Hunting for beaver 4208 Skrevet 4. April, 2020 (edited) Personligt så elsker jeg naturen og det frirum jeg oplever derude. I en til tider stresset hverdag, er det noget jeg altid opsøger og vender tilbage til. Går tit lange ture og blir nærmest lykkelig over at få lov at opleve den, den gir bare så meget tilbage til mig,, Elsker de 4 årstider og følge dem. Fuglene der synger, blomsterne, duften, lydene, haver og parkerne, vandet, havet opleve de første buske og træer springe ud, og meget andet. Hvis jeg ikke kommer ud i naturen min. et par timer dagligt så får jeg det nærmest fysisk dårligt. Hvordan har i andre det med naturen. Hvad giver den jer af glæde og oplevelser Redigeret 4. April, 2020 af Hunting for beaver 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 91 Skrevet 4. April, 2020 Har det på samme måde, skal ud og have luft minimum 2 timer dagligt om det er i haven eller i skoven er underordnet, især i disse karantæne tider er det meget vigtigt at komme ud og lidt væk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9929 Skrevet 4. April, 2020 Førhen når jeg tog på arbejde passede det med en 1/2 times gåtur både morgen og eftermiddag de fleste dage. Det var en tur igennem et naturskønt landskab hvor jeg rigtigt kunne mærke vind, vejr, fugle, blomster, træer og årstidernes skiften. Det er noget jeg virkelig savner ved at arbejde hjemmefra, og den næste tid fra åbningen vil jeg nok være nødt til at tage bilen på arbejde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 4. April, 2020 (edited) Jeg har altid brugt meget tid ude i naturen, og de sidste par uger uger har jeg lært virkelig mange nye dejlige steder at kende her på Sjælland. Så lidt positivt har krisen da medført for mig. Så min opfordring er helt klar: Er du lidt nede så tag traveskoene på og kom ud og bevæg dig i skoven, kør gerne langt for at undgå at rende ind i fo mange andre COVID-19 kriseramte Redigeret 4. April, 2020 af Gh0st 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg