Hop til indhold

Rygere

Featured Replies

Skrevet

Det er vel også muligt i klinikkerne kun at anvende damp/elcigaretter. Hvad vedkommende så gør hjemme må være op til en selv.

Men der er mærkeligt at så mange glædespiger ryger, når man ser hvor hurtigt de kommer til at se gamle ud - ofte ser er pige på 27 ud som en på 47 :(

nåe ja så kom ikke rygerne også på banen her.jeg gad godt vide hvor det næste sted bliver,det er jo isnart ikke til at være nogle steder for de frelste ikke ryger :lol::lol: :lol:

Skrevet

Næsten alle asiatiske mænd i generationerne over 40 år ryger, storryger. Og hvad har det så med sex at gøre? En masse. Tag bare mænd i Thailand, næsten halvdelen af de thailandske mænd over 45 har potensproblemer. Ikke over 65 eller 75, men over 45 år.

:(:(:(:(:(:(:( :(

Skrevet

Hej Fafnersbane

Jeg er tlfdame på Mon-Cherie, og jeg ved ikke, hvofor der lugtede af røg i lokalet, men det er ikke tilladt at ryge i b-værelserne.

mvh

c

Skrevet

jeg kan slet ikke holde ud at være tæt på rygere... de gange jeg har ringet har jeg altid udtrykkeligt spurgt om pigen er ryger...

men jeg har fundet ud af at det kun er os ikkerygere der spørger - og derfor - så bliver der løjet overfor os og pigen ryger alligevel...

Som fast gæst hos en ikke-ryger pige, så har jeg pt slet ikke problemet - men på min anal-rundfart for nogle måneder tilbage havde jeg en mængde grimme oplevelser på den konto... ak og ve for en god lugtesans..

Så piger - hvis i partout SKAL ryge i pauserne mellem kunderne - kunne i så i det mindste ikke tage et bad når i nu tydeligvis lyver om rygningen for at få kunderne ind a døren... for det er dælme ulækkert at knalde et askebæger :(

Skrevet

Så piger - hvis i partout SKAL ryge i pauserne mellem kunderne - kunne i så i det mindste ikke tage et bad når i nu tydeligvis lyver om rygningen for at få kunderne ind a døren... for det er dælme ulækkert at knalde et askebæger :(

Det fint nok, at du tydeligt vis har et problem med at være i samme stue som rygere. Men et eller andet sted, er det så ikke fair nok, at disse kampe kæmpes der hvor du er nødt til at være sammen med ildelugtende mennesker og askebægre ?

Når det så er sagt, så udelukker det dig jo på ingen måde, for at nyde sex i dejlige Wunderbaum duftende omgivelser. Og om ikke kan du jo invitere ikke rygende piger hjem i dine private gemakker.

Skrevet

Det fint nok, at du tydeligt vis har et problem med at være i samme stue som rygere. Men et eller andet sted, er det så ikke fair nok, at disse kampe kæmpes der hvor du er nødt til at være sammen med ildelugtende mennesker og askebægre ?

Når det så er sagt, så udelukker det dig jo på ingen måde, for at nyde sex i dejlige Wunderbaum duftende omgivelser. Og om ikke kan du jo invitere ikke rygende piger hjem i dine private gemakker.

Du har da helt ret i at jeg ikke er NØDT til at dukke op :) det er man jo principielt aldrig... og jeg har jo også taget konsekvensen

jeg besøger aldrig rygere 2 gange :)

jeg har ikke noget imod folk ryger - det må de selv om... men som mange så ofte fremhæver herinde - så sælger pigerne en helhedsoplevelse. Jeg gør mit til at min egen helhedsoplevelse bliver så god som muligt - men hvis jeg automatisk gik ud fra at pigerne løj om deres rygevaner - så besøgte jeg jo aldrig nogen nye :)

Nu har jeg fundet og valgt en fast ikke-ryger... og det er jo pragtfuldt for mig... men derfor synes jeg stadig at det er ubehageligt at pigerne vælger at lyve og dermed ødelægge oplevelsen for de fyre der har en næse der ikke bryder sig om lugten og i særdeleshed smagen af røg :)

Skrevet

Nu har jeg fundet og valgt en fast ikke-ryger... og det er jo pragtfuldt for mig... men derfor synes jeg stadig at det er ubehageligt at pigerne vælger at lyve og dermed ødelægge oplevelsen for de fyre der har en næse der ikke bryder sig om lugten og i særdeleshed smagen af røg :)

GL , er det du beskriver ikke guf for "Falsk markedsføring" ? Klask dem op på væggen, de som lyver, så alle kan vælge hvad de vil ud fraa virkeligheden, og ikke en løgn der er udtalt for at score mere kasse.

Selv ville jeg aldrig vælge en prostitueret som ryger og eller er beruset.

Skrevet

[quote="g-lover

jeg har ikke noget imod folk ryger - det må de selv om... men som mange så ofte fremhæver herinde - så sælger pigerne en helhedsoplevelse. Jeg gør mit til at min egen helhedsoplevelse bliver så god som muligt - men hvis jeg automatisk gik ud fra at pigerne løj om deres rygevaner - så besøgte jeg jo aldrig nogen nye

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.