Pervy 765 Skrevet 10. April, 2020 Der er har igennem tiderne været en del problemer med hvem der skulle være konge, når den gamle konge døde. Her tænker jeg mest på uægte børn med mere eller mindre officielle elskerinde. Det problem ville jeg som konge aldrig havde haft. Jeg holder mig nemlig altid til en god og hård omgang røvpuling med afslutning i munden i mit harem. Ingen komplikationer her 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 10. April, 2020 Jeg vil fraråde at du skriver et velmenende godt råd herom til Kongehuset.dk Venlig hilsen Rejsenetværk 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 10. April, 2020 Pervy skrev, for 7 timer siden: Det problem ville jeg som konge aldrig havde haft. Jeg holder mig nemlig altid til en god og hård omgang røvpuling med afslutning i munden i mit harem. - Men giver det ikke også problemer med arvefølgen? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 11. April, 2020 Det var meget almindeligt at tidligere tiders Konger havde en eller flere elskerinder som de også fik børn med. En af mine slægtninge længere tilbage skulle efter hvad jeg har fået fortalt være uægte barn af en tidligere konge. Det drejede sig om en pige der levede et helt almindeligt liv, men hvert år til sin fødselsdag kom der en hilsen fra kongehuset, ingen vidste med sikkerhed hvorfor, men alle var overbevist om at det var fordi det var kongens barn. Da hun fyldte 18 blev hun tilbudt en stilling ved hoffet men takkede nej, hun var tilfreds med det liv hun havde, og derefter kom der ikke flere hilsener fra kongehuset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg