Pussy Lover 189 Skrevet 4. April, 2020 (edited) Har tidlige i dette forum omtalt en bestemt thai massøse som jeg dyrkede frem til kort før jul ( Tilgiv mig - Jeg har syndet ) Nu er hun imidlertid tilbage igen og forleden modtog jeg denne SMS: Hi, I am in Copenhagen ... staying in the appartment. Smsén blev ledsaget af et foto så jeg ikke var et øjeblik i tvivl om, at det var selv samme forretningskvinde som jeg tidligere med et ulideligt begær havde frekventeret indtil flere gange. Genhørsglæden var stor efter mere end 3 måneders afsagn af hendes exceptionelle ydelser, men blev pludselig overskygget af den ulykke som Coronaviussen har foranlediget med nultolerance over for al intimt samvær mellem fremmede. Hun var helt og aldeles klar over at vi af samme årsag måtte vente med vores næste rendezvous indtil betingelserne for social samvær igen bliver normaliseret - hvem ønsker at blive taget med bukserne nede af Astrid Krag ? Jeg har ved tidligere lejligheder forud for vores møde, instrueret hende i rollespil hvor hun bl.a. har optrådt som liderlig skolepige og har føjet mine ønsker til punkt og prikke til stor nydelse og begejstring for os begge. Denne gang har jeg bestemt mig for at hun skal spille min private Hair & beauty frisør så jeg således både kan blive klippet og kneppet på samme tid - håret er jo under coronakrisen vokset en hel del. Til lejligheden har jeg været inde på Sinful.dk og købt sexet outfit som hun skal iklæde sig under akten og som hun vil modtage med Post Nord en af de nærmeste dage: Mandy Mystery minikjole med guldkant - one size For en sikkerheds skyld har jeg også fået dem til at vedlægge et par Quickie Cuffs Silikone, samt en Shunga G-spot Creme - alt i alt 476 kr. incl. fragt. Jeg er ret sikker på at der inden vores næste stævnemøde bliver en livlig korrespondance hvor jeg over for hende må instruere og gøre rede for hvordan jeg ønsker at hun skal optræde - dette glæder jeg mig meget til og vi vil helt sikkert få det rigtigt sjovt.. smiler Jeg forestiller mig allerede nu hvordan jeg sidder med hende på skødet og bliver klippet mens lillemand får særbehandling af hendes spindende mis. Dette lover jeg selvfølgelig at berette om herinde på et senere tidspunkt. Redigeret 4. April, 2020 af Pussy Lover fejl 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4118 Skrevet 4. April, 2020 Fedt. Super setup. Det vil jeg glæde mig meget til at høre meget mere om Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2058 Skrevet 5. April, 2020 Den klipning kunne jeg godt bruge for tiden. Nice 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg