Hop til indhold
TomTom

Den (måske) bedste oplevelse

Recommended Posts

Man kan blive både mismodig og lidt skræmt, når vi hører om, at den her situation vil vare længe endnu. Det er jeg nu for meget en optimist til at købe. Men uger endnu, det ser vi jo nok på. Jeg savner mit liv, mine skønne besøg, og de dejlige GP’er. Men imens, kan vi jo dele lidt minder.

Den bedste oplevelse vil vi forhåbentligt altid have til gode? Og blandt de gode oplevelser hos en skøn GP er den bedste ofte den, der sidst oplevedes fantastisk, alene fordi den er frisk i erindringen. Og hvordan skriver man lystfuldt om den, uden at det ligner et indlæg til de grå sider? Giv det en tanke og del den, hvis du har lyst.

En af de frækkeste oplevelser, som sidder fast hos mig, fik jeg under et hotelmøde med en GP, som jeg havde mødt en del gange. Vi var begge mere end færdige og havde pustet lidt ud, da hun smuttede ud på toilettet. Jeg fulgte med for at vaske mig lidt, og da jeg kom ind, sad hun og tissede. Selv om vi lige begge havde rejst os fra en sammenfiltret varm, våd og svedig omgang, så var det alligevel, som brød jeg ind i en meget privat stund.

Hun havde nogle smukke mørkebrune øjne, som stirrede dybt ind i mine. ”Du skal bare vide, at jeg har lyst til at gøre alt med dig,” sagde hun og smilede super frækt. Som jeg husker det, fik jeg vist svaret, ”Tak i lige måde.” Jeg håber, at jeg i det mindste gjorde det, men er ikke helt sikker. 

Men jeg ved, at jeg aldrig fik spurgt ind til, hvad hun mente med det. Var der noget, som hun havde lyst til, som vi ikke havde været rundt om? Når jeg i dag tænker på hende, så tænker jeg på de intense sexede øjne og det frække inviterende smil. Var det en sød fræk bemærkning, der blot bekræftede en skøn og netop overstået stund? Eller var det en invitation til at tage mig med ud i for mig, og måske også for hende, uprøvet helt åbent erotisk land?

Jeg vælger at tro, at det var det sidste. For det er en fræk og dejlig tanke. Måske var det den forspildte mulighed for helt særlige eventyr, at hendes ord aldrig blev forfulgt inden vores veje førte os hver sine steder. Men jeg vælger nu at huske det, som en af mine bedste stunder med en skøn GP. Et måske, der er brændt fast på min erotiske nethinde…. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine bedste oplevelser med en GP er dem jeg har haft med den sagnomspundne Kolding Sabrina. Jeg besøgte hende både i hendes arbejdts lejlighed i Haderslev og i hendes private lejlighed. Hun var sku dejlig og jeg savner mine besøg hos hende da de mindede lidt om kærestebesøg hvor vi hyggede med gå ud og spise eller køre en tur på mc eller bare sidde i sofaen og flette fingre og høre musik inden vi hyggede os i soveværelset. De fleste private besøg endte med at jeg sov i arm med hende hele natten og hvor vi spiste morgenmad sammen inden jeg kørte hjem og hun tog på job, og pyha hun havde en dejlig krop og den mest velsmagende fisse og vidste lige hvordan hun skulle tænde mig, så hendes mand må være en meget lykkelig mand når han nu har hende helt for sig selv.( er kun lidt misundelig )

Kim

Redigeret af Bryan Mills
Stedangivelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Rust in Peace ja. Hver gang var dejlig og helt utvivlsomt et minde værd. Fik blot aldrig spurgt ind til, hvad hun havde ment. Måske var øjeblikket forpasset, måske tænkte jeg ikke mere over det på det tidspunkt. Det blev bare liggende, men huskes nu, som en fræk tanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

@TomTom - du taler i datid, som om du ikke får muligheden for at spørge hende. Der kommer en tid foran os, hvis vi atter kan mødes med dem der tænder vores sind og krop. Så er det da bare at følge op på jeres date.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace

Min egen bedste oplevelse var med den nu kendte og flittigt anmeldte Lena. Det var hendes første besøg i Danmark og jeg var første kunde. Hun var så nærværende og på alle måde guddommelig. Første og eneste gang at jeg har været med en GP og følt at det var en nyforelsket date jeg var på. Nøj hun var dejlig <3 Det er hun for så vidt stadig, men man kan mærke at det nu er hendes forretning og at tingene er blevet noget mere proffessionelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Rust in Peace forhåbentligt taler vi om noget, der kan måles i et mindre antal uger. Og du har ret. Jeg kunne da genoptage aftalerne. Selvfølgelig. Men svaret kunne så også få et stærkt minde til at forsvinde. Ind imellem skal en tanke, måske blot have lov at leve? Noget andet er, om den kemi, der var for godt et år siden, kan tændes igen.... Tror derfor tanken skal have lov til at leve stærkt og frækt. Men du har ret. Det er en mulighed. Et valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbruger af købesex siden 1988, og har været en del rundt omkring.

Selvom jeg nu ikke længere besøger GP’er på klinikker, var mine absolut bedste oplevelser med Evalovers da hun huserede på Roskildevej, Frederiksborgvej og i Ringstedgade i 1990’erne.

Hun kunne om nogen få en til at føle sig som kong pik, også selvom man som jeg er medium udrustet. Hold kæft hvor var hun bare helt igennem fræk og dejlig.

Jeg er gået en del ned i kadance efterhånden som alderen er blevet højere, men jeg benytter mig stadig af købesex. Nu om dage har jeg 2-3 faste skønne kvinder jeg frekventerer, og jeg har gennem min lange ‘karrierre’ som købesex kunde erfaret at det at shoppe rundt og besøge en ny pige hver gang ikke virker for mig længere. Min erfaring er at det bliver meget bedre sex når man kender hinanden, ihvertfald når man har min alder.

Som ung kunne man besøge 3 piger på en dag og stadig have krudt til at gokke inden man skulle i seng. Nu er der godt nok nogle gange lyst, men bestemt ikke krudt til mere end 1 besøg hver 14. dag.

Jeg lod desværre liderligheden råde da jeg sidste år fik lavet en aftale med en ny interessant GP der kunne domineres (noget der er begyndt at tænde mig på mine ældre dage), og for at være sikker på at kanonen ikke gik af for tidligt, besøgte jeg en af mine faste om morgenen. Det betød at der desværre kun var knækpølse da hovedretten skulle serveres :-)

Hold afstand og vær tålmodige. Verdens ældste erhverv er kommet igennem adskellige pandemier, så vi kommer også igennem Corona

Del dette indlæg

Link til indlæg
PolleFraSnave skrev, 1 time siden:

og for at være sikker på at kanonen ikke gik af for tidligt, besøgte jeg en af mine faste om morgenen. Det betød at der desværre kun var knækpølse da hovedretten skulle serveres :-)

Ja til tider kan forberedelserne være næsten for grundige :D skøn beskrivelse!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bedste oplevelse er nok helt umuligt at beskrive, for jeg har haft en del ekstremt dejlige møder, der på hver sin måde har været mindeværdige.

Et af mine favorit minder er fra flere år siden, hvor jeg havde en favoritpige, lad os kalde hende Miss T.

Miss T havde holdt en pause af helbredsmæssige årsager, men efter aftale sendte hun en SMS da hun var banen igen.

Hun var på hotel og modtog besøg indtil kl 16. Desværre var jeg bundet op af møder på jobbet, og måtte melde pas.

Nu skete der det, at det sidste møde blev meget kortere end planlagt (I wonder why), så lid optimitisk SMS'ede jeg til hende, at jeg kunne være der kl 16:30, om det var ok?

Miss T svarede straks at hun da bare ventede, og vi kunne tage et bad sammen.

Så jeg smuttede straks fra job, skyndte mig til hotellet, og stor var gensynsglæden (100 % ægte fra min side i hvertfald).

Så efter et langt varmt brusebad hyggede vi gevaldigt, værelset var lidt lydt, så jeg tror at naboerne fik lid underholdning.

Da hun bogstavligt talt havde ordnet mig, var jeg helt udkørt, og det gik op for mig, at vi var gået langt over de 30 minutter vi aftalt, og at jeg ikke havde ekstra kontanter med.

Det tog hun helt cool, hun afslørede at der blot havde været 2 gæster i løbet af dagen, hvoraf den ene blot ville have en fræk massage, og at hun virkeligt trængte til en god ruske-tur efter mere end 3 måneder uden sex.

Jeg smuttede i bad og derefter til en god restaurant og hentede take-away (Tapas) og en rosevin fra Super Best, som vi indtog i meget lidt tøj på hotel værelset, før vi sagde 'pænt' farvel.

Må indrømme, at jeg var meget fristet til at forsøge at lokke hende til en overnatning sammen, men der var jeg en kylling.

Moralen er, at det ofte betaler sig at  finde en fast pige, hvor der er gensidig kemi :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Gh0st Moralen er, at det ofte betaler sig at  finde en fast pige, hvor der er gensidig kemi :-) ... og måske også at møder kan blive korte, hvis de ikke er vigtige og givende (dit arbejdsmøde :) og længere end beregnet eller forventet, når deltagerne oplever, at de skaber værdi, som mødet med miss T). Skøn beretning, som øger længslen mod de tider, hvor vi igen har muligheden for de helt særlige øjeblikke, som bæres videre i os.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min nok bedste oplevelse fik jeg for... Nok 8 år siden efterhånden, hvis jeg ikke husker meget galt. Var stadig meget grøn dengang og turde ikke ringe og bestille tid hos Olivia på pussygalores. Jeg cyklede derhen da de åbnede, spurgte om hun var ledig og fik en tid 3 timer senere. Cyklede rundt og fordrev tiden på en dejlig varm sommerdag. 

Jeg kom tilbage 30 minutter før tid og ventede i nærområdet, fyldt til bristepunktet af spænding. Da jeg kom ind fik teledamen pengene og jeg smed noget af mit tøj. Da Olivia kom ind udbrød hun, ret højlydt, "EN NY MAND!" inden hun kastede sig over mig. Vanvittig, men dejlig modtagelse. Godt nok var jeg ny (og ret grøn), men det var fantastisk sex hvis lige jeg ikke helt har fået siden.

Besøgte hende efterhånden en del og vi kom godt ud af det med hinanden. Hun drillede mig en del med at jeg lignede Lukas Graham pga. mit hår.

Det var altid dejligt med hende, men den der første gang kan jeg ikke helt beskrive. For mig var den speciel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Coronado Top fin beretning. Og man kan da godt smile lidt ved, at det forekom lettere at cykle hen og banke på døren, end at gribe telefonen og i fuld anonymitet spørge på en tid. Men alting behøver jo ikke være særligt rationelt, og jeg kan egentligt godt genkende den, der irrationelle følelse af en form for usikkerhed ved den første kontakt. 

Selv kommer jeg vist første gang stadig nemt til både at tale for hurtigt og for meget. Men som du beskriver hende, så havde Olivia da i den grad humor, og et godt grin kan, som regel blæse de mest akavede følelser væk. 

Henvisningen til Lukas Graham er da også lidt sød ... også ud over håret. For i sangen Love Someone, går teksten ... “Don’t be scared, ‘cause, You’re all I need.” Og det var hun jo lige der og dengang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft rigtig mange oplevelser, som føltes som exceptionelle gode.   For mig er der nok ikke noget der hedder den bedste.  Derimod skelner jeg imellem exceptionelle og almen gode, og selvfølgelig har jeg også ramt ved siden af skiven nogle gange.

Når det så er sagt, husker jeg min første oplevelse meget detaljeret.  Det er vel ikke anderledes end at de fleste også husker deres seksuelle debut ganske tydeligt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...