Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Kan nogen forklare det her for mig?

Recommended Posts

Guest Indiske Devina
Benjamin skrev, Lige nu:

Søde pige det kan da slikkes væk, hvis man bliver ved længe nok. Tror der er flere, som gerne vil. ;)

Så skal man satme ha en god tunge:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Indiske Devina skrev, for 4 minutter siden:

Så skal man satme ha en god tunge:lol:

Nok nærmere en tunge som sandpapir korn 3. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Nok nærmere en tunge som sandpapir korn 3. :shock:

Uh det kommer til at gøre nas så:-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Indiske Devina skrev, for 1 minut siden:

Uh det kommer til at gøre nas så:-o

Til gengæld får du fjernet hår hurtigt. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Til gengæld får du fjernet hår hurtigt. :lol:

True true men tror ikke jeg kan lave så meget andet  action end endelig kunbe skrige i det høje C:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Indiske Devina skrev, for 1 minut siden:

True true men tror ikke jeg kan lave så meget andet  action end endelig kunbe skrige i det høje C:lol:

Det er der sikkert også kunder der tænder på. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Det er der sikkert også kunder der tænder på. ;)

Haha højst sandsynligt:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 10 minutter siden:

Hvis du er så ked af voksning, så kan barberskum og en shaver vel også gøre det. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Sverige regner man med at cirka 10 % er smittet nu. Og allerede ved 20 % begynder smitten at sprede sig langsommere - immuniteten begynder at bremse hastigheden. Nogen gang i mai er vi formentligt oppe i 50 % og då er flokimmuniteten en faktor på alvor.

Det går langsommere i Danmark, fordi i har lukket så meget ned og noget tyder måske på at det går alt for langsomt. Men det ved vi jo ikke endnu.

I Taiwan, Hongkong og Sydkorea var man meget effektive med at bremse smitten, men når man begyndte at åbne op igen kom den hurtigt igang igen... så det er en svær balance. Jeg tror stadig at vi gør det rigtigt i Sverige, men det er meget trist og sørgerligt at vi ikke lykkedes stoppe det fra at komme ind i ældreplejen - det er derfra som dødstallene nu stammer i hovedsag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Benjamin skrev, for 26 minutter siden:

Hvis du er så ked af voksning, så kan barberskum og en shaver vel også gøre det. :D

Det er ikke det samme. Med voks gør det avs men kun i et pr minuter hvis en profissionel gør det. Og jeg skal ikke tænke op det i 4 uger. Og hårene er bløde og tynde når de kommer ud

Med skraber går det altid galt( skærer mig tit, det svier, og hårene  kommer igen efter et par dage og kløer og stikker.

Såå glæder mig såååå meget til at se min kosmetolog igen:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 24 minutter siden:

I Sverige regner man med at cirka 10 % er smittet nu...

De sidste tal jeg har hørt fra de danske myndigheder er at vi er et sted i mellem 2,5% og 8% smittet. - Man må sige, at det bliver utroligt spændende at sammenligne den svenske og danske strategi om nogle måneder... - Det er fortsat et åbent spørgsmål. Men jeg må indrømme at Sverige lige nu klarer sig bedre end jeg havde forventet... (bortset fra, som du nævner: Ældreplejen... Men det samme kan jo også ske med den danske strategi)

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...