Hop til indhold
sleipnir

100% snyd, Aarhus selena videochat model

Recommended Posts

Hold jer væk, hun levere slet ingen service og mine penge er sikkert væk, betalte via Mobilepay. 

Link

Aftalte hun ville lave en video via WhatsApp, så snart, men jeg havde betalt siger hun tak "men hun er lige ude og handle"... Hun kontakter mig "når hun kommer hjem" det skete ikke, hun svarede endelig mine beskeder, hvor hun sagde i aften inden klokken 19... Klokken 18:30 skrev hun "10 minutter" men så ikke en lyd siden.. helt sikkert det rene fup. Hold jer væk. Eller betal efter ydelsen. 

Mobilepay er til "SS" så hvis hun laver en anden annonce så hold jer væk hvis Mobilepay er til det "firma navn".

Jeg udfylder er politi anmeldelse som anvist på Mobilepay hjemmesiden, og skriver opdateringer her, så i ved hvordan man måske kan få kan få en fup annoncens Mobilepay konto lukket.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du havde gidet gøre dit forarbejde,  med Google.. så ville du se at billede 5 findes på udenlandske sider, allerede der må en alarm lyde..

Ikke at det berettiger "hende " til at snyde dig..

Men tænker du forstår..

Del dette indlæg

Link til indlæg
DKC skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du havde gidet gøre dit forarbejde,  med Google.. så ville du se at billede 5 findes på udenlandske sider, allerede der må en alarm lyde..

Ikke at det berettiger "hende " til at snyde dig..

Men tænker du forstår..

Enig, jeg tjekkede ikke om billeder var fake, men faktisk er det også sekundært. Var ret overrasket over at jeg så flere piger tilbyde at video chatte osv.. det virkede frækt også selv om pigen var en anden end på billeder.  Bare hun leverede og var ok fræk havde jeg været glad.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opdatering: 

Hun må ha' set min post her for inden for 2 minutter fik jeg svar, hun havde ikke haft tid osv.. hun ville "gøre det senere", jeg svarede at hun kunne gøre det med det samme og jeg ville fjerne min post. Hun blev meget sur og blokerede mig. 

Hun har haft siden klokken 13:30...  Det ville aldrig ske.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opdatering

Jeg har udfyldt en masse politi formularer med screenshots og alt hvad jeg har af dokumentation. Nu må vi se hvad de siger.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sleipnir skrev, for 19 minutter siden:

Opdatering

Jeg har udfyldt en masse politi formularer med screenshots og alt hvad jeg har af dokumentation. Nu må vi se hvad de siger.. 

Og tak for det.  Gid flere gjorde det når de oplevede noget lignende.

Om du får noget ud af det er nok tvivlsomt.  Tvivler på du vil få beløb tilbage.  Men vigtigt at lave så meget "larm" som muligt så de her fuskere ikke tror de bare kan forsætte uden at nogle reagerer.

Se annoncen stadig er aktiv, og du burde også skrive til AL og få dem til at slette annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 minut siden:

Og tak for det.  Gid flere gjorde det når de oplevede noget lignende.

Om du får noget ud af det er nok tvivlsomt.  Tvivler på du vil få beløb tilbage.  Men vigtigt at lave så meget "larm" som muligt så de her fuskere ikke tror de bare kan forsætte uden at nogle reagerer.

Se annoncen stadig er aktiv, og du burde også skrive til AL og få dem til at slette annoncen.

Takker, helt sikkert. Jeg skriver til dem med det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...