Guest Indiske Devina Skrevet 7. April, 2020 Benjamin skrev, Lige nu: Søde pige det kan da slikkes væk, hvis man bliver ved længe nok. Tror der er flere, som gerne vil. Så skal man satme ha en god tunge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 7. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 4 minutter siden: Så skal man satme ha en god tunge Nok nærmere en tunge som sandpapir korn 3. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 7. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden: Nok nærmere en tunge som sandpapir korn 3. Uh det kommer til at gøre nas så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 7. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 minut siden: Uh det kommer til at gøre nas så Til gengæld får du fjernet hår hurtigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 7. April, 2020 Christina ssbbw skrev, Lige nu: Til gengæld får du fjernet hår hurtigt. True true men tror ikke jeg kan lave så meget andet action end endelig kunbe skrige i det høje C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 7. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 1 minut siden: True true men tror ikke jeg kan lave så meget andet action end endelig kunbe skrige i det høje C Det er der sikkert også kunder der tænder på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 7. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden: Det er der sikkert også kunder der tænder på. Haha højst sandsynligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 7. April, 2020 Indiske Devina skrev, for 10 minutter siden: True true men tror ikke jeg kan lave så meget andet action end endelig kunbe skrige i det høje C Hvis du er så ked af voksning, så kan barberskum og en shaver vel også gøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 7. April, 2020 I Sverige regner man med at cirka 10 % er smittet nu. Og allerede ved 20 % begynder smitten at sprede sig langsommere - immuniteten begynder at bremse hastigheden. Nogen gang i mai er vi formentligt oppe i 50 % og då er flokimmuniteten en faktor på alvor. Det går langsommere i Danmark, fordi i har lukket så meget ned og noget tyder måske på at det går alt for langsomt. Men det ved vi jo ikke endnu. I Taiwan, Hongkong og Sydkorea var man meget effektive med at bremse smitten, men når man begyndte at åbne op igen kom den hurtigt igang igen... så det er en svær balance. Jeg tror stadig at vi gør det rigtigt i Sverige, men det er meget trist og sørgerligt at vi ikke lykkedes stoppe det fra at komme ind i ældreplejen - det er derfra som dødstallene nu stammer i hovedsag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 7. April, 2020 Benjamin skrev, for 26 minutter siden: Hvis du er så ked af voksning, så kan barberskum og en shaver vel også gøre det. Det er ikke det samme. Med voks gør det avs men kun i et pr minuter hvis en profissionel gør det. Og jeg skal ikke tænke op det i 4 uger. Og hårene er bløde og tynde når de kommer ud Med skraber går det altid galt( skærer mig tit, det svier, og hårene kommer igen efter et par dage og kløer og stikker. Såå glæder mig såååå meget til at se min kosmetolog igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 7. April, 2020 (edited) Bananas skrev, for 24 minutter siden: I Sverige regner man med at cirka 10 % er smittet nu... De sidste tal jeg har hørt fra de danske myndigheder er at vi er et sted i mellem 2,5% og 8% smittet. - Man må sige, at det bliver utroligt spændende at sammenligne den svenske og danske strategi om nogle måneder... - Det er fortsat et åbent spørgsmål. Men jeg må indrømme at Sverige lige nu klarer sig bedre end jeg havde forventet... (bortset fra, som du nævner: Ældreplejen... Men det samme kan jo også ske med den danske strategi) Redigeret 7. April, 2020 af MickeyM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 8. April, 2020 Sverige fuckede indvandringen op. Vi fucker coronaen op. Den står 1-1 nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg