Hop til indhold
Gh0st

Hår: et spørgsmål til pigerne herinde

Recommended Posts

Hvordan håndterer I jeres hår,Nu hvor frisørerne holder lukket?

Vi mænd er så heldige at vi bare kan snuppe en hårtrimmer, men rigtig mange piger er stolte af deres hår, og  passer og plejer det til den store guld medalje.

Hvad gør I nu fortiden ? Lader I det gro og plejer det med lækre hår shampoos etc., så vi snart kan nyde synet af en masse flotte langhårede Qvinder ?

Eller giver I op som Britney gjorde og lader lokkerne falde?

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Gh0st skrev, Lige nu:

Hvordan håndterer I jeres hår,Nu hvor frisørerne holder lukket?

Vi mænd er så heldige at vi bare kan snuppe en hårtrimmer, men rigtig mange piger er stolte af deres hår, og  passer og plejer det til den store guld medalje.

Hvad gør I nu fortiden ? Lader I det gro og plejer det med lækre hår shampoos etc., så vi snart kan nyde synet af en masse flotte langhårede Qvinder ?

Eller giver I op som Britney gjorde og lader lokkerne falde?

Jeg gør som jeg plejer. Passer så godt på det som jeg kan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man har langt hår, er den her tid jo netop nem? Jeg overlever i hvert fald nok en potentiel udsættelse af klipning af spidser. Det er da dem med korthårsfrisure (flest mænd) som ser lidt sjove ud efter overskridelse af de obligatoriske 4-ugers intervaller... Og det er jo ikke alle, der lige har lyst til at rage det hele af med trimmeren :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  langt  hår  og  mine  hårspidser  er  ikke  usunde  endnu. Plejer  håret  som  jeg  normalt  er  vant  til.  Glæder  mig  dog  voldsomt  til, at  jeg  kan  blive  nusset  hos  min  enestående  frisør 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Ja jeg har jo vist dig hvad jeg har gjort:lol:.. 

Jeg er simpelthen gået til ekstremerne og har farvet mit hår skrigende rødt:ph34r:.. 

Det vil også skræmme coronabaktusserne skrigende væk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest YNWA

Kan godt se det er et meget relevant spørgsmål som må fylde enormt inde i dig mens folk ligger og kreperer samt samfundet er ved at køre i sænk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, Lige nu:

Kan godt se det er et meget relevant spørgsmål som må fylde enormt inde i dig mens folk ligger og kreperer samt samfundet er ved at køre i sænk.

Måske skulle man lysne en smule op i ens sortseende sind.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest YNWA
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Måske skulle man lysne en smule op i ens sortseende sind.. 

ja eller forstå alvoren når man allerede har mistet en nær en til corona.

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, for 24 minutter siden:

Syntes du skulle slukke for eroguide og tænke på noget andet.

dit sortsyn er overreageret, pt er der langt færre døde i år end på normale år hvor folk falder for influezaen.

så bliver vi lidt i isolation vil året nok vise sig som et af de bedre i den målestok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, for 17 minutter siden:

ja eller forstå alvoren når man allerede har mistet en nær en til corona.

Du behøver ikke give mig en sørgelig smiley, det er dig og dit liv der har mistet noget, derfor går livet stadig videre for alle andre.

Jeg har selv mistet 2 venner til kræften i år men livet går videre uanset hvor sørgeligt du må føle det lige nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest YNWA
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Og så skal ALLE andre KUN koncentrerer sig om det.? Ej come on.. 

Kan godt se det ikke er studenterhuen som trykker på dit hoved, er sikker på mange tænker kors og din tidl kommentar herinde.

Læste blot nogle af dem, hvor du i begyndelsen ikke ville holde lukket pga alt det indtjening du gik glip af, vor harre bevares, skulle ALLE andre koncentrere sig om det , EJ COME ONE, du virker som en forkælet lille tøs !

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, for 48 minutter siden:

Kan godt se det ikke er studenterhuen som trykker på dit hoved, er sikker på mange tænker kors og din tidl kommentar herinde.

Læste blot nogle af dem, hvor du i begyndelsen ikke ville holde lukket pga alt det indtjening du gik glip af, vor harre bevares, skulle ALLE andre koncentrere sig om det , EJ COME ONE, du virker som en forkælet lille tøs !

Jamen personlige kommentarer vidner jo altid om ens intelligens:lol:.. 

De opslag jeg har kommenteret handlede om lige præcis det jeg kommenterede på.. Om hvorvidt der skulle holdes lukket.. Lukket er der nu engang.. Også hos mig så kom igen med noget mere konkret hvis du absolut skal piske en stemning op.. 

Her kommer du ind på et opslag der handler om noget heeeelt andet og mener du skal presse din sorg ned over alle os andre fremmede mennesker som slet ikke kender dig.. Helt uden nogen som helst grund.. Jeg kan ikke forstår det.. Men det jo nok studenterhuen der ikke trykker.. Håber ikke din sorg fortsætter med at trykke så meget at du finder det i orden at fortsat angribe andre der ikke lige er en del af den.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest YNWA
JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden:

Og så skal ALLE andre KUN koncentrerer sig om det.? Ej come on.. 

Du kan jo læse din kollegas tråd Jasmin herlev om forår og solenstråler og komme med samme nedladende kommentar, heldigvis er der GP herinde som forstår alvoren og folks bekymring både for vort samfund fremadrettet samt den forfærdelige sygdom .

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, for 2 minutter siden:

Du kan jo læse din kollegas tråd Jasmin herlev om forår og solenstråler og komme med samme nedladende kommentar, heldigvis er der GP herinde som forstår alvoren og folks bekymring både for vort samfund fremadrettet samt den forfærdelige sygdom .

Undskyld mit franske men hvad fanden har den tråd med den her tråd at gøre what so ever.? De handler om to forskellige ting.. Så fordi folk er bange osv så må man kun snakke om det.? Hvornår blev du dommer over hvad der er passende.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest YNWA

Jamen personlige kommentarer vidner jo altid om ens intelligens:lol:.. 

De opslag jeg har kommenteret handlede om lige præcis det jeg kommenterede på.. Om hvorvidt der skulle holdes lukket.. Lukket er der nu engang.. Også hos mig så kom igen med noget mere konkret hvis du absolut skal piske en stemning op.. 

Her kommer du ind på et opslag der handler om noget heeeelt andet og mener du skal presse din sorg ned over alle os andre fremmede mennesker som slet ikke kender dig.. Helt uden nogen som helst grund.. Jeg kan ikke forstår det.. Men det jo nok studenterhuen der ikke trykker.. Håber ikke din sorg fortsætter med at trykke så meget at du finder det i orden at fortsat angribe andre der ikke lige er en del af den.. 

Jeg taler ik om sorg kun, var en bi bemærkning, men bekymring for samfundet generelt, fremadrettet.

Ved du egenligt hvad denne nedlukning koster fremadrettet for samfundet ? Det har du måske ikke lige overvejret, da du tydeligvis har svært ved at se ud over din lille næsetip.

Men glæder mig til at se din kommentar til Jasminherlev :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, for 3 minutter siden:

Jeg taler ik om sorg kun, var en bi bemærkning, men bekymring for samfundet generelt, fremadrettet.

Ved du egenligt hvad denne nedlukning koster fremadrettet for samfundet ? Det har du måske ikke lige overvejret, da du tydeligvis har svært ved at se ud over din lille næsetip.

Men glæder mig til at se din kommentar til Jasminherlev :-) 

Og så må man ikke snakke om hår:lol:.? Fordi man er bekymret for samfundet.? 

Der findes 50 tråde herinde omkring bekymring for samfundet osv.. Gå ind i en af de tråde og deltag med din mening der.. Den hører ikke til i denne tråd.. Og især ikke ytret på en så personlig måde som du tydeligt ynder at gøre.. 

Og jeg deltager i de tråde jeg har lyst til.. Jeg føler ikke behov for at deltage i lige den tråd du nævner.. Men tak for henvisningen.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest YNWA

Undskyld mit franske men hvad fanden har den tråd med den her tråd at gøre what so ever.? De handler om to forskellige ting.. Så fordi folk er bange osv så må man kun snakke om det.? Hvornår blev du dommer over hvad der er passende.? 

Jeg lukker den her, mit liv er for kort til at bruge tid på dig, jeg kan kommenterer hvad jeg lyster, men tænk på at dine kommentar her på EROGUIDE kan få konsekvenser for din forretning fremadrettet... Jeg ønsker dig en rigtig dejlig samt fredfuldt week-end :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest YNWA
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Og jeg kan slet ikke se jeg var nedladende nogen som helst steder.. 

EJ COME ONE, at skrive sådan er både umodent samt nedladende .

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, for 2 minutter siden:

her på EROGUIDE kan få konsekvenser for din forretning fremadrettet

Jamen så opfører jeg mig da bare stik modsat af hvem jeg er fordi det skulle jo helst ikke ramme min forretning:lol:..

Tror ikke jeg er den eneste der finder din kommentar malplaceret og aggressiv i ordvalg.. Så I'm good.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...