Hop til indhold

Tyre eller vatnisser?

Featured Replies

Skrevet

Et gennemgående tema i mange anmeldelser er blevet at få pågældende gudinde til at komme.... Det lyder faktisk ofte som en afgjort betingelse for en top oplevelse og -karakter!

Sig mig:

Er det ikke os drenge, der betaler gildet, og dermed primært os, der har ret til at forlade seancen udtømte og tilfredsstillede? Eller er mange af os virkelig blevet så vattede, at selv når vi har lagt ofte riiiigeligt med skillinger for det, så bliver det primære mål derefter HENDES nydelse og orgasme? :o

Selv elsker jeg bestemt også at slikke og please en fræk kvinde..... Men rent objektivt set burde det da i denne verden udløse en klækkelig rabat, når gudinden, der er betalt for at give DIG nydelse, så pludselig selv ligger der og ryster og skriger!

Hvad blev der af det gode, gamle udtryk "Wham-Bam... Thank you ma´am!" ???? :)

Og ja, jeg ved det! Nu lægger jeg igen op til en gang tekstuel spanking fra "De hvide riddere", der til enhver tid vil forsvare deres personlige yndlingsgudindes attitude. Men min ryg er bred.... ;)

Vh. Sidespringeren

Skrevet

Mon ikke mange føler sig som tyre når de kan tilfredsstille "deres" kvinde?

Skrevet

Hvis man vil nyde skal man yde. Jeg har den opfattelse at hvis man anstrenger sig for at gøre noget godt for den kvinde man er sammen med, så er der også større chance for at man får det samme i retur.

Men jeg har da prøvet at være sammen med kvinder som ikke har spor fokus på derees egen nydelse, og det er faktisk ikke særligt fedt. Sex er nu en gang sjovest, når begge parter kan og vil nyde det. Om det er købesex eller ej, ændrer ikke så meget på den måde jeg griber tingene an på.

Og nej - jeg ejer ikke nogen hvid damecykel. :lol:

Skrevet

Jeg finder stor personlig nydelse i at gøre noget godt for pigen, det er et stort turn on for mig, min oplevelse bliver ganske enkelt bedre når jeg kan gøre noget for pigen, så lidt egoistisk sagt gør jeg det ikke så meget for pigens skyld, men for min egen.

Men jeg har da prøvet at være sammen med kvinder som ikke har spor fokus på deres egen nydelse, og det er faktisk ikke særligt fedt. Sex er nu en gang sjovest, når begge parter kan og vil nyde det. Om det er købesex eller ej, ændrer ikke så meget på den måde jeg griber tingene an på.

Enig.

Min cykel er blå :lol:

Skrevet

For det første, så er det da lækkert, at se en dejlig pige ligge og vride sig i orgasme....og vide det er dig der har forårsaget det.....det går da lige i stangen ;) .....og som der også er nævnt, så bliver modydelsen da i hvert fald ikke dårligere ;)

En anden ting er jo, synes jeg.....at det er sjovt, spændende, dejligt osv, at være i stand til at få forskellige piger til at komme, det er jo ikke de samme knapper der skal trykkes på fra gang til gang og fra pige til pige.....og jeg bilder da mig selv ind, at for hver gang det lykkes, så er jeg blevet en lille smule bedre (det håber jeg da :D )....så altså en slags "voksen efteruddannelse", af de behagelige

Gevinsten er jo også, at når man så får lokket Gurli med hjem fra enkeballet.....så kan man måske nogle tricks som hun måske ikke har prøvet før......så hun kommer helt op og ringe ;) plus man ved hvad man selv bedst kan li', og ikke har nogen problem med at sige det.

Skrevet

jeg syntes faktisk det er temeligt dejligt at en kvinde nyder det som jeg gøre ved dem

det bliver til en beder oplevelse for mig

men jeg har da også været sammen med kvinder som ikke fik noget ud af det hvor det bare var mig som to i mod ,men jeg syntes det er beder hvis man er to om det hele :D

mvh bager

Skrevet

De bedste Gæster er dem som gider at lege sammen med mig.

De bedste gæster er absolut dem som tænder på at jeg bliver tændt.

Det handler jo om liderlighed ik :-)

Sex med en hvilken som helst pige ( prostitueret) kan og skal ikke sammenlignes med at købe en hårtørrer eller lign.

Det er jo levende mennesker, som reagere ved berøringer osv.

En hårtørrer tænder jo bare, gør sit arbejde og så kan du slukke den igen :-).

Hvis en mand gider at bruge tiden på at jeg er med i legen, så bliver det hele så meget mere vådt, frækt og liderligt.

Mine grænser bliver langt mere flydende hvis jeg kan mærke at gæsten tænder på at tænde.

Det værste er de mænd som lægger sig i midten af sengen med armene under nakken og så forventer at nu begynder jeg at trylle.....

Trine.

Skrevet

Og nu, når alt dette er sagt (og jeg også måtte indrømme at jeg har svært at ikke prøve at gøre noget godt for kvinden jeg er sammen med), så er jo den anden side af møntet, at lige precis alt det i skriver .... det ved jo kvinderne også. De ved så utroligt meget mer end de fleste kunder aner. F.eks detta at de fleste af kunderne vil gerne se kvinderne nyde, for de selve kommer - og endelig kommer afsted.

Og hvis en kvinde så har 5-8 kunder en dag, og alle vil få hende at nyde...?

fat-man-spandex.jpg

... hvad sker der så? Hun bliver nødt at nyde. Måske kan hun det med en eller to. Men næppe med alle. Så hun spiller lidt orgasmeteater, så gæsten kan slappe af og få sin udløsning. Og så føler han sig tilfreds; en mand der har styr på kvinderne og sexen.

Og lige precis dette her lille paradoksale fænomen, er det som gør at jeg personligt er blevet mer og mer nøjagtig med mine besøg. Et bj eller hj er godt nok. Ingen problemer. Man kan jo næppe tro en pige får orgasme af at give disse nydelser.

Men samleje...? Det har jeg for tiden kun med dem jeg kender meget, meget godt.

Jeg kan simpelthen ikke formå mig selv til at tømme mig indeni et menneske der kun vil have mig ud af døren hurtigst muligt. Uanset hvor smilende, serviceminded, smuk og dejlig hun er i øvrigt.

Så for mig er det ved at blive temmelig enkelt: HJ eller BJ hvis trykket er for stort. Anden sex kun hvis sympatien er stor og åbenbar. kissing-smiley.gif

Og damecykler befatter jeg mig ikke med overhovedet.

B

Skrevet

jeg elsker at få pigerne til at komme....

men jeg elsker de piger der kan komme af at blive kneppet hårdt i fissen/røven højest så jeg slipper for alt det slikkeri.. er hånden på hjertet virkelig ikke fan af smagen...

jo det er/kan da være fedt som et krydderi.... men der foretrækker jeg altså at spørge pigen hvad der skal til for at hun kommer i håb om at hun IKKE nævner fransk til hende

Nogle kan komme af det franske... andre passer heldigvis bedre til min smag og kommer af det danske/græske..

bare at ligge og slikke bevidstløst på pigen i håb om en orgasme (eller et overbevisende teater) det må jeg personligt indrømme at jeg slet ikke har tålmodigheden til...

jeg nyder helt sikkert de piger mest hvor orgasmen dukker op efter vild, svedende hård sex... - så er der ingen grænser for hvor meget energi jeg har lyst til at lægge i arbejdet :)

så arbejder jeg faktisk gerne i timevis på at få hende til at komme :P

Skrevet

er der noget bedre end smagen af en dejlig velduftene fisse :?: og hvis hun så kommer er det prikken over i

Skrevet

er der noget bedre end smagen af en dejlig velduftene fisse :?: og hvis hun så kommer er det prikken over i

Ja en sprøjte orgasme så safterne bare driver ned af kinderne bagefter er i min verden bedre. Men igen vær sin lyst.

Kwassi

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.