faffans 14 Skrevet 10. April, 2020 Glemte alt om corona skræk og kørte forbi hende her sent i går aftes https://annoncelight.dk/showad/286846 det er ikke hende på billederne, hun kunne måske godt ha lignet hende meget for 10 år og 10 kilo siden men ikke dags dato. men liderlig var jeg så tog alligevel en halv time til 800. men selv om jeg havde betalt for en halv time, havde hun det som om alting skulle gå så stærkt, rykkede og flåede i den og gummi skulle mases på selv om den kun var halvstiv endnu. blow var lige så meget hånd som blowjob og måtte ikke kneppe hende bagfra da hu mente jeg var for "grande" selv om den for så vidt jeg ved er meget gennemsnitlig. hun snakker meget lidt engelsk og ville helst snakke spansk. betalte som sagt for 30 minutter og sad i bilen efter 27 ifølge uret i min bil, så blev som sådan ikke snydt på nogen måde men fik heller ikke en oplevelse der var værd at skrive om ( andre steder end herinde naturligvis ) alt i alt en flad oplevelse 5/10 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg