Hop til indhold
badboy30

Mekanikker søges... Fyn

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Ligner  den  samme kæreste til  gp som  ville  lave  et  set-up med  mig,  for  dernæst  at  sin  profil herinde.

Hvis  parret  bor  tæt  på  Assens  kunne  det  meget  vel  være  dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Ligner  den  samme kæreste til  gp som  ville  lave  et  set-up med  mig,  for  dernæst  at  sin  profil herinde.

Hvis  parret  bor  tæt  på  Assens  kunne  det  meget  vel  være  dem 

Det ER dem/den samme @Nemtøs.

Snuske pigen og eller bare ham som har vilde fantasier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sweetmand skrev, for 58 minutter siden:

Det ER dem/den samme @Nemtøs.

Snuske pigen og eller bare ham som har vilde fantasier.

De  burde  skamme  sig  

Synes  nok  jeg  kunne  genkende  hende  på  hagen og  på  deres  profil navn. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Der ikke nogen der skal kalde mig useriøs, eller forveksle nogen her... i kan passe jer selv hvis der ikke er noget fornuftigt og sige! Og badboy30 er du en af dem der har reageret på annoncen og krævet billeder eller andet fis for så og blive afvist?? Hvis i ikke kan li annoncen så kig videre og bland jer udenom.. og der figurere jo flere navne herinde der læner sig op af hinanden som bliver misbrugt.. så ro på...

Del dette indlæg


Link til indlæg

For et halv år siden måske var det en murer de søgte , man kan jo bytte sig til alt efterhånden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
larokka skrev, for 8 minutter siden:

For et halv år siden måske var det en murer de søgte , man kan jo bytte sig til alt efterhånden 

Ja.. det kan man nemlig... men er satme træt af vi skal betegnes som useriøse og nemtøs skal blande min mand ind i noget en eller anden har pisset hende af med...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender intet til de omtalte historier og manden. Men jeg kender “Snuskepigen” som en seriøs glædespige, som jeg har besøgt mange gange. Desuden ligger der flere rosende anmeldelser her på Eroguide af den dejlige pige. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 13 timer siden:

De  burde  skamme  sig  

Synes  nok  jeg  kunne  genkende  hende  på  hagen og  på  deres  profil navn. 

Det tror jeg så ikke de gør....desværre!

Men sjovt nok, så PUF, og deres annonce er pludselig slettet igen......:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sweetmand skrev, for 9 minutter siden:

Det tror jeg så ikke de gør....desværre!

Men sjovt nok, så PUF, og deres annonce er pludselig slettet igen......:D:D

Mon  ikke  de  allerede  har  fundet  en  mekaniker til  den  bil  de  måske  har. 

Jeg  ved  bare  hendes  mand ikke  har  holdt  hvad  han  har  lovet mig,  og  det  er  så  meget  kryster agtigt  at  bare  slette  sin  profil  herinde,  frem  for  at  sige  at  det  blot  var  en  fantasi  eller  hvad  nu  årsagen  måtte  være. 

Jeg  har  af  gode  grunde  ingen  erfaring  med  snuskepigen, så hende  udtaler  jeg  mig ikke om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Mon  ikke  de  allerede  har  fundet  en  mekaniker til  den  bil  de  måske  har. 

Jeg  ved  bare  hendes  mand ikke  har  holdt  hvad  han  har  lovet mig,  og  det  er  så  meget  kryster agtigt  at  bare  slette  sin  profil  herinde,  frem  for  at  sige  at  det  blot  var  en  fantasi  eller  hvad  nu  årsagen  måtte  være. 

Jeg  har  af  gode  grunde  ingen  erfaring  med  snuskepigen, så hende  udtaler  jeg  mig ikke om. 

Det kan jeg så fortælle, at det har jeg HELLER ikke, og kommer heller ikke til det..:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetmand skrev, for 59 minutter siden:

Det tror jeg så ikke de gør....desværre!

Men sjovt nok, så PUF, og deres annonce er pludselig slettet igen......:D:D

Hvad sjovt er der i det? Bilen er vel blevet lavet og så er det vel normalt at slette efterlysningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Riesenschwanz skrev, for 3 timer siden:

Hvad sjovt er der i det? Bilen er vel blevet lavet og så er det vel normalt at slette efterlysningen.

Tak for de rosende ord, dejligt og høre fra en jeg ved ER SERIØS! Og den er ikke lavet endnu.. men der er seriøse folk der skrives med, dejligt med seriøse hendvendelser...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Mon  ikke  de  allerede  har  fundet  en  mekaniker til  den  bil  de  måske  har. 

Jeg  ved  bare  hendes  mand ikke  har  holdt  hvad  han  har  lovet mig,  og  det  er  så  meget  kryster agtigt  at  bare  slette  sin  profil  herinde,  frem  for  at  sige  at  det  blot  var  en  fantasi  eller  hvad  nu  årsagen  måtte  være. 

Jeg  har  af  gode  grunde  ingen  erfaring  med  snuskepigen, så hende  udtaler  jeg  mig ikke om. 

Stop nu lidt.. nu har du fået dit navn nævnt i en tråd igen... min mand har intet lovet dig eller aftalt med dig.. forstå det nu.. og nej er ikke naiv.. vil du ikke godt lukke den og så komme lidt videre??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Snuskepigen skrev, for 31 minutter siden:

Stop nu lidt.. nu har du fået dit navn nævnt i en tråd igen... min mand har intet lovet dig eller aftalt med dig.. forstå det nu.. og nej er ikke naiv.. vil du ikke godt lukke den og så komme lidt videre??

Jeg  anfægter  ikke  dig  men  din  mand  og  den  korrespondance jeg  har  haft  med  ham.  Jeg  har  ikke  slettet  den  korrespondance  jeg  har  haft  med  ham, så  jeg  har  beviser  på  hvad  han  har  lovet  mig. 

Og  jeg  er  for  længst  videre!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Lad den nu ligge og forstå igen at der er nogen der kopiere navne, og du nok er blevet røvrendt.. den lukkes her og helst af en moderator inden det stikker af... du skal ikke kalde hverken mig eller min mand useriøs.. længere er den ikke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du ikke godt se @Nemtøs, at det her lugter mere af lort end af lagkage.

Det er ikke den højeste intelligens man skriver med her, eller får svar fra.

 

Men har stadig lidt ondt af dig hvis du reelt troede på et lækkert og frækt set up på Fyn.

Men hold dig LANGT væk fra de to personer fremadrettet.

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sweetmand skrev, for 16 minutter siden:

Kan du ikke godt se @Nemtøs, at det her lugter mere af lort end af lagkage.

Det er ikke den højeste intelligens man skriver med her, eller får svar fra.

 

Men har stadig lidt ondt af dig hvis du reelt troede på et lækkert og frækt set up på Fyn.

Men hold dig LANGT væk fra de to personer fremadrettet.

Jeg  har  lært  lektien 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Jeg  har  lært  lektien 

Ja han tog nok fejl af dit profil navn herinde!

For så NEM  er du nu ikke..griner.;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetmand skrev, for 21 minutter siden:

Kan du ikke godt se @Nemtøs, at det her lugter mere af lort end af lagkage.

Det er ikke den højeste intelligens man skriver med her, eller får svar fra.

 

Men har stadig lidt ondt af dig hvis du reelt troede på et lækkert og frækt set up på Fyn.

Men hold dig LANGT væk fra de to personer fremadrettet.

Du er jo blevet en “sur mand” Blev du vraget som mekaniker siden du fortsætter?

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, for 2 minutter siden:

Du er jo blevet en “sur mand” Blev du vraget som mekaniker siden du fortsætter?

Nu ligger landet sådan jeg rent faktisk er udlært mekaniker.

Men jeg skulle satme ikke tilbyde min hjælp der.

Og kan lige se den nye annonce nu her!

 

" Nu har vi fået fikset vores bagklap, så nu ligger snuske pigen klar med bind for øjnene med røven ud af bagenden, så kom og knep hende ."

:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Sweetmand skrev, for 50 minutter siden:

Nu ligger landet sådan jeg rent faktisk er udlært mekaniker.

Men jeg skulle satme ikke tilbyde min hjælp der.

Og kan lige se den nye annonce nu her!

 

" Nu har vi fået fikset vores bagklap, så nu ligger snuske pigen klar med bind for øjnene med røven ud af bagenden, så kom og knep hende ."

:-D

Kan du få hovedet længere op i røven på nemtøs?? Du taler som du har forstand... fjols...  men alligevel et frækt setup du kommer på der.. foreslå du din nemtøs det... så får hun lidt mere reklame..

Redigeret af Snuskepigen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snuskepigen skrev, for 2 minutter siden:

Kan du få hovedet længere op i røven på nemtøs?? Du taler som du har forstand... fjols...

Jeg tror såmen hun ville glad bare hun fik min pik i hendes mund og hendes våde trængende fisse...

Og at hun nød min tunge jonglere omkring hendes anus inden hun BAD mig føre min pik ind i hendes åbning og kneppe hende vildt og intenst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Snuskepigen skrev, for 25 minutter siden:

Kan du få hovedet længere op i røven på nemtøs?? Du taler som du har forstand... fjols...  men alligevel et frækt setup du kommer på der.. foreslå du din nemtøs det... så får hun lidt mere reklame..

Kunne  klæde  dig  at skrive  pænt  til  andre.  Skam dig snuske 

Håber  at  andre  ser  hvor  ubehøvlet  du er.  Hvis  jeg  var  mand ville jeg  fravælge  en  der  svarer  på  den  måde. 

Og grin  du  bare  - det  er  sørgeligt 

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen
Sweetmand skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror såmen hun ville glad bare hun fik min pik i hendes mund og hendes våde trængende fisse...

Og at hun nød min tunge jonglere omkring hendes anus inden hun BAD mig føre min pik ind i hendes åbning og kneppe hende vildt og intenst.

Ja du er da nok enhver kvindes drøm!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...