FatterÆskild 13 Skrevet 4. April, 2020 Jeg tænker, hvis jeg skal have en velduftende mis, så må jeg ty til kæledyret http://romantica.dk/profil.php?id=177 "Du finder mig altid iklædt frækt og sexet lingeri med høje stiletter med en lækker glat barberet mis. Velduftende og nydelig Og jeg forventer det samme af dig.:-*" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Besnes mand 81 Skrevet 4. April, 2020 Punktummet angiver en ny sætning, så smut du hellere i bad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FatterÆskild 13 Skrevet 4. April, 2020 Besnes mand skrev, for 15 minutter siden: Punktummet angiver en ny sætning, så smut du hellere i bad Rolig nu, du er i hyggesnak, så tag du det bare rolig mester 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tenderness62 318 Skrevet 4. April, 2020 FatterÆskild skrev, for 59 minutter siden: ...høje stiletter med en lækker glat barberet mis. Som jeg læser det, så er det stiletterne, der har “en lækker glatbarberet mis” Men tråden kan sikkert give anledning til en længere diskussion af dansk grammatik og tegnsætning. Go ahead.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FatterÆskild 13 Skrevet 4. April, 2020 (edited) Det er som sagt bare hyggesnak, og ja, gramatisk kan der komme lange diskussioner Det var bare lige det jeg kom til at tænke på, men hvis nogen bliver stødt af, så er det da dem der har et problem Fortsat god dag Redigeret 4. April, 2020 af FatterÆskild 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 4. April, 2020 FatterÆskild skrev, for 2 timer siden: Jeg tænker, hvis jeg skal have en velduftende mis, så må jeg ty til kæledyret http://romantica.dk/profil.php?id=177 "Du finder mig altid iklædt frækt og sexet lingeri med høje stiletter med en lækker glat barberet mis. Velduftende og nydelig Og jeg forventer det samme af dig.:-*" Hun er sateme dejlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 4. April, 2020 Gad vide om man får rabat hvis man tager sådan en kat som den her med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 4. April, 2020 FatterÆskild skrev, for 3 timer siden: Det var bare lige det jeg kom til at tænke på, men hvis nogen bliver stødt af, så er det da dem der har et problem Men vi er enige om, at der ikke er noget galt med annoncen, korrekt? Altså, det sjove er din fortolkning, ikke hvad der faktisk står? Tvivler på nogen bliver stødt over noget. Men det er da rart at vide, hvad jeg burde rulle rundt af grin over 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 4. April, 2020 (edited) Jeg ved ikke helt hvad attraktionen ved en barberet mis er... Redigeret 4. April, 2020 af Visti-Vistisen 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 4. April, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 15 minutter siden: Jeg ved ikke helt hvad attraktionen ved en barberet mis er... Den må da fryse ad H til. Glædespiger har da i det mindste trusser på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 5. April, 2020 Borende X skrev, for 13 timer siden: Den må da fryse ad H til. Glædespiger har da i det mindste trusser på. Jeg synes da ellers, at pigernes trusser ryger ret hurtigt af, når de ser mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Besnes mand 81 Skrevet 5. April, 2020 FatterÆskild skrev, for 19 timer siden: Rolig nu, du er i hyggesnak, så tag du det bare rolig mester Jeg er helt rolig, jeg pointerer blot hun ønsker du dufter godt, og hvis jeg kommer efter dig i køen sætter jeg også pris på hun hverken lugter af død kat eller af Fatter Æskild Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FatterÆskild 13 Skrevet 5. April, 2020 (edited) Besnes mand skrev, for 1 time siden: Jeg er helt rolig, jeg pointerer blot hun ønsker du dufter godt, og hvis jeg kommer efter dig i køen sætter jeg også pris på hun hverken lugter af død kat eller af Fatter Æskild Jeg ønsker slet ikke at komme efter dig, det kan ikke være en fornøjelse, uanset stanken hun vil have fået!! Redigeret 5. April, 2020 af FatterÆskild Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FatterÆskild 13 Skrevet 5. April, 2020 @Besnes mandOg nu stopper jeg, dit plan ønsker jeg ikke at komme ned på! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 5. April, 2020 Visti-Vistisen skrev, for 5 timer siden: Jeg synes da ellers, at pigernes trusser ryger ret hurtigt af, når de ser mig. Efter dit profil at dømme : Er det monstro for at undgå at tisse i trusserne af grin ? Jus kidding, jeg synes heller ikke, at de beholder dem på særligt længe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 5. April, 2020 FatterÆskild skrev, for 3 timer siden: @Besnes mandOg nu stopper jeg, dit plan ønsker jeg ikke at komme ned på! Det gik da ellers meget godt, eller har jeg MIS forstået noget Sorry, kunne ikke lade være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg