otto06 795 Skrevet 5. April, 2020 otto06 skrev, for 27 minutter siden: Ja, det er sgu da også nemt når man godt henne i akten finder ud af at det kun er prisen, der er high end.. Men det skal da prøves. Jeg kan næsten se det med mobilen i den ene hånd, mens trunten forsøger at trække dilleren i laser... Selvf. kommer man da ikke til den samme pige igen. PS; tror nu at 98 af GP'erne synes at superfransk med gummi er lidt.... Usædvanligt... Jeg hører til de gæster, der altid bader hos pigen, hvis muligt, - ellers hjemmefra og i øvrigt altid - også hos de piger, der ikke beder om det - betaler ved ankomst. Jeg opfører mig altid høfligt og respektfuldt. Har faktisk den dybeste respekt for pigerne.. Men jeg kan forstå at kritik i sig selv er respektløst. Sådan er det ikke i min verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 795 Skrevet 5. April, 2020 Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden: Så læs anmeldelser herinde, så du finder de piger der giver dig en skøn stund. Det er derfor anmeldelserne er der. Pointen er nok at kemi og gensidig sympati ikke kan anmeldes... Jeg har aldrig skrevet en dårlig anmeldelse ud fra så subkektive kriterier. Jeg kan jo sagtens have stor respekt for en pige selvom vi ikke kan gå i takt.. MEN, hvis en pige ikke leverer den vare hun siger, hun leverer, - så er der sgu da hug! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 5. April, 2020 Hvor let jeg har ved at komme afhænger i høj grad af hvornår jeg sidst har haft udløsning. Så det reguleres ret nemt på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 5. April, 2020 15 minutters sex!!! Det tager mig 7 minutter at smide tøjet og 8 minutter at få det på igen. Personlig synes jeg at det er respektløst over for pigen at købe 15 minutter og så er der nogle der vil købe mindre Kan de ikke bare tage en spiller i stedet for, det handler jo tilsyneladende bare om at få udløsning. Hvis man kommer hurtigt så brug længere tid på forspillet eller brug tid på at kærtegne, nusse og kysse bagefter. Nyd at du er sammen med en dejlig kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg