Guest Rebellen Skrevet 14. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Godt set Jeg kender en som engang boede i den anden ende af ejendommen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 15. Februar, 2021 Mærkværdig dag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9811 Skrevet 15. Februar, 2021 MornFed skrev, for 39 minutter siden: Mærkværdig dag. Fantastisk smuk dag. Jeg havde desværre for travlt til at stoppe op og nyde den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 17. Februar, 2021 (edited) Fra dagens tur i Nordjylland Det meget mere sne end i Trekantområdet Redigeret 17. Februar, 2021 af Sebmus 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 18. Februar, 2021 (edited) Hmmmmm den er lidt for høj Redigeret 18. Februar, 2021 af Sebmus 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. Februar, 2021 Godmorgen til en smuk lørdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 20. Februar, 2021 Gomorgen også her fra 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 21. Februar, 2021 Med ønske om en god søndag. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Februar, 2021 Elsker de nuancer som himlen viser. En dejlig mild dag er næsten forbi, glæder mig til foråret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 21. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 56 minutter siden: En dejlig mild dag er næsten forbi, glæder mig til foråret Men kan mærke og dufte at foråret er på vej selvom er stadigvæk lidt sne tilbage , men foråret er om hjørnet, glæder mig også 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 22. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 20 timer siden: Elsker de nuancer som himlen viser. En dejlig mild dag er næsten forbi, glæder mig til foråret Er det letbanenen der kører forbi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Februar, 2021 Rebellen skrev, for 4 minutter siden: Er det letbanenen der kører forbi ? umuligt - den kører ikke ret tit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 22. Februar, 2021 Nej det har du ret i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Februar, 2021 Rebellen skrev, for 10 minutter siden: Er det letbanenen der kører forbi ? Ja det er Letbanen som jeg pænt måtte holde for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Februar, 2021 Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden: umuligt - den kører ikke ret tit Synes den er overalt når jeg kører rundt i Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 22. Februar, 2021 Ja,det klogt at holde,da der er sket ukykker når man ignorerer overkørselssignalet ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 22. Februar, 2021 Ja,letbanen breder sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 22. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Synes den er overalt når jeg kører rundt i Århus Det er fantastisk flotte billeder du har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Februar, 2021 Rebellen skrev, for 2 minutter siden: Ja,det klogt at holde,da der er sket ukykker når man ignorerer overkørselssignalet ! Ja tak, 50 tons med bremsere der er ringere end dem på en Mascot årgang 1965 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 22. Februar, 2021 Det er det sikkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 22. Februar, 2021 Forår fra fjorden, og fra haven . . . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 22. Februar, 2021 Skumring ved søen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 22. Februar, 2021 Op og ned ved æ haw 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 24. Februar, 2021 Spæd rest af Sahara sand her til morgen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 24. Februar, 2021 Først vintergækken i år, i hvert fald for mig, så foråret er på trapperne 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg