Hop til indhold
Docturbo

Glædesmænd

Recommended Posts

Hejse

Kom bare til at undre mig over hvorfor der ingen sider er på Eroguide hvor kvinderne kan anbefale eller beskrive deres møder med “glædesmænd” som vi mænd kan med kvinderne. Er det noget som har været der men er fjernet igen fordi det ikke blev brugt eller er efterspørgslen SÅ lille at der ikke er et behov. Jeg er godt klar over at mængden af kvinder som betaler for sex kun er en brøkdel i forhold til mænd som betaler for sex. Nogle med lidt erfaring/viden på området

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil ikke gavne en GP’s  forretning .

Se det for dig.

Hun er ellevild med alle de mænd der besøger hende.....Nok langt fra sandheden.

Hun syntes ikke at der var kemi og ønsker ikke besøg af gæsten igen...Det forstår gæsten måske ikke. 
 

Hvis vi skriver negativt om vores møder med vores gæster så kan vi hurtig lukke butikken. Det er kun forbeholdt gæsterne at komme med kritik af os gper . Så kan vi vælge at give genmæle eller ej. 

Det bedste og nemmeste er at blokere gæsten efter et besøg.

Og det er absolut ikke i højt kurs at vi gper ytre vores meninger herinde. Kun hvis vi slikker lidt røv mellem linjerne.

 

Det vil aldrig fungere med sådan et Forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@Docturbo Jeg tror ikke der er behov for det. :)

@Frodige Ida Du misforstår. Det er ikke for at vi kan skrive om gæster, men for kvinder der har besøg af en af vores mandlige kollegaer. Så de også har et sted de kan anmelde dem. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

@Docturbo Jeg tror ikke der er behov for det. :)

@Frodige Ida Du misforstår. Det er ikke for at vi kan skrive om gæster, men for kvinder der har besøg af en af vores mandlige kollegaer. Så de også har et sted de kan anmelde dem. :)

Den misforstod jeg;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Og det er absolut ikke i højt kurs at vi gper ytre vores meninger herinde. Kun hvis vi slikker lidt røv mellem linjerne.

Det vil aldrig fungere med sådan et Forum.

Hej Ida

Tror det går begge veje - det der med at "brownnose'", og jeg tror du har så evig ret i at et sådan forum ville være mindre benyttet.

Jeg erindrer en diskussion på det hedengangne Venuslogeboard (og her er vi LANGT tilbage i tiden), hvor GP'eres forhold til størrelsen på deres kunders lem ivrigt diskuteredes i et par dage. En del GP'ere deltog, blandt andet en, der, nu for at sige det ligud, ikke kunne få dem store, tykke og lange nok. Som gennemsnitligt begavet på den front, havde jeg egentlig ikke lyst til at høre det, og den pågældende gled ud af listen over emner for mig personligt.

Man kan selvfølgelig lade være med at læse det, men antallet af nye indlæg er dog så begrænset, at de fleste vel læses, med eller uden større interesse and end nysgerrighed.

Det, jeg prøver at skrive, er, at fremfor at det er Jeres ytringer som sådan, der er problemet, så er det nok mere det evige tabubelagte emner - og det er, at i det pekuniære aspekt, opstået mellem to voksne menneskers aftale om frivillig, koncensuel sex, så ville emnet ganke enkelt være for grænseoverskridende. Tror det handler om biologi, og mænds stolthed - vi har behov for at føle, at vi er lige netop dén I altid har søgt - uanset vores fejl og mangler. Et sådan forum ville måske ødelægge det forhold.

Beklager det blev lidt langt.

Mvh

Pogo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pogo skrev, for 6 minutter siden:

Hej Ida

Tror det går begge veje - det der med at "brownnose'", og jeg tror du har så evig ret i at et sådan forum ville være mindre benyttet.

Jeg erindrer en diskussion på det hedengangne Venuslogeboard (og her er vi LANGT tilbage i tiden), hvor GP'eres forhold til størrelsen på deres kunders lem ivrigt diskuteredes i et par dage. En del GP'ere deltog, blandt andet en, der, nu for at sige det ligud, ikke kunne få dem store, tykke og lange nok. Som gennemsnitligt begavet på den front, havde jeg egentlig ikke lyst til at høre det, og den pågældende gled ud af listen over emner for mig personligt.

Man kan selvfølgelig lade være med at læse det, men antallet af nye indlæg er dog så begrænset, at de fleste vel læses, med eller uden større interesse and end nysgerrighed.

Det, jeg prøver at skrive, er, at fremfor at det er Jeres ytringer som sådan, der er problemet, så er det nok mere det evige tabubelagte emner - og det er, at i det pekuniære aspekt, opstået mellem to voksne menneskers aftale om frivillig, koncensuel sex, så ville emnet ganke enkelt være for grænseoverskridende. Tror det handler om biologi, og mænds stolthed - vi har behov for at føle, at vi er lige netop dén I altid har søgt - uanset vores fejl og mangler. Et sådan forum ville måske ødelægge det forhold.

Beklager det blev lidt langt.

Mvh

Pogo

Jeg fatter ikke en skid. Det trådstarter spørger om, er om der er kvinder der vil komme med anmeldelser af mænd de har købt til sex. 

Tror ikke det har den store interesse hvad GP mener om deres kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmalie

Hm.. hvis der havde været efterspørgsel efter sådan en forum kategori havde den nok været der :) 

Men jeg tror ikke at kvinder anmelder og surfer rundt på samme måde? De kender jo nok en der kender én der har hørt at ham her bare kan det der, og så videre ;)
Måske nogen af forummets gigolos kan komme med et bud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 2 timer siden:

Jeg fatter ikke en skid. Det trådstarter spørger om, er om der er kvinder der vil komme med anmeldelser af mænd de har købt til sex. 

Tror ikke det har den store interesse hvad GP mener om deres kunder. 

Der er nok ikke ret mange GP'ere som betaler deres kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 2 timer siden:

Tror ikke det har den store interesse hvad GP mener om deres kunder. 

Prøv en gang at kigge trådene lidt igennem ..... det vælter frem med "Hvad mener I om ..."-lignende tråde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Frodige Ida skrev, for 15 timer siden:

Det vil ikke gavne en GP’s  forretning .

Se det for dig.

Hun er ellevild med alle de mænd der besøger hende.....Nok langt fra sandheden.

Hun syntes ikke at der var kemi og ønsker ikke besøg af gæsten igen...Det forstår gæsten måske ikke. 
 

Hvis vi skriver negativt om vores møder med vores gæster så kan vi hurtig lukke butikken. Det er kun forbeholdt gæsterne at komme med kritik af os gper . Så kan vi vælge at give genmæle eller ej. 

Det bedste og nemmeste er at blokere gæsten efter et besøg.

Og det er absolut ikke i højt kurs at vi gper ytre vores meninger herinde. Kun hvis vi slikker lidt røv mellem linjerne.

 

Det vil aldrig fungere med sådan et Forum.

Kan se at man har det i udlandet og hvor pigerne rater og giver feedback videre til andre piger ganske offentligt . Nok ikke i så høj grad om det er gode elskere, men om gæsten er soigneret og om man som pige kan være tryg ved vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...