Hop til indhold
Guest Christina ssbbw

Søstrene Grene. Nu med butt plug.

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

Søstrene Grene er begyndt at reklamere for butt plugs. De er vist nogle værre nogle de søstre.:lol:

PSX_20200411_105730.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søstrene Grene. Det er da noget billigt ragelse. Jeg troede du havde et Kähler hjem der var prydet med Avvento serien.

21ebd6ec86b9d0836f3d8283ff534730.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lauersen skrev, for 3 minutter siden:

Søstrene Grene. Det er da noget billigt ragelse. Jeg troede du havde et Kähler hjem der var prydet med Avvento serien.

21ebd6ec86b9d0836f3d8283ff534730.jpg

Jeg var ikke klar over de havde solgt butt plugs i flere versioner. :lol:

Jeg er ikke til ting, bare fordi alle andre er. Jeg har min egen smag, og er ligeglad med om det billigt eller dyrt. Hvis jeg kan lide det og har råd, så køber jeg det. Men Kähler kommer aldrig nogensinde ind i mit hjem. Det er så langt fra min smag som du overhovedet kan komme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Christina ssbbw skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er ikke til ting, bare fordi alle andre er. Jeg har min egen smag, og er ligeglad med om det billigt eller dyrt. Hvis jeg kan lide det og har råd, så køber jeg det. Men Kähler kommer aldrig nogensinde ind i mit hjem. Det er så langt fra min smag som du overhovedet kan komme. 

Enig  med  dig  i  dine  betragtninger  - ligger  heller  ikke  til  mig  at  købe  et  mærke  blot  fordi  det  er  en  bestemt  mærke og  populær.  Det  overlader  jeg til  dem  der  blot  følger  med  strømmen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 22 minutter siden:

Sådan har jeg det bestemt også selv (der manglede vist en ironi-smiley), men har dog alligevel mange gange fået en god griner foran Kop og Kandes udstillingsvindue. Gad vide om nogen bruger Kähler lysestagerne som en "luk røven-gave".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Enig  med  dig  i  dine  betragtninger  - ligger  heller  ikke  til  mig  at  købe  et  mærke  blot  fordi  det  er  en  bestemt  mærke og  populær.  Det  overlader  jeg til  dem  der  blot  følger  med  strømmen 

Det er kun døde fisk som flyder med strømmen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Lauersen skrev, for 2 minutter siden:

Sådan har jeg det bestemt også selv (der manglede vist en ironi-smiley), men har dog alligevel mange gange fået en god griner foran Kop og Kandes udstillingsvindue. Gad vide om nogen bruger Kähler lysestagerne som en "luk røven-gave".

Hvis jeg fik en Kähler ting i gave, så ville jeg spørge personen hvorfor han/hun hadede mig. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Onkel Reje

"Søstrene gnaver gren", discount blæs mens du venter i kø .......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Søstrene Grene er begyndt at reklamere for butt plugs. De er vist nogle værre nogle de søstre.:lol:

PSX_20200411_105730.jpg

Den der skal jeg sateme ikke have skruet op bagi - never!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden:

PSX_20200411_105730.jpg

Der mangler lige links :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
lille_peter skrev, for 42 minutter siden:

Der mangler lige links :D

Jeg regner med du selv kan finde link til Søstrene Grene. Her er til den form for butt plug. Jeg er ikke selv til anal sex, men har ladet mig fortælle at den skulle være ret god. :D

https://www.ebay.fr/itm/382055527507

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 8 minutter siden:

Og som service for dem der ikke har tid til at klikke på linket:

Streamlined body design bar reflects women's soft curves
Ergonomic handle grip gives you the most comfortable experience.
With a nice and disguise appearance, handy and portable.
It will bring a lot of fun, for yourself & your lover.

What's not to like? :)

Bortset fra, at hvis man kigger nærmere, så er det faktisk ikke sådan en der optræder på Søstrenes reklamebillede. Men sikkert en eller anden kunst-dims. Omend ligheden er påfaldende!

Redigeret af slip
Tilf afsn

Del dette indlæg

Link til indlæg
slip skrev, for 36 minutter siden:

Bortset fra, at hvis man kigger nærmere, så er det faktisk ikke sådan en der optræder på Søstrenes reklamebillede. Men sikkert en eller anden kunst-dims. Omend ligheden er påfaldende!

Mon ikke der er nogen der har forsøgt alligevel. Som man siger, alt kan bruges som dildo, det er kun et spørgsmål om mod.

ghQTmGxD7QprQJVv0e9pXZ133sNlGiCjn9c0J9qXq5sfkiwrljpz.jpg11-xfinity-mobile-7-25-pm-72-everything-299.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Onkel Reje
Lauersen skrev, den 11/4/2020 at 15:18:

Mon ikke der er nogen der har forsøgt alligevel. Som man siger, alt kan bruges som dildo, det er kun et spørgsmål om mod.

ghQTmGxD7QprQJVv0e9pXZ133sNlGiCjn9c0J9qXq5sfkiwrljpz.jpg11-xfinity-mobile-7-25-pm-72-everything-299.jpg

Altså at komme med et brag .........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...