Hop til indhold
den lykkelige

Men vi venter Inspiration til besøg hos søde DANSKE piger, når coronakrisen er over

Recommended Posts

Det er lidt af en prøvelse, at vente på at coronakrisen er over og man igen kan besøge søde piger :P

Jeg bruger ventetiden på at finde ud af, hvilke søde piger jeg vil besøge, når ventetiden er over. Jeg har gennem tiden besøgt mange søde danske piger og haft mange lykkelige studer med dem. De må have det det svært i øjeblikket. Jeg har derfor besluttet, at når ventetiden er over, vil jeg hovedsalig besøge søde danske piger. Det fortjener de <3

Der er utrolig mange søde og smukke danske piger, når man ser på annoncerne fra diverse kliniker. Der findes dog ikke så mange anmeldelser af disse søde og smukke danske piger. Jeg har heller ikke selv skrevet en anmeldelse af en sød dansk pige.

Jeg har også besluttet, at jeg vil besøge søde danske piger, jeg ikke har besøgt før. Der er altid en ekstra spænding, når man skal besøge en sød pige for første gang. Det er ligesom om at alle ens sanser er helt oppe på mærkerne. En sød dansk pige, som jeg endnu ikke har besøgt er Emmalie, som jeg overvejer at besøge. Det fascinere mig, at jeg tit kan læse, at @Emmalie har klare holdninger og ikke er bange for at give udtryk for dem. Hun er smuk og har fået gode anmeldelser.

Jeg håber, at I i denne tråd vil nævne en sød dansk pige, som har givet jer en lykkelig oplevelse. Læser af denne tråd kan så bruge den som inspiration til, hvilken sød dansk pige, man vil besøge, når coronakrisen er over <3

 

Jeg håber at I og jeres kære alle kommer godt igennem coronakrisen.

Husk at man bliver så glad af at være sød mod andre mennesker :)

Jeg glæder mig til at møde søde danske piger, der kan give mig en vidunderlig lykkelig oplevelse :P

 

Redigeret af den lykkelige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg nok besøgt flere udenlandske piger end de dejlige danske,, 

Det kan der jo være flere grunde til ingen reelt facitliste hos mig,, 

Vil rigtig gerne fremhæve en af de danske piger som du efterspørger 

Det er godt nok noget tid siden snart 

Pigen er @Liv <3

Hun er rigtig sød, nem, posetiv, fræk og meget meget andet som i selv må finde ud af 

Jeg var ret glad,,, ja faktisk nærmest lykkelig efter at have besøgt hende og jeg var høj i flere  dage,, og blev bare nød til at se hende igen :)

Knus til alle de danske arbejdende piger og til TS for at oprette og hylde dem,,, 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt på linje med dig @den lykkelige. @Emmalie ser åndsvagt lækker ud. Og hendes mål sidder lige i skabet for en petitlover som mig selv. Desværre har jeg et enkelt ufravigeligt krav. Og det tilbyder hun desværre ikke. Det er mit "problem" og ikke hendes. Nu må vi se hvor standhaftig jeg er, når det kommer til stykket.....for hun er i sandhed en rigtig lille godtepose :).

Lad os nu først få overstået det coronahelvede.....så må vi se :) 

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kan jeg dog sagtens følge vores ven og broder @underdog40

Meeeen hvorfor nøjes med kun én ting 

Hos mig ville der være indtil flere "ting" som burde afskrække mig

Den kære @Emmalie er både kønnere, sjovere, klogere end mig,, (ja listen er endnu længere, ved det,,, stoppede bare ved de 3 sikre,, ;)

Men netop derfor er hun en som man sagtens kunne se sig selv i godt selskab med indforstået at hun enten tænder på en ældre gut, ellers er en fandens god skuespillerinde,,, ja mulighederne er mange og alt vel stort set muligt, i disse ellers umulige tider,, 

Mit lille pip :rolleyes:

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo lige før det er blevet en tråd om @Emmalie (ikke at det er ufortjent). Jeg måtte desværre aflyse mit genbesøg hos hende grundet nedlukningen, og nu har jeg været tvunget til at brænde min restferie af inden det hele åbner igen, så det bliver svært at finde et nyt alibi. Hun er bestemt en jeg håber at møde en anden gang, da hun virkelig kunne tænde nogen følelser hos mig.

Hunting for beaver skrev, for 19 timer siden:

Den kære @Emmalie er både kønnere, sjovere, klogere end mig,, (ja listen er endnu længere, ved det,,, stoppede bare ved de 3 sikre,, ;))

Bestemt enig for mit vedkommende også, og jeg følte da også at det havde en afsmittende effekt på mig. Jeg gik i hvert fald derfra med et fjollet smil, masser af selvtillid, og nyt mod på livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

No orher young GP besides Emm good enough for this thread. Jennifer is not 21, which is why she doesnt count. I am thinking Sif and Jasmin from PG for example

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 14 timer siden:

Kunne tænke mig at prøve Malou fra Pussygalores, ellers Trine Von Tease, DinaG 

HOV  HOV ,

De 3 Damer er mine.  I top på min liste.

Så fingerne væk, eller hvad du nu har tænkt dig at bruge,,,:D

Nej besøg du dem bare .de er blandt de dejligste og meget smukke piger alle 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 28 minutter siden:

No orher young GP besides Emm good enough for this thread. Jennifer is not 21, which is why she doesnt count. I am thinking Sif and Jasmin from PG for example

Dear Mister dongding

This thread is NOT just about young working girls,,, 

It's a tribute towards ALL of our lovely danish girls, where numbers, ages ect. isnt the issues 

Regards 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 28 minutter siden:

HOV  HOV ,

De 3 Damer er mine.  I top på min liste.

Så fingerne væk, eller hvad du nu har tænkt dig at bruge,,,:D

Nej besøg du dem bare .de er blandt de dejligste og meget smukke piger alle 3

Jamen hej hej hul kammerat :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 25 minutter siden:

I can see that. Just odd only 1 is mentioned so far. 

Jeg kan tælle 7 forskellige pige navne inden din første kommentar:D.. Så ved jeg ikke om du mener der kun er nævnt navnet på en ung pige måske så.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, 1 time siden:

No orher young GP besides Emm good enough for this thread. Jennifer is not 21, which is why she doesnt count. I am thinking Sif and Jasmin from PG for example

I know that not any of the girls use real age. Or maybe only few of them. But I don't care if they are sweet and attractive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, 1 time siden:

Happy you can count. Hope it is OK I have an opinion 

Selvfølgelig må du have din mening men tråden handlede jo ikke kun om de unge danske piger.. Derfor tænkte jeg du måske ikke havde bemærket de andre 6 navne:D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil nu også lige give mit besyv med...

Har allerede nu planer om at have @SMukke danske Anna på besøg igen, når dagligdagen i DK igen er ved at blive normaliseret... Hun er mest i Jylland, men laver dog lejlighedsvise afstikkere til KBH. De indledende stadier af planlægningen er på plads, og hun er som sædvanlig frisk på at hjælpe til med at udleve forskellige fantasier på frækkest vis...

Hendes glade smil og naturlige opførsel i mangfoldige (sex)situationer tænker jeg tit på, og hver gang bliver man jo helt opstemt samtidig med at mere eller mindre fantasirige ideer suser gennem "tagterrassen" ... :P:wub:;)

Så det skal nok blive godt - og gør faktisk ikke noget, at det nok bliver hen på sommeren... Så udendørstemperaturen kan komme lidt højere op og dermed hjælpe til med beslutningen om hendes på/afklædning ved ankomst... samt under hele vores samvær...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Nu hvor det er påpeget specifikt at jeg ikke er 21 må jeg hellere fortælle som flere gange før på denne side at min rigtige alder er 30:P.. 

Med dit sexy body så er alder vel kun et tal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...