Hop til indhold
thakid

Hvor meget har du sparet

Recommended Posts

Hej, tænkte der må være en del af jer, som har sparede eller forventer og spare en masse $$$ på GPer disse tider. For mit eget vedkommende skulle jeg på tour de lille mand i Hamborg med 2000 euro, den blev så aflyst i sidste øjeblik. Havde også regnet med en tur med samme budget til juni, men den aflyser jeg også. Så små 30.000kr når jeg ligger og tænker over det, og alt er lukket så ingen fest, bio, café eller noget og tøj siger mig ikke noget.

hvad bruger i de sparede penge på disse tider? :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
thakid skrev, for 1 minut siden:

Hej, tænkte der må være en del af jer, som har sparede eller forventer og spare en masse $$$ på GPer disse tider. For mit eget vedkommende skulle jeg på tour de lille mand i Hamborg med 2000 euro, den blev så aflyst i sidste øjeblik. Havde også regnet med en tur med samme budget til juni, men den aflyser jeg også. Så små 30.000kr når jeg ligger og tænker over det, og alt er lukket så ingen fest, bio, café eller noget og tøj siger mig ikke noget.

hvad bruger i de sparede penge på disse tider? :blink:

Du holder en helvedes god fest med en masse lækre gp'er, når vi må åbne op igen. Det bliver uforglemmeligt for både dig og pigerne. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også godt mærke jeg ikke får brugt penge på noget som helst i tiden, og ikke har gjort det længe. Tjekkede min konto her den anden dag, og har aldrig haft så mange penge stående tidligere.

Det giver anledning til en del refleksion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Jeps. I øjeblikket stiger opsparingen. Jeg har ikke rigtig brugt pengene på noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah det er sådan lidt 1 eller 2 når det åbner igen.

Enten har folk fundet ud af de kan spare, og er måske lidt nervøse, så det bliver de ved med.

Eller så går folk amok i indkøb. For pengene er sgu derude allerede nu. Det er slet ikke som finanskrisen (endnu) Der er penge klar til at sætte i forbrug. Mange penge

Jeg kan også se en stor post på budgettet ikke trækker på kontoen lige i tiden :DB)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puhaa så sidder man her og føler sig som en helt fattigrøv når man læser jeres posts :P Jo der er da sparet lidt i denne tid men nu var det ikke så ofte jeg havde mulighed for at tage ud og hygge mig før heller så kurven er da til at styre på opsparringen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også tydeligt mærke at kontoen er bugnende fuld i forhold til hvad den plejer at være. Og ikke mindst på GP kontoen. Det er trist at skulle undvære alle de dejlige glædespiger. Men jeg må tage revanche når det igen bliver forsvarligt at være sammen med andre mennesker. Er dog bange for at der sagtens kan gå et par måneder endnu, hvilke i min optik er ret lang tid. Tiden forekommer nogle gange uendelig lang. Og især uden en tids horisont. Tålmodighed bliver en dyd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 time siden:

Du holder en helvedes god fest med en masse lækre gp'er, når vi må åbne op igen. Det bliver uforglemmeligt for både dig og pigerne. :D

Ideen fejler da i hvert fald ikke noget :) 

Men der er også den risiko, at nogle herinde finder ud af at de egentlig godt kan undvære at bruge de penge på GP'ere..
Men dit forslag er klart en vinder ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thakid skrev, for 2 timer siden:

hvad bruger i de sparede penge på disse tider? :blink:

Toiletpapir og håndsprit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På grund af fyring er der lavvande i kassen. Så jeg har mindre til rådighed end før. Jeg håber at jeg snart kommer i arbejde og får et rådighedsbeløb, der tillader besøg hos de dejlige gp'ere. De er stærkt savnet. Og hudsulten er stor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg indrømmer at der er en del til overs på den del at økonomien der står tant og fjas på. Vil tro jeg har sparet 5-7k på nedlukningen. Til gengæld har jeg tabt KASSEN på de værdipapirer jeg har, samt mine 2 firmaer, henholdsvis inden for rejsebranchen og foredragsvirksomhed. :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt bruger jeg færre penge for tiden. Dog får byggemarkederne en del af dem. Senest har jeg indkøbt til at bygge en terrasse. Og hvis det fortsætter over sommeren vil der være flere husprojekter som der vil blive tid til. Bla i sommerferien...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde planer om at lægge omkring 5.000 hos et par søde piger i marts og april (eller 7.500 hvis min "helligdagsplan" havde lykkedes). Det er dog svært at gøre det sådan op, for det lykkedes mig at ødelægge ovnlågen på mit gamle udtjente komfur, sikkert ved at lukke den hårdt flere gange grundet indestængte seksuelle frustrationer. Nu har jeg måtte bestille et nyt til 10.000, og de penge ville jeg jo meget hellere have givet til nogen af de dejlige piger jeg mødte sidste år og havde sådan nogen fantastiske stunder med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De penge jeg har sparet   Kom jeg til at bruge på et nyt lækkert ur.  Som jeg har syntes længe var for dyrt... men så kom corona og jeg fik uret til en god nordjysk pris...Kom til at spørge om han var til at handle med i disse tider ja der gik 5 dage så skrev han ja.  Så dejligt.  Jeg er glad.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 8 timer siden:

ødelægge ovnlågen på mit gamle udtjente komfur, sikkert ved at lukke den hårdt flere gange grundet indestængte seksuelle frustrationer. Nu har jeg måtte bestille et nyt til 10.000

Hvad kan et komfur til 10.000, som et til 5.000 ikke kan? Udover at se dyrt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
lovingboobs skrev, Lige nu:

Hvad kan et komfur til 10.000, som et til 5.000 ikke kan? Udover at se dyrt ud

Levere varme med det samme og holde den, bla. Man skal have prøvet det for at forstå det - ligesom med rødhårede piger ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 54 minutter siden:

Hvad kan et komfur til 10.000, som et til 5.000 ikke kan? Udover at se dyrt ud

Det var det min kone ville have. Og hun har opdraget mig til at jeg har værsgo at svinge dankortet når hun har besluttet sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...