Bamsen 713 Skrevet 1. April, 2020 Hej Alle' Og især til jer Glædespiger , som vi savner Nu har vi mange gange talt om hvilken smukke damer vi godt kan lide... Men Hvad siger i vores dejlige piger som hygger om os Hvordan er jeres ynglings gæst ? Hvilken type er mest glade for at møde ? Hvordan kan i bedst lide at vi er er ? Er det den rå type ? Er det den generte type ? Er det verdensmanden ? Er det den høflige type ? Hvem vil i gerne have besøg af igen? Personligt har jeg selv nævnt en 5 til 10 piger som jeg er meget glade for. Så en lille konkurrence, hvem er den bedste gæst ? Så hvem vil i gerne have besøg af ? I kender jo mange af os her inde i forum Nævn dem i gerne vil have besøg af igen , og gerne hvorfor, så vi andre måske kan lære noget. Kom bare med nogle navne... Og husk dette er er i Hyggeforum, og vi bare venter på forår..... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 2. April, 2020 (edited) Kære Bamsefar Du skrev " især glædespiger " . Da der endnu ikke er nogle GP`ere som er kommet på banen så,,,,, Jeg tillader mig lige at lave den omvendte, Jeg ville elske og især nyde at få et par timers frækt selskab med enten @Frodige Ida og eller @Nemtøs ----- samtidig,, ja jov hvorfor ikke Grunden er ret indlysende, de er begge 2 voksne kvinder som står ved hvem de er og hvad de tænder på oma. , skulle der nu være en enkelt som ikke kender dem er der indtil flere muligheder for at finde ud af dette. Undskylder for denne afsporing , men min pung er godt fyldt op i disse tider, ja teknisk set dem begge 2 * Det skulle for resten blive rigtig forår fra på søndag Knus Hunter Redigeret 2. April, 2020 af Hunting for beaver kommer snart med et ÆGTE profil billede, ligesom de fleste andre annoncer og brugere herinde 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest pepper Skrevet 2. April, 2020 Bamsen skrev, for 5 timer siden: Hej Alle' Og især til jer Glædespiger , som vi savner Nu har vi mange gange talt om hvilken smukke damer vi godt kan lide... Men Hvad siger i vores dejlige piger som hygger om os Hvordan er jeres ynglings gæst ? Hvilken type er mest glade for at møde ? Hvordan kan i bedst lide at vi er er ? Er det den rå type ? Er det den generte type ? Er det verdensmanden ? Er det den høflige type ? Hvem vil i gerne have besøg af igen? Personligt har jeg selv nævnt en 5 til 10 piger som jeg er meget glade for. Så en lille konkurrence, hvem er den bedste gæst ? Så hvem vil i gerne have besøg af ? I kender jo mange af os her inde i forum Nævn dem i gerne vil have besøg af igen , og gerne hvorfor, så vi andre måske kan lære noget. Kom bare med nogle navne... Og husk dette er er i Hyggeforum, og vi bare venter på forår..... Bamsen skrev, for 5 timer siden: Hej Alle' Og især til jer Glædespiger , som vi savner Nu har vi mange gange talt om hvilken smukke damer vi godt kan lide... Men Hvad siger i vores dejlige piger som hygger om os Hvordan er jeres ynglings gæst ? Hvilken type er mest glade for at møde ? Hvordan kan i bedst lide at vi er er ? Er det den rå type ? Er det den generte type ? Er det verdensmanden ? Er det den høflige type ? Hvem vil i gerne have besøg af igen? Personligt har jeg selv nævnt en 5 til 10 piger som jeg er meget glade for. Så en lille konkurrence, hvem er den bedste gæst ? Så hvem vil i gerne have besøg af ? I kender jo mange af os her inde i forum Nævn dem i gerne vil have besøg af igen , og gerne hvorfor, så vi andre måske kan lære noget. Kom bare med nogle navne... Og husk dette er er i Hyggeforum, og vi bare venter på forår..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 2. April, 2020 Finurlig tråd, jeg har mødt mænd som godt nok har en profil herinde men som ikke skriver på siden eller laver anmeldelser. Jeg kunne aldrig finde på at bryde den diskretion og nævne en, som ikke selv har skrevet herinde at de har mødt mig. Derudover er det langt fra alle som jeg har mødt som har en profil herinde. Men en aftale, som jeg fortrækker og gerne må gentages er med en mand som holder den aftale der er lavet, som er ligefrem og er afklaret med hvad han ønsker i mit selskab, at jeg kan mærke hans lyst til lige netop mig, almindelig høflighed og respekt overfor hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest YNWA Skrevet 2. April, 2020 Hvis jeg var pige, var det vigtigste for mig at Gæsten/kunden var ærlig/troværdig samt til at stole på . Ellers sød,rar med en hygiejne i top. Forstår ikke hvor du vil hen med denne tråd, for hvis enkelte piger kommer med favorit typer som verdensmand, den stille type osv, så vil hun autamitisk udelukke andre og det er ligesom at skyde sig selv i foden mht hendes foretning. Så en kunde med alm pli og høflighed som er til at stole på må være at foretrække tænker jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 2. April, 2020 Hunting for beaver skrev, for 51 minutter siden: ... Du skrev " især glædespiger " . Da der endnu ikke er nogle GP`ere som er kommet på banen så,,,,, Jeg tillader mig lige at lave den omvendte .... Jeg tror ikke, det lige var det, trådstarter havde tænkt sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 2. April, 2020 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Jeg tror ikke, det lige var det, trådstarter havde tænkt sig. Se med her,,, YNWA skrev, for 5 minutter siden: Hvis jeg var pige, var det vigtigste for mig at Gæsten/kunden var ærlig/troværdig samt til at stole på . Ellers sød,rar med en hygiejne i top. Forstår ikke hvor du vil hen med denne tråd, for hvis enkelte piger kommer med favorit typer som verdensmand, den stille type osv, så vil hun autamitisk udelukke andre og det er ligesom at skyde sig selv i foden mht hendes foretning. Så en kunde med alm pli og høflighed som er til at stole på må være at foretrække tænker jeg. Helt fint fomuleret,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 2. April, 2020 Tror at det blir noget op ad bakken,, medmindre at man ikke nævner specifikke navne,, diskretion er vigtigere end navne, det er noget andet hvis en given GP ytrer et ønske om at få besøg af en bestemt mand. Fx. X,, fordi X er sjov sød og dejlig, og iøvrigt knalder over evne og gir hende +3 orgasmer inden den første halve time er gået 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest YNWA Skrevet 2. April, 2020 Det vil være det samme som at spørge den lille håndværksmester om hvem der er hans favorit kunder og at han svarer, det dem dem som bor på strandvejen, så har han udelukket hr og fru jensen ude i Brønshøj og dermed skudt sig selv i foden. Her handler det vil også om alm pli og til at stole på samt at betale til tiden selvfølgelig. Havde man haft en profil på scor.dk kan man sagtens skrive sine favorit mænd derinde men ikke som glædespige når det i bund og grund handler om foretning for hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 2. April, 2020 Uden at tage munden for fuld og tale for alle, så tror jeg dog, at de fleste af os GPere nok bare glæder os til at møde en mand med pik.. Hvem det så end er... Og nej - ingen af os ville da sætte navn på - netop som skrevet - både af hensyn til diskretion og ikke mindst til alle evt. fremtidige møder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 2. April, 2020 Hold jer nu til det trådstarter spørger om i stedet for at komme med alt muiligt andet ligegyldigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 2. April, 2020 FrokostUartig skrev, for 57 minutter siden: Uden at tage munden for fuld og tale for alle, så tror jeg dog, at de fleste af os GPere nok bare glæder os til at møde en mand med pik.. Det er såmænd også fint nok uden pik, hvis det er...... Som svar til TS: Jeg ønsker besøg af søde, rare, rene, høflige mænd og kvinder. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 2. April, 2020 BlackMagic2020 skrev, for 50 minutter siden: Hold jer nu til det trådstarter spørger om i stedet for at komme med alt muiligt andet ligegyldigt Denne tråd er et godt eksempel på nogle brugere der er så glade for at høre sige selv, at de føler en trang til at kommentere på alt. Og lad nu være med at gøre det værre og skriv at det er det jeg lige har gjort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 2. April, 2020 FrokostUartig skrev, 1 time siden: Uden at tage munden for fuld og tale for alle, så tror jeg dog, at de fleste af os GPere nok bare glæder os til at møde en mand med pik.. Hvem det så end er... Og nej - ingen af os ville da sætte navn på - netop som skrevet - både af hensyn til diskretion og ikke mindst til alle evt. fremtidige møder.. Hvad hvis du måder en mand uden en pik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 2. April, 2020 Jeg elsker de mænd der har læs annoncen og skriver / ringer høflig, de har respekt for ens priser, de er nyvaske hjemmefra eller tager et bad ved ankomst. Aldre og vægt er ikke vigtig ved mig, en stor mand kan godt været pæn i tøjet og ren. Lige som omvendt en slank mand kan været en sjusket med tøj og renlighed. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 2. April, 2020 FrokostUartig skrev, for 2 timer siden: Uden at tage munden for fuld .. .. Ja for det må du jo ikke endnu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 2. April, 2020 Husk det er bare hyggesnak,,mens vi venter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest YNWA Skrevet 2. April, 2020 Bamsen skrev, for 2 minutter siden: Husk det er bare hyggesnak,,mens vi venter Kommer nok mange tråde endnu, mens vi venter, da alt med intim og menneskelig kontakt har lange udsigter desværre da det hele vil toppe i maj måned når flere og flere testes. sådan noget som skoler og børnehaver bliver måske gradvist åbnet efter påske, men alle store arrangementer, såsom sport, koncerter til sommer er forlængst aflyst . Jeg savner nu allermest en omgang dejlig massage . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 2. April, 2020 YNWA skrev, for 6 minutter siden: Kommer nok mange tråde endnu, mens vi venter, da alt med intim og menneskelig kontakt har lange udsigter desværre da det hele vil toppe i maj måned når flere og flere testes. sådan noget som skoler og børnehaver bliver måske gradvist åbnet efter påske, men alle store arrangementer, såsom sport, koncerter til sommer er forlængst aflyst . Jeg savner nu allermest en omgang dejlig massage . Ja, der er dømt abeprygl i lange baner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest YNWA Skrevet 2. April, 2020 Borende X skrev, for 7 minutter siden: Ja, der er dømt abeprygl i lange baner. ja mon ikke .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest YNWA Skrevet 2. April, 2020 Håber inderligt for pigerne at de er forsikret, da jeg ikke tror de kommer til at tjene mange penge i år og hvad når anden bølge kommer til efteråret som mange siger, tror det vil afholde mange fra at besøger pigerne af frygt for at smitte familie også . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ElVikingo 61 Skrevet 2. April, 2020 For syv søren da også, hvor jeg savner jer skønne tøser. Der bliver SÅ skønt når Corona er væk, og jeg kan møde mine yndlings-GP’ere og nye GP’ere. I ER SAVNET Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 3. April, 2020 YNWA skrev, for 20 timer siden: Håber inderligt for pigerne at de er forsikret, da jeg ikke tror de kommer til at tjene mange penge i år og hvad når anden bølge kommer til efteråret som mange siger, tror det vil afholde mange fra at besøger pigerne af frygt for at smitte familie også . Ja derfor mener jeg vi skal have lov til at forsætte med at reklame med tlf og cam sex indtil Cocid19 er helt væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest YNWA Skrevet 3. April, 2020 Coco Darling skrev, for 6 minutter siden: Ja derfor mener jeg vi skal have lov til at forsætte med at reklame med tlf og cam sex indtil Cocid19 er helt væk. Selvfølgelig skal i det, ingen tvivl om det ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg