Hop til indhold
ÅrhusmedbolleÅ

Ses i civilt

Recommended Posts

Det er sket et par gange, at jeg har mødt en GP i civilt tøj ;)  Til jul ved indpaknings bordet i El-Giganten, hvor vi stod ved siden af hinanden og kæmpede med hver sin pakke, det var var først da hun spurgte, "hjælper du lige med en finger", at vi kiggede på hinanden, det gik op for os, at vi flere gange havde krøllet lagener sammen. Satte fingeren på hendes bånd, så hun kunne lave en flot sløjfe, fik et fræk smil og God Jul ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tilfældig mødtes med gper jeg har knaldet.

Første gang i et supermarked, hvor hun og hendes mor(ret tydeligt da deres ansigter lignede hinanden ret meget), stillede sig bag mig i køen. Vi havde knaldet et par dage før. Jeg kiggede væk, men hun var ildrød i hovedet. Jeg forblev diskret.

En anden gang i fitness center, hvor vi sagde hej til hinanden, og da hun gik forbi mig.

Tredie gang var jeg med gode venner på resturant og hun kom med hendes familie, og de sad nogle borde væk. Havde knaldet hende 10-12 gange for hun var virkeligt god i sengen. Troede ikke hun havde set mig. Efter et par timer, inden vi skulle videre, skulle jeg på toilet. Da jeg kommer ud, står hun i den lille mellem gang og venter på mig. Hun var panisk og sagde jeg ikke skulle sige det til nogle. Fortalte det ville jeg naturligvis ikke og hun ville kunne være helt rolig. Hendes adfærd var lidt ubehagelig, så besøgte hende ikke siden hen.

Har en gang for mange år siden,  gået på bordel, hvor telefondamen føre mig ind i rummet. Da pigen kommer ind, er det en jeg havde gået i skole med og vores forældre er bekendte. Hun gik i panik og vendte om i døren, men kom ind 30 sekunder senere igen. Stadig med panik i øjnene. Foreslog jeg gik igen og vi ikke fortalte nogle om det. Det fik hende til at slappe lidt af. Vi snakkede 5-10 minutter, og inden jeg gik igen. Vi var jo samme årgang, men i annoncen var hun "pludseligt" blevet 8 år yngre. Underbygger jo blot påstanden omen del piger lyver sig yngre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 2 timer siden:

Har en gang for mange år siden,  gået på bordel, hvor telefondamen føre mig ind i rummet. Da pigen kommer ind, er det en jeg havde gået i skole med og vores forældre er bekendte. Hun gik i panik og vendte om i døren, men kom ind 30 sekunder senere igen. Stadig med panik i øjnene. Foreslog jeg gik igen og vi ikke fortalte nogle om det. Det fik hende til at slappe lidt af. Vi snakkede 5-10 minutter, og inden jeg gik igen. Vi var jo samme årgang, men i annoncen var hun "pludseligt" blevet 8 år yngre. Underbygger jo blot påstanden omen del piger lyver sig yngre.

Hej

Jeg mødte engang en klasse kammerat, som jeg havde gået sammen med fra børnehave til vi gik ud efter 3. Real på et bordel i Århus 25 år sener. Blev også vist ind af telefondamen, havde valgt hende da hun gerne ville dominere og have sex på samme tid, og bedt om, at hun var i noget læderdress og støvler som på et af hende billeder. Hun kom ind, og jeg nåede lige, at tænke whau, inden det gik op for mig, at vi kendte hinanden, hun havde været klar over det fra det øjeblik hun åbnede døren.

Vi fik en krammer og hun sagde sæt dig da ned, vi hyggede snakkede om gamle dage, lidt om vi viste hvor den og den var endt osv. Da vi begge var faldet lidt ned igen ved vores smalltalk, sagde hun plusenligt. Nå du kan lide, at det er mig der bestemmer og et fræk smil, hun rejste sig og tog en plug på sengebordet,kælede lidt for den inden hun gav mig den, men besked om, at gå i bad, og sætte pluggen op og ligge mig på alle fire på gulvet og afvente hun kom tilbage.

Lå lidt på gulvet, inden hun kom ind, hun stillede sig foran mig og jeg måtte kysse hendes støvler, det blev til et par gode timer *SF*  Har mødt hende en del gange siden lidt mere privat, har bl.a. sat hendes nye køkken op kun iført en minimal lædertrusse og sikkerhedssko. Min baller var konstant røde i den periode, da der ikke skulle meget til, at udløse en straf *GF*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 7 minutter siden:

.... har bl.a. sat hendes nye køkken op kun iført en minimal lædertrusse og sikkerhedssko. Min baller var konstant røde i den periode, da der ikke skulle meget til, at udløse en straf *GF*

Du kunne sgu' da også bare have lært at save lige efter en streg :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Du kunne sgu' da også bare have lært at save lige efter en streg :P

Når man nu engang har det som jeg, kunne jeg såmænd finde på, at save skævt med vilje ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker at man ses udenfor denne verden.

Jeg har engang taget billeder til en GP'ers bryllup i kirken, just in case deres bryllupsfotograf svigtede. men  jeg undslog invitationen til at deltage i festen-, for det ville blive for akavet.

Men nu er jeg jo en ualmindelig flink mand (når jeg selv skal sige det :-) der er jo ingen andre der gør det)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her i området hvor jeg bor, ligger der et par klinikker. Nogle af pigerne derfra, løber ofte i skovene her omkring. Gerne i de tidlige morgentimer. Jeg møder dem ofte. Har et par gange, stødt på nogle jeg har haft fornøjelsen af at have besøgt som kunde. Vi plejer bare at hilse pænt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom i en periode MEGET ofte på en thai klinik på Frederiksberg tæt på min daværende bopæl. En dag holdte jeg i min bil tæt på omtalte klinik og så 2 af pigerne komme gående. Jeg havde ikke tænkt mig at gøre noget nummer ud af det, men den ene thaipige valgte at pifte og råbe hej relativt højt... det var på en større og meget befærdet vej så der fik det halve Frederiksberg lige indblik i at vi var bekendte.

Selvom jeg synes det var lige indiskret nok så hilste jeg selvfølgelig pænt tilbage... der gik et stykke tid før jeg kiggede ind igen....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...