Sebmus 3087 Skrevet 4. Oktober, 2020 Tur i natur, bedst for sjælen og tænker 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. Oktober, 2020 Sebmus skrev, den 26.9.2020 at 13:11: Uha Jeg tror jeg dropper den vikingmus titel WHAT!! No way my friend Dec svømning venter med dine ynglingsvenner hehe minus 3 cm Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. Oktober, 2020 Smukke billeder iøvrigt Tak for dem alle Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) Misjo1 skrev, 1 time siden: WHAT!! No way my friend Dec svømning venter med dine ynglingsvenner hehe minus 3 cm Misjo Jeg var i går aftes kl 20 i svømmetur Men billede er dårlig og det var max 30 sekunder og bagefter da jeg skulle tisse kan ikke finde tissemand dvs. var også minus hos mig, men hvor meget det kan jeg ikke svare Redigeret 4. Oktober, 2020 af Sebmus 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. Oktober, 2020 Du må lære at sidde på hug som tøserne hehe Misjo1 Jeg var i vandet i dag. Minus 1 Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 4. Oktober, 2020 I morges var vandet da plus 15 grader - 2-3 grader varmere end luften . . . Kaffen og den hjemmelaved snaps bagerfter smager bedre og bedre . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 4. Oktober, 2020 Når @Nemtøs er forelsket, så himmel brænder Men meget smukt billede Tak Nemtøs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 5. Oktober, 2020 Hunting for beaver skrev, for 20 timer siden: Sådan her kan man da ikke bare afslutte aftenen,, Pyha - beklager det lidt sene svar. Er først ved at komme til hægterne igen efter det vildeste “kanin-knep” - igen og igen....og så lidt igen. Næste gang tema “humlebi” - kun ‘et dybdeborende kraftigt stik. Lidt til tråden - flotte kontrastfarver. p.s - fandt et ekstra sæt kaninører. Hvem mangler ? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 5. Oktober, 2020 I øvrigt en fed tråd, for dem som også elsker naturen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 6. Oktober, 2020 an2n skrev, den 4.10.2020 at 18:44: I morges var vandet da plus 15 grader - 2-3 grader varmere end luften . . . Kaffen og den hjemmelaved snaps bagerfter smager bedre og bedre . . . Ikke i Køge bugt, hehe, og nok slet ikke i Vesterhavet, men nå vi snakker minus, så er det hvor meget indvendigt gevind vi hav på vores, øhhh, ormeformet vedhæng, efter en tur i vandet I dec skal jeg som regel have en finger op i røvet for at skubbe den ud, det er det @Sebmus "glæder" sig så meget til hehe Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 6. Oktober, 2020 Misjo1 skrev, 1 time siden: Ikke i Køge bugt, hehe, og nok slet ikke i Vesterhavet, men nå vi snakker minus, så er det hvor meget indvendigt gevind vi hav på vores, øhhh, ormeformet vedhæng, efter en tur i vandet I dec skal jeg som regel have en finger op i røvet for at skubbe den ud, det er det @Sebmus "glæder" sig så meget til hehe Misjo Nu var de 15 grader i vandet fra @Sebmus og mit lokale hood - Vejle Fjord . . Her til morgen var vandet nok 13-14 grader og luften 10 . . Kvinderne i badegruppen plejer at sige, at de kan se på mændenes vedhæng, hvor koldt vandet er - De behøver ikke en temperaturmåler . . . Har besøgt en GP, der satte pris på den friske havsmag, efter et morgenbad - Hun kom på ekstra arbejde . . . Og så lige et billede fra datterens vinterbad i Aarhus - Så kan @Sebmus se, hvad han kan glæde sig til i december . . . 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 756 Skrevet 6. Oktober, 2020 an2n skrev, for 24 minutter siden: Nu var de 15 grader i vandet fra @Sebmus og mit lokale hood - Vejle Fjord . . Her til morgen var vandet nok 13-14 grader og luften 10 . . Kvinderne i badegruppen plejer at sige, at de kan se på mændenes vedhæng, hvor koldt vandet er - De behøver ikke en temperaturmåler . . . Har besøgt en GP, der satte pris på den friske havsmag, efter et morgenbad - Hun kom på ekstra arbejde . . . Og så lige et billede fra datterens vinterbad i Aarhus - Så kan @Sebmus se, hvad han kan glæde sig til i december . . . De snyder!! De har tøj på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 7. Oktober, 2020 (edited) Efter mørkets frembrud // Flot dag i naturen Flotte engblomster, og en af mine absolutte favoritter, blå kornblomst Desværre ingen valmuer, en af Nemtøs' fav. , de blomstrer ikke nu, så hun får lige et snydebillede med ønske om en rigtig dejlig dag Redigeret 7. Oktober, 2020 af Hunting for beaver 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Oktober, 2020 Hunting for beaver skrev, for 33 minutter siden: Efter mørkets frembrud // Flot dag i naturen Flotte engblomster, og en af mine absolutte favoritter, blå kornblomst Desværre ingen valmuer, en af Nemtøs' fav. , de blomstrer ikke nu, så hun får lige et snydebillede med ønske om en rigtig dejlig dag Valmuer og kornblomster, så bliver det ikke meget bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 7. Oktober, 2020 Jov,,, men vi behøver vel IKKE at udlevere vore inderste hemmelige synder og bedrifter her i et offentligt forum ,,,, miavvvvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 7. Oktober, 2020 Djævelenmus er på vej til djævelenøen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 7. Oktober, 2020 Lille plet med efternølere af blomstrende valmuer. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 7. Oktober, 2020 MornFed skrev, for 10 minutter siden: Lille plet med efternølere af blomstrende valmuer. Dét var lige godt pokkers,,, Godt spottet,,, mon de har remonteret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 7. Oktober, 2020 Hunting for beaver skrev, for 1 time siden: Dét var lige godt pokkers,,, Godt spottet,,, mon de har remonteret Ingen gen-fikumdik, tror alm. blomstring blev sat tilbage pga. jordarbejde/byggeplads. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 8. Oktober, 2020 “Lyserøde” tanker her til morgen. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Oktober, 2020 Weekenden nydes i den smukke natur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 10. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Weekenden nydes i den smukke natur Det er en søen og skov meget egnet tæt på Åbenrå Hvor er den ? Ellers smukt billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 10. Oktober, 2020 Sebmus skrev, for 16 minutter siden: Det er en søen og skov meget egnet tæt på Åbenrå Hvor er den ? Ellers smukt billede Denne sø/skov er fra Østjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg