Guest Havnebumsen Skrevet 12. April, 2020 (edited) Lidt tanker omkring det... Burde man oplyse om det i en anmeldelse? Eller er det pigens og din lille hemmelighed? Og varierer det fra situation til situation? For mit vedkommende er det situationsbestemt. Eksempelvis besøger jeg en pige flere gange, hvor det klikker rigtig godt og jeg dermed får en “ special Price for you my friend” der varierer meget fra listeprisen. Ja så ville jeg aldrig fortælle om det! Det ville bringe hende i forlegenhed og bestemt ikke fair i sådan en situation. Omvendt, står menuen på Thai.. og hun siger 700 kr for massage og håndtrold og jeg kun har 500 kr med og hun siger ok. Ja så ville jeg informere om det. Jeg ville formode, at det gør hun ved alle eller de fleste. Og så mener jeg ikke, at det ærede Broderskab behøver at betale 700 kr for det, trods pigen naturligvis gerne så det. Dette vil egentlig gælde for alle nationaliteter og alle ydelser. Også selvom der umiddelbart er en anden listepris. Virker listeprisen til ikke at være fast, så er det da rart at vide. Altså jeg vil vurdere om, er dette en unik pris for mig eller noget de fleste vil kunne få det til. Unikke/ personbestemte priser vil jeg ikke oplyse om. Ellers ville jeg nok. Hvordan har i det? Redigeret 12. April, 2020 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 12. April, 2020 Havnebumsen skrev, for 11 minutter siden: Hvordan har i det? Jeg har det som dig. Der er absolut ingen grund til at oplyse om nogle specielle fordele man har fået hos en GP, som fx "special price for you my friend". Det vil kun give pigen problemer. Vi ved at mange ikke kan styre det. Det kan nok blive svært at trække grænsen for hvornår man kan dele et afslag i pris, men i de tilfælde hvor det er "normalt", som eksemplet du nævner, er det vel ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 (edited) Så fordi du er så led, at du presser pigerne i pris når du står der, så synes du alle skal presse dem? Du tænker ikke på at hun har reserveret tiden til dig, ikke kan nå at få en anden kunde ind, og derfor føler sig så presset at hun føler sig tvunget til at sige ja til den lavere pris? Du burde være fair og spørge om den lavere pris er ok allerede når du bestiller tid! Jeg er glad for jeg ikke er så presset. Jeg havde bedt dig forlade stedet og aldrig vende tilbage, fordi du havde spildt min tid! Og så havde jeg blokeret dit nummer, så snart jeg smækkede døren efter dig! Redigeret 12. April, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chann Skrevet 12. April, 2020 Havnebumsen skrev, for 6 minutter siden: Burde man oplyse om det i en anmeldelse? Eller er det pigens og din lille hemmelighed? Og varierer det fra situation til situation? F nej jeg ville aldrig fortælle det i min anmeldelse . det ødelægger jo hendes forretning . men jeg prutter heller aldrig med prisen.. men det er sket jeg har fået noget jeg ikke havde betalt for har da fået 2 timer massage i stedet for en time , bare fordi hun sagde at det var hyggeligt . eller en gratis FP tur fordi hun var liderlig og gerne ville prøve min pik så giver jeg gerne lidt extra TIP men aldrig fortælle om det i min anmeldelse af pigen /stedet Chann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 734 Skrevet 12. April, 2020 Pris og ydelse vedkommer kun pigen og mig og ydelser som jeg får men ikke står på piges “offentlige” liste bliver mellem hende og mig jeg kan lide tanken om at jeg får en god pris og en ekstra ydelse fordi pigen synes om mig og det derfor ikke til kommer alle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 12. April, 2020 Klamt at stå og fedte med pengene når man er ankommet - dine prisforhandlinger burde du ha overstået i jeres indledende sms/samtale. Jeg forhandler altid pris men møder op med det aftalte - hører det er grunden til at pigerne ikke ønsker besøg af anden etnisk osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 kenderen skrev, for 7 minutter siden: hører det er grunden til at pigerne ikke ønsker besøg af anden etnisk osv. Det er mænd fra alle etniciteter der kan finde på at være så respektløse. Det eneste man kan gøre er at smide dem ud. Så fatter de det nok en dag, når de må nøjes med deres egen hånd, fordi de er blokeret af alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 12. April, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 28 minutter siden: Så fordi du er så led, at du presser pigerne i pris når du står der, så synes du alle skal presse dem? ja jeg er meget led... Citat Du tænker ikke på at hun har reserveret tiden til dig, ikke kan nå at få en anden kunde ind, og derfor føler sig så presset at hun føler sig tvunget til at sige ja til den lavere pris? og hvordan ved du det er scenariet? ved thaipigen ligger du eksempelvis på briksen. Hun spørger om den også skal have massage?jeg Spørger efter prisen.. er den højere end hvad det oftest kan fås for, så nævner jeg bare, at jeg kun har det antal penge med , jeg vil give. Så kan hun jo vælge at nøjes med massagen, som er bestilt, eller tage den pris jeg nævner for ekstrasalget. Hendes valg, jeg presser ikke på med noget. Har aldrig mødt op til et aftalt møde til en aftalt pris og begyndt at forhandle. Men ved jeg i forvejen, at stedets/pigens priser ikke er faste, så vil jeg da spørge efter det i telefonen etc Citat Du burde være fair og spørge om den lavere pris er ok allerede når du bestiller tid! og du burde spørge efter om jeg rent faktisk gør det, inden du putter en noget helt andet i skoene, som kun er gætværk fra din side. Citat Jeg er glad for jeg ikke er så presset. Jeg havde bedt dig forlade stedet og aldrig vende tilbage, fordi du havde spildt min tid! Og så havde jeg blokeret dit nummer, så snart jeg smækkede døren efter dig! Og det er du mere end velkommen til!!! Men igen.. Redigeret 12. April, 2020 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 12. April, 2020 (edited) kenderen skrev, for 14 minutter siden: Klamt at stå og fedte med pengene når man er ankommet - dine prisforhandlinger burde du ha overstået i jeres indledende sms/samtale. Jeg forhandler altid pris men møder op med det aftalte - hører det er grunden til at pigerne ikke ønsker besøg af anden etnisk osv. Det kan prisforhandlingen også sagtens være.. Redigeret 12. April, 2020 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. April, 2020 (edited) Generelt synes jeg at man sætter modparten i forlegenhed, ved at man fortæller andre om hvad man har fået af rabat. Også selvom rabatten ligger indenfor normalen, i forhold til at vedkommende stadig skal tjene lidt når han sælger varen. Jeg er medlem på et forum hvor folk fortæller om hvad de har købt og solgt. Jeg kan ikke lige umiddelbart huske, at skulle have læst at folk snakker om at de har fået rabat med mindre at det stod officielt på sælgers hjemmeside. At give rabat er jo også en form for, at opbygge en relation så man kommer igen, og ikke næste gang går til en anden butik og køber sin vare. Det synes jeg da bare at man skal være glad for, og så give lidt tilbage ved ikke at udbasunere det for alt og alle. Det samme gælder vel også, når man besøger glædes piger... med mindre at man ser dem som en vare Redigeret 12. April, 2020 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 Havnebumsen skrev, for 9 minutter siden: ja jeg er meget led... og hvordan ved du det er scenariet? ved thaipigen ligger du eksempelvis på briksen. Hun spørger om den også skal have massage?jeg Spørger efter prisen.. er den højere end hvad det oftest kan fås for, så nævner jeg bare, at jeg kun har det antal penge med , jeg vil give. Så kan hun jo vælge at nøjes med massagen, som er bestilt, eller tage den pris jeg nævner for ekstrasalget. Hendes valg, jeg presser ikke på med noget. Har aldrig mødt op til et aftalt møde til en aftalt pris og begyndt at forhandle. Men ved jeg i forvejen, at stedets priser ikke er faste, så vil jeg da spørge efter det i telefonen etc og du burde spørge efter om jeg rent faktisk gør det, inden du putter en noget helt andet i skoene, som kun er gætværk fra din side. Og det er du mere end velkommen til!!! Men igen.. Du spørger tydeligvis ikke altid om prisen inden, siden du nogle gange først spørger om den når du ligger på briksen. Dvs du allerede er nøgen, når du presser hende. Du fremstår som et menneske der er helt ligeglad med den kvinde der skal massere dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 12. April, 2020 Christina ssbbw skrev, Lige nu: Du spørger tydeligvis ikke altid om prisen inden, siden du nogle gange først spørger om den når du ligger på briksen. Dvs du allerede er nøgen, når du presser hende. Du fremstår som et menneske der er helt ligeglad med den kvinde der skal massere dig. Du fremstår som et menneske der ikke kan forstå hvad jeg skriver. Og så er det jo svært.... Jeg ringer og aftaler en massage og prisen herpå. Når jeg er ankommet og fået massagen som jeg har bestilt og aftalt pris på. spørger hun efter mersalg. Jeg kan jo af naturlige årsager ikke have forhandlet en pris i forvejen på hendes ekstrasalg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. April, 2020 Havnebumsen skrev, for 1 minut siden: Du fremstår som et menneske der ikke kan forstå hvad jeg skriver. Og så er det jo svært.... Jeg ringer og aftaler en massage og prisen herpå. Når jeg er ankommet og fået massagen som jeg har bestilt og aftalt pris på. spørger hun efter mersalg. Jeg kan jo af naturlige årsager ikke have forhandlet en pris i forvejen på hendes ekstrasalg. Men du ved du nok vil have det mersalg. Derfor skal du selvfølgelig spørge om prisen når du bestiller tiden, eller hvis det er et sted man bare møder op, så når du er gået ind af døren. Ikke først når du ligger nøgen foran kvinden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 12. April, 2020 Jeg har en gang været ude for ikke at have det beløb, der blev forlangt. Jeg syntes ellers, at jeg havde læst menuen grundigt. Jeg fik så en lidt reduceret ydelse. Det var ok, men ikke præcis, hvad jeg kom efter, så jeg har nu lær5 ikke at have alt for afmålt med penge med mig (hurra for dem, det modtager mobile pay). Omvendt har jeg været ude for, at den tid og det beløb, der stod i annoncen slet ikke fandtes på hendes menukort, så jeg endte med at få mere tid for færre penge... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 12. April, 2020 Jeg s Havnebumsen skrev, for 1 minut siden: Du fremstår som et menneske der ikke kan forstå hvad jeg skriver. Og så er det jo svært.... Jeg ringer og aftaler en massage og prisen herpå. Når jeg er ankommet og fået massagen som jeg har bestilt og aftalt pris på. spørger hun efter mersalg. Jeg kan jo af naturlige årsager ikke have forhandlet en pris i forvejen på hendes ekstrasalg. Havebums, du har fuldstændig ret, de fleste gange bliver der først spurgt til hj eller andet, når man vender om på ryggen og de begynder at lire en op til hj eller fuldpakke. Så er det helt ok at begynde at forhandle om prisen. De tjener immervæk mellem 500- 1000 kr sort på en time eller derunder, det kan vi andre jo normalt ikke gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 12. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden: Men du ved du nok vil have det mersalg. Derfor skal du selvfølgelig spørge om prisen når du bestiller tiden, eller hvis det er et sted man bare møder op, så når du er gået ind af døren. Ikke først når du ligger nøgen foran kvinden. Nej, det er ikke altid man ved at man vil købe ekstra.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 12. April, 2020 cumonthai skrev, for 1 minut siden: Jeg s Havebums, du har fuldstændig ret, de fleste gange bliver der først spurgt til hj eller andet, når man vender om på ryggen og de begynder at lire en op til hj eller fuldpakke. Så er det helt ok at begynde at forhandle om prisen. De tjener immervæk mellem 500- 1000 kr sort på en time eller derunder, det kan vi andre jo normalt ikke gøre. 1. Hvordan ved du, at det er sort? 2. Hvor meget tror du, de betaler til stedet? 3. Hvor mange kunder regner du med, de har om dagen? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 12. April, 2020 Er der ikke en voksen til stede ??? Dette er jo bare en ny tråd efter den, som blev lukket i går.. ??? @Stabilizer - blev dette tema ikke debatteret i går i tilstrækkeligt omfang ? (inden er går fuldstændig covid19-banjo i debatten og alle smider mudderkager efter hinanden i et forgæves forsøg for at få ret...) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 12. April, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 15 minutter siden: Men du ved du nok vil have det mersalg. Derfor skal du selvfølgelig spørge om prisen når du bestiller tiden, eller hvis det er et sted man bare møder op, så når du er gået ind af døren. Ikke først når du ligger nøgen foran kvinden. Ca halvdelen af gangene er det uden nogen form for happy end. Bare massagen. Ønsket om massage er årsagen til jeg går ind af døren. Og endnu engang. Det er ikke mig der spørger Alt efter pigen, udførelsen af massagen og min dagsform, så kan jeg godt få lyst til mere undervejs. Hvad det så måtte være, kommer meget an på, hvad pigen tilbyder., når hun og hvis hun spørger efter det. Jeg spørger aldrig efter ekstraydelser!!!! For det er rent faktisk ikke alle thaimassører der er prostituerede og nogle vil evt kun en håndtrold. Og så mener jeg, man skal have pli til, ikke at efterspørge det. Så led er jeg! Jeg kunne da aldrig finde på, at spørge en hvilken som helst kvindelig massør om hun vil knalde Redigeret 12. April, 2020 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 772 Skrevet 12. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 47 minutter siden: Så fordi du er så led, at du presser pigerne i pris når du står der, så synes du alle skal presse dem? Du tænker ikke på at hun har reserveret tiden til dig, ikke kan nå at få en anden kunde ind, og derfor føler sig så presset at hun føler sig tvunget til at sige ja til den lavere pris? Du burde være fair og spørge om den lavere pris er ok allerede når du bestiller tid! Jeg er glad for jeg ikke er så presset. Jeg havde bedt dig forlade stedet og aldrig vende tilbage, fordi du havde spildt min tid! Og så havde jeg blokeret dit nummer, så snart jeg smækkede døren efter dig! Hvis jeg sælger et havebord i den blå avis er det næsten en uskreven regel at prisen skal presses lidt.... Jeg presser også nogle gange prisen hos GP. Men så er det ved den indledende kontakt eller ved udvidelse af det aftalte... Det kan nogen da godt synes er ledt. Men GP'erne presser sgu da selvf. Også prisen så højt op som muligt.. Alt sammen helt forståeligt.. Det er vist enhver forretnings leve vilkår 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 12. April, 2020 Jeg forhandler aldrig om prisen generelt, så det gør jeg heller ikke når jeg får thaimassage. Jeg føler at forhandle om prisen er respektløst (generelt) og kan resultere i en lidt dårlig stemning. For mig er oplevelsen det vigtigste - ikke om man spare en hund eller 2. Nogle gange oplever man at man får en “special Price” eller får en ydelse som normalt ikke står på menuen. I begge tilfælde bør man ikke skrive om det i anmeldelsen men stille glæde sig over det. Man sætter automatisk pigen/klinikken i en ubehagelig situation ved at videregive alt hvad man har oplevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 12. April, 2020 (edited) cumonthai skrev, for 7 minutter siden: Jeg s Havebums, du har fuldstændig ret, de fleste gange bliver der først spurgt til hj eller andet, når man vender om på ryggen og de begynder at lire en op til hj eller fuldpakke. Så er det helt ok at begynde at forhandle om prisen. De tjener immervæk mellem 500- 1000 kr sort på en time eller derunder, det kan vi andre jo normalt ikke gøre. Lige netop!!!!! Christina skulle lige gøre sig ulejligheden med at sætte sig lidt ind i situationerne, inden hun gætter løs og stempler en udfra hendes gætterier. Og som du nævner i næste indlæg, så er det jo tit uden happy end Redigeret 12. April, 2020 af Havnebumsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 12. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 11 minutter siden: Men du ved du nok vil have det mersalg. Derfor skal du selvfølgelig spørge om prisen når du bestiller tiden, eller hvis det er et sted man bare møder op, så når du er gået ind af døren. Ikke først når du ligger nøgen foran kvinden. En del af fornøjelsen ved thaimassage er at hun spørger til ekstra eller lægger op til det i løbet af massagen. For mig er det altid kedeligt hvis de spørger til det inden massagen går i gang. Men hvis man ved at man vil sige ja til ekstra er det selvfølgelig god stil at sørge for at have penge nok med. Når det er sagt bliver man nogle gange lidt overrasket over prisniveauet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 12. April, 2020 cumonthai skrev, for 10 minutter siden: Jeg s Havebums, du har fuldstændig ret, de fleste gange bliver der først spurgt til hj eller andet, når man vender om på ryggen og de begynder at lire en op til hj eller fuldpakke. Så er det helt ok at begynde at forhandle om prisen. De tjener immervæk mellem 500- 1000 kr sort på en time eller derunder, det kan vi andre jo normalt ikke gøre. Det var dog en usympatisk sammenligning .... Hvad de tjener rager ret beset ikke dig. Om du er i stand til at tjene 500-1000 sort i timen hvad har det med sagen at gøre? Du køber en ydelse hvor pigen servicerer dig og bruger sin krop. DU betaler selvfølgelig prisen det koster...ALT andet vil være umoralsk og nedladende Ha’ respekt for den pige/kvinde du besøger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 12. April, 2020 Lagaffe skrev, for 2 minutter siden: En del af fornøjelsen ved thaimassage er at hun spørger til ekstra eller lægger op til det i løbet af massagen. For mig er det altid kedeligt hvis de spørger til det inden massagen går i gang. Men hvis man ved at man vil sige ja til ekstra er det selvfølgelig god stil at sørge for at have penge nok med. Når det er sagt bliver man nogle gange lidt overrasket over prisniveauet Det er ca sådan det foregår, ja.... Dog springer jeg fra, hvis prisniveauet overrasker eller siger jeg kun har x antal penge med. Så kan hun jo slå til eller lade være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg