Hop til indhold
Kelsen

Hvorfor en nogle åbne igen allerede ?

Recommended Posts

Borende X skrev, for 38 minutter siden:

Var jeg bare lige så sikker som dig. Bordellerne er jo aldrig blevet nævnt ved navn.

Der er nævnt "intimmassageklinikker":

"Der indføres et midlertidigt forbud mod, at tatovør-, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds-, og massageklinikker, frisører og øvrige lokaler, hvor der leveres tjenesteydelser, som efter deres karakter indebærer fysisk kontakt til kunder, og solarier holder åbent. Det midlertidige forbud gælder også intimmassageklinikker m.v."

https://politi.dk/coronavirus-i-danmark/forlaengelse-af-tiltag-mod-covid-19-i-danmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 timer siden:

Der er nævnt "intimmassageklinikker":

"Der indføres et midlertidigt forbud mod, at tatovør-, piercing-, spa-, kropspleje-, skønheds-, og massageklinikker, frisører og øvrige lokaler, hvor der leveres tjenesteydelser, som efter deres karakter indebærer fysisk kontakt til kunder, og solarier holder åbent. Det midlertidige forbud gælder også intimmassageklinikker m.v."

https://politi.dk/coronavirus-i-danmark/forlaengelse-af-tiltag-mod-covid-19-i-danmark

Det er så helt undgået min opmærksomhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Det er så helt undgået min opmærksomhed.

Jeg opdagede det også først nu, da jeg ledte efter, hvad der egentlig var nævnt og ikke nævnt. Jeg tror det er en tilføjelse, der er kommet til senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 35 minutter siden:

Jeg opdagede det også først nu, da jeg ledte efter, hvad der egentlig var nævnt og ikke nævnt. Jeg tror det er en tilføjelse, der er kommet til senere.

Det er uden tvivl en senere tilføjelse. Ved hvert fald de første pressekonferencer undgik statsministeren omhyggeligt ordet "intim".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Det er uden tvivl en senere tilføjelse. Ved hvert fald de første pressekonferencer undgik statsministeren omhyggeligt ordet "intim".

Jo, men flere af de andre grupper som er nævnt af politiet er heller ikke nævnt på pressemøder - det er politiets opgave at skønne, hvad det er politikerne mener med det de siger, men jeg mener også det er en senere tilføjelse fra politiets side - det har ikke stået der fra starten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...