århusc 27 Skrevet 4. April, 2020 Hej. ved i hvilke thaimassage steder der har åbent mens der er Corona. ? om alle er lukket eller nogle har åbent?. mest tænkte jeg på PP-thaimassage, da jeg godt kunne bruge lidt tid sammen med Gip 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 238 Skrevet 4. April, 2020 Helt ærligt syned du virkelig,det er en god ide, at sidde her og spørge , hvem har åbent !!! Hvis du virkelig vil spille russisk roulette , og får svar her på siden,så er der store chancer for, at stedet er lukket før du ankommer . Ring dog rundt,!!! Hvis du er så forhippet på en fifty- fifty. Bare et godt råd , 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobbes 77 Skrevet 4. April, 2020 Jeg savner nu også en tur med Cici hos PP. Har overvejet at undersøge om de har åben. Tvivler dog, da jeg har en opfattelse af at asiatere har meget respekt for sygdomme. Denne opfattelse er helt for egen regning. Så der er ingen grund til at belære mig om min fejltagelse ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 4. April, 2020 tronheim skrev, for 3 timer siden: Ring dog rundt,!!! Hvis du er så forhippet på en fifty- fifty. Bare et godt råd , Thaimassage pr. telefon - jeg er sikker på det bliver et hit 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 238 Skrevet 5. April, 2020 Jernsvinet skrev, for 17 timer siden: Thaimassage pr. telefon - jeg er sikker på det bliver et hit Havde som heller ikke forventet her ,at alle kunne læse mellem linjer!! Men god søndag til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 5. April, 2020 PP har lukket ved jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 16. April, 2020 Hobbes skrev, den 4.4.2020 at 09:34: Jeg savner nu også en tur med Cici hos PP. Har overvejet at undersøge om de har åben. Tvivler dog, da jeg har en opfattelse af at asiatere har meget respekt for sygdomme. Denne opfattelse er helt for egen regning. Så der er ingen grund til at belære mig om min fejltagelse Haha. Hvem savner ikke PP, hvis man, som jeg, er lidt vild med thaipiger?? Men der dog stadig en pæn del thai'er i Århus, der har åben. Blot tjek Annoncelight! Og Vejle er bestemt heller ikke lukket ned med tahier! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 17. April, 2020 (edited) Steppeulven skrev, for 21 timer siden: Haha. Hvem savner ikke PP, hvis man, som jeg, er lidt vild med thaipiger?? Men der dog stadig en pæn del thai'er i Århus, der har åben. Blot tjek Annoncelight! Og Vejle er bestemt heller ikke lukket ned med tahier! Ja, det er trist og respektløst overfor vores samfund at de holder åbent under krisen. Jeg skal i hvert fald have fundet nogle andre klinikker på den anden side af krisen! Redigeret 17. April, 2020 af Moon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 808 Skrevet 17. April, 2020 Jydedreng skrev, for 5 timer siden: Ja, det er trist og respektløst overfor vores samfund at de holder åbent under krisen. Jeg skal i hvert fald have fundet nogle andre klinikker på den anden side af krisen! Tja, når samfundet vender dem ryggen og de ikke kan få del i hjælpepakkerne, hvorfor skulle de så være loyale mod samfundet? Og langt de fleste af pigerne vil ikke kunne få penge fra det offentlige, så de er nødt til at holde åbent for at tjene penge til mad og husleje osv.. Men når du så leder efter lovlydige klinikker på den anden side af krisen så husk kun at besøge de steder hvor pigerne har opholds- og arbejdstilladelse … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 17. April, 2020 århusc skrev, den 4.4.2020 at 09:15: Hej. ved i hvilke thaimassage steder der har åbent mens der er Corona. ? om alle er lukket eller nogle har åbent?. mest tænkte jeg på PP-thaimassage, da jeg godt kunne bruge lidt tid sammen med Gip MON ALLE HOLDER ÅBENT FRA MANDAG DEN 20.4 eller hva’? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 17. April, 2020 (edited) møgsvinet skrev, for 4 timer siden: Tja, når samfundet vender dem ryggen og de ikke kan få del i hjælpepakkerne, hvorfor skulle de så være loyale mod samfundet? Og langt de fleste af pigerne vil ikke kunne få penge fra det offentlige, så de er nødt til at holde åbent for at tjene penge til mad og husleje osv.. Men når du så leder efter lovlydige klinikker på den anden side af krisen så husk kun at besøge de steder hvor pigerne har opholds- og arbejdstilladelse … Hmmm...du har jo desværre ret når det kommer til overlevelse og opholds/arbejdstilladelse. Point taken! Måske får Ten, Vejle alligevel et besøg, men først efter krisen. Redigeret 17. April, 2020 af Moon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg