Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

ved i hvilke thaimassage steder der har åbent mens der er Corona. ?

om alle er lukket eller nogle har åbent?.

mest tænkte jeg på PP-thaimassage, da jeg godt kunne bruge lidt tid sammen med Gip :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt ærligt syned du virkelig,det er en god ide, at sidde her og spørge , hvem har åbent !!!

Hvis du virkelig vil spille russisk roulette  ,  og får svar her på siden,så er der store chancer for, at stedet er lukket før du ankommer .

Ring dog rundt,!!! Hvis  du er så forhippet på en fifty- fifty.

Bare et godt råd , 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg savner nu også en tur med Cici hos PP. Har overvejet at undersøge om de har åben. Tvivler dog, da jeg har en opfattelse af at asiatere har meget respekt for sygdomme. Denne opfattelse er helt for egen regning. Så der er ingen grund til at belære mig om min fejltagelse ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 3 timer siden:

Ring dog rundt,!!! Hvis  du er så forhippet på en fifty- fifty.

Bare et godt råd , 

Thaimassage pr. telefon - jeg er sikker på det bliver et hit ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

Thaimassage pr. telefon - jeg er sikker på det bliver et hit ;-)

Havde som  heller ikke forventet her ,at alle kunne læse mellem linjer!!  

Men god søndag til dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hobbes skrev, den 4.4.2020 at 09:34:

Jeg savner nu også en tur med Cici hos PP. Har overvejet at undersøge om de har åben. Tvivler dog, da jeg har en opfattelse af at asiatere har meget respekt for sygdomme. Denne opfattelse er helt for egen regning. Så der er ingen grund til at belære mig om min fejltagelse ;-)

Haha. Hvem savner ikke PP, hvis man, som jeg, er lidt vild med thaipiger?? ;-)  Men der dog stadig en pæn del thai'er i Århus, der har åben. Blot tjek Annoncelight! Og Vejle er bestemt heller ikke lukket ned med tahier!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moon
Steppeulven skrev, for 21 timer siden:

Haha. Hvem savner ikke PP, hvis man, som jeg, er lidt vild med thaipiger?? ;-)  Men der dog stadig en pæn del thai'er i Århus, der har åben. Blot tjek Annoncelight! Og Vejle er bestemt heller ikke lukket ned med tahier!

Ja, det er trist og respektløst overfor vores samfund at de holder åbent under krisen. Jeg skal i hvert fald have fundet nogle andre klinikker på den anden side af krisen! 

Redigeret af Moon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jydedreng skrev, for 5 timer siden:

Ja, det er trist og respektløst overfor vores samfund at de holder åbent under krisen. Jeg skal i hvert fald have fundet nogle andre klinikker på den anden side af krisen! 

Tja, når samfundet vender dem ryggen og de ikke kan få del i hjælpepakkerne, hvorfor skulle de så være loyale mod samfundet? Og langt de fleste af pigerne vil ikke kunne få penge fra det offentlige, så de er nødt til at holde åbent for at tjene penge til mad og husleje osv.. 
Men når du så leder efter lovlydige klinikker på den anden side af krisen så husk kun at besøge de steder hvor pigerne har opholds- og arbejdstilladelse … 

Del dette indlæg

Link til indlæg
århusc skrev, den 4.4.2020 at 09:15:

Hej.

ved i hvilke thaimassage steder der har åbent mens der er Corona. ?

om alle er lukket eller nogle har åbent?.

mest tænkte jeg på PP-thaimassage, da jeg godt kunne bruge lidt tid sammen med Gip :D 

MON ALLE HOLDER ÅBENT FRA MANDAG DEN 20.4 eller hva’?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moon
møgsvinet skrev, for 4 timer siden:

Tja, når samfundet vender dem ryggen og de ikke kan få del i hjælpepakkerne, hvorfor skulle de så være loyale mod samfundet? Og langt de fleste af pigerne vil ikke kunne få penge fra det offentlige, så de er nødt til at holde åbent for at tjene penge til mad og husleje osv.. 
Men når du så leder efter lovlydige klinikker på den anden side af krisen så husk kun at besøge de steder hvor pigerne har opholds- og arbejdstilladelse … 

Hmmm...du har jo desværre ret når det kommer til overlevelse og opholds/arbejdstilladelse. Point taken! ;)

Måske får Ten, Vejle alligevel et besøg, men først efter krisen. 

Redigeret af Moon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...