan gennem hele markedspladsen. Da vi kom hjem skulle vi vise hvad vi havde købt. Min famile havde købt mange ting. Da det kom til min tur sagde jeg ærligt med et stort smil på læben " jeg har ikke købt noget men jeg har gjort andre mennesker glade og de gav mig små gaver som tak" Min familie driller mig stadig med det den dag idag. Men ærligt jeg er stadig stolt over hvad jeg gjorde og jeg kunne aldrig drømme om at forhandle om penge hvis jeg skal købe noget. Hvis jeg ikke har råd til det går jeg igen:-) måske er jeg naiv men syns det er meget retfærdigt Hvad der sker på thai klinikker aner jeg ikke. Har aldrig været der. Men selvfølig er det fair at betale mindre hvis hun kommer med et extra tilbud midt i det hele og man ikke var forberedt på det. Der kan de jo sige at det går ikke hvis man ikke har pengene til det. Lige der syns jeg det er meget fair. Men laver man en aftale hvor prisen bliver nævnt skal man betale de penge der er aftalt:-) Det er altså lidt interessant at pigerne kobler lysten til at betale prisen ved kasse 1 sammen med respekten for pigerne.. Eller manglen på samme.. Jeg er uenig! Bortset fra leverpostejen i netto er der altså ikke ret mange ting i DK hvor man kan kalde prisen helt fast.. Men den største respekt for pigerne! Det er ikke tilfældigt at vi også kalder jer for gudinder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 12. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 minut siden: Jeg syns ikke de var nogle af de ting du skriver, meen jeg syns det er forkert at gøre. Og jeg syns det er synd for dem det går ud over. Dermed vil jeg aldrig sige at min familie eller nogen anden er dårlige mennesker fordi de gør det. Jeg vil bare ikke gøre det, fordi i min optik syns jeg det er forkert. Hvorfor skrive at en vare koster eks 10 kr og så tilbyder man kun at betale 6 kr. Det giver ikke mening for mig:-) Men igen du skriver til en tøs der slippede en håndfuld snegle løs i paris, fordi jeg syns at det var ondt at spise dem Ok, så må du trods alt også mene, at man ikke er nogle af de ting, hvis man nævner en anden pris, end den man får oplyst, hvis det er normalt at gøre det du vil bare mene man ikke skal. Det er jo fair nok! jeg er ikke enig i, at man ikke skal gøre det, et sted hvor det er almindeligt. Men står der nogle faste priser, ja så respekterer jeg da dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 12. April, 2020 otto06 skrev, for 2 minutter siden: Det er altså lidt interessant at pigerne kobler lysten til at betale prisen ved kasse 1 sammen med respekten for pigerne.. Eller manglen på samme.. Jeg er uenig! Bortset fra leverpostejen i netto er der altså ikke ret mange ting i DK hvor man kan kalde prisen helt fast.. Men den største respekt for pigerne! Det er ikke tilfældigt at vi også kalder jer for gudinder De eneste gange jeg forhandler, eller prøver på det er, hvis jeg vil købe 3-4 timer. Så regner jeg med lidt rabat på timeprisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 (edited) otto06 skrev, for 5 minutter siden: Det er altså lidt interessant at pigerne kobler lysten til at betale prisen ved kasse 1 sammen med respekten for pigerne.. Eller manglen på samme.. Jeg er uenig! Bortset fra leverpostejen i netto er der altså ikke ret mange ting i DK hvor man kan kalde prisen helt fast.. Men den største respekt for pigerne! Det er ikke tilfældigt at vi også kalder jer for gudinder Der er vi jo forskellige:-) Men hvis der var en ægte gudinde foran dig vil du så på nogen måder diskutere med hende om det som hun sagde du skulle gøre;-) Driller bare:-) Men vi kan vende den om hvis du skulle have 1000 kr tilbage fra skat. Penge du ved du har knoklet for og de kun betaler 500 kr tilbage istedet. Fordi skat er i underskud. Hvordan vil du reagere på det? Redigeret 12. April, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 Havnebumsen skrev, for 2 minutter siden: Ok, så må du trods alt også mene, at man ikke er nogle af de ting, hvis man nævner en anden pris, end den man får oplyst, hvis det er normalt at gøre det du vil bare mene man ikke skal. Det er jo fair nok! jeg er ikke enig i, at man ikke skal gøre det, et sted hvor det er almindeligt. Men står der nogle faste priser, ja så respekterer jeg da dem. Lige præcis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 12. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 minutter siden: Tak hvis det er ment som en kompliment Det var et kompliment! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 12. April, 2020 MickeyM skrev, Lige nu: Det var et kompliment! Okay tusind tak så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 13. April, 2020 Havnebumsen skrev, for 15 timer siden: Spørgsmålet i trådstarten er sådan set. Alle de her steder, hvor priserne ikke er særlig faste, skal man informere om det i anmeldelserne og hvad normalprisen Evt er. Det er der så delte meninger om.... Hvis det ikke står i annoncen skal du ikke skrive det i anmeldelsen, det gælder ting som ekstra tid, særpris eller andet som du får fordi du er ekstra sød, men alle ikke kan regne med at få. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 795 Skrevet 13. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 16 timer siden: Der er vi jo forskellige:-) Men hvis der var en ægte gudinde foran dig vil du så på nogen måder diskutere med hende om det som hun sagde du skulle gøre;-) Driller bare:-) Men vi kan vende den om hvis du skulle have 1000 kr tilbage fra skat. Penge du ved du har knoklet for og de kun betaler 500 kr tilbage istedet. Fordi skat er i underskud. Hvordan vil du reagere på det? Tak for dit svar. Den med SKAT er virkelig sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 13. April, 2020 Liv skrev, for 2 timer siden: Hvis det ikke står i annoncen skal du ikke skrive det i anmeldelsen, det gælder ting som ekstra tid, særpris eller andet som du får fordi du er ekstra sød, men alle ikke kan regne med at få. Så det jeg forventer alle vil kunne få, vil være ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 13. April, 2020 Den, som har grisen, bestemmer prisen. Ikke alt, som der kan/skal forhandles om. Just imo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 13. April, 2020 Havnebumsen skrev, for 4 timer siden: Så det jeg forventer alle vil kunne få, vil være ok. Ikke det du forventer, det pigen skriver i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 13. April, 2020 Havnebumsen skrev, for 4 timer siden: Så det jeg forventer alle vil kunne få, vil være ok. Det er egentlig ikke så kompliceret. Hvis du intet personlig forhold har til den prostituerede, så har du købt en ydelse som du kan beskrive som du lyster så længe du holder dig til emnet og er sandfærdig. Det er vel formålet med en anmeldelse. Så skriv du bare løs. Det er ikke anderledes end en tur til mekanikeren, fysioterapeuten eller restauranten. Problemner opstår først når det bliver personligt- og det er ikke det der er ement, vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 13. April, 2020 KoldingKnægten skrev, for 21 minutter siden: Den, som har grisen, bestemmer prisen. Ikke alt, som der kan/skal forhandles om. Just imo Jamen, her er svinenoteringen. Stedet hvor landmændene selv bestemmer prisen på grisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 13. April, 2020 Særprisen er mellem dig og pigen ellers er den jo ikke særlig Og så er det underordnet om du ikke helt tror at prisen er så særlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 13. April, 2020 (edited) Lasselarseb skrev, 1 time siden: Det er egentlig ikke så kompliceret. Hvis du intet personlig forhold har til den prostituerede, så har du købt en ydelse som du kan beskrive som du lyster så længe du holder dig til emnet og er sandfærdig. Det er vel formålet med en anmeldelse. Så skriv du bare løs. Det er ikke anderledes end en tur til mekanikeren, fysioterapeuten eller restauranten. Problemner opstår først når det bliver personligt- og det er ikke det der er ement, vel? Korrekt jeg kan beskrive den som jeg lyster, hvis jeg overholder reglerne og beskriver det sandfærdig. Emnet er om andre synes, man gerne skulle informerer i anmeldelser om særpriser eller priser der varierer fra den udbudte pris. Som udgangspunkt, mener jeg, anmeldelser skal være forbrugervenlige. Altså man guider imod gode oplevelser og advarer imod eventuelle faldgrupper og hvis man risikerer at blive snydt ( betale ekstra om du vil) hvis man er newbie et sted. Det kunne eksempelvis være thai, herbertstrasse, laufhauses, gadeprostituerede osv osv osv hvor pigerne ofte kan finde på, at udbyde en noget højere pris, end hvad markedsprisen er de steder. Det er jo rart at vide på forhånd, hvis man er newbie og vil prøve stederne. Og det er også rart at vide, hvad man kan forvente prisen skal være. Derfor mener jeg, at disse informationer meget gerne må være med i anmeldelser. Nogle deler holdningen andre mener, det er forkert i det hele taget, at prøve at forhandle sig til en markedspris, selvom den pris pigen først nævner, ligger over markedsprisen. Der er vist bred enighed om, at hvis man får en særpris hos en pige, som normalt har faste priser, så nævner man ikke denne særpris og dermed sætter pigen i forlegenhed. Redigeret 13. April, 2020 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 13. April, 2020 Havnebumsen skrev, for 16 minutter siden: Korrekt jeg kan beskrive den som jeg lyster, hvis jeg overholder reglerne og beskriver det sandfærdig. Der er ingen måde at garantere for, at en subjektiv anmeldelser er sandfærdig. Vi læsere må bare stole på din oplevelse eller lade være Havnebumsen skrev, for 16 minutter siden: Som udgangspunkt, mener jeg, anmeldelser skal være forbrugervenlige. Altså man guider imod gode oplevelser og advarer imod eventuelle faldgrupper og hvis man risikerer at blive snydt ( betale ekstra om du vil) hvis man er newbie et sted. Det kunne eksempelvis være thai, herbertstrasse, laufhauses, gadeprostituerede osv osv osv hvor pigerne ofte kan finde på, at udbyde en noget højere pris, end hvad markedsprisen er de steder. Det er jo rart at vide på forhånd, hvis man er newbie og vil prøve stederne. Og det er også rart at vide, hvad man kan forvente prisen skal være. Derfor mener jeg, at disse informationer meget gerne må være med i anmeldelser. Nogle deler holdningen andre mener, det er forkert i det hele taget, at prøve at forhandle sig til en markedspris, selvom den pris pigen først nævner, ligger over markedsprisen. Markedsprisen er vi selv med til at danne ved at acceptere prisen. Egentlig er det ganske rart at vide hvad andre giver så man har en ide om værdien. Men tror nu ikke det svinger så meget når det er professionelle piger. Men det er nu ikke alle piger der er professionelle prostituerede. Der er en hel del der gør det af lyst og som bare gerne også vil tjene lidt. Prisen er for disse piger bar en lille del af legen. Havnebumsen skrev, for 16 minutter siden: Der er vist bred enighed om, at hvis man får en særpris hos en pige, som normalt har faste priser, så nævner man ikke denne særpris og dermed sætter pigen i forlegenhed. Tænker du på specizial-price-for-you-my-dear? Det er vist bare en del at setup. Hvis du ikke har en tæt eller godt forhold til damen og bare er kunde så skriv det bare som det er. Nævn din spezial-price-for-you Ellers gør det ikke. Men man bestemmer jo selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg