Guest Emmadarling Skrevet 28. Marts, 2020 Stabilizer skrev, for 16 minutter siden: efter at have kigget på hvad @Emmadarling har sendt til os, så kan vi informere om, at brugeren er smidt ud og har fået karantæne på livstid Tak for hurtig reaktion Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 28. Marts, 2020 Emmadarling skrev, for 4 minutter siden: Beklager meget .............. Skulle ha' skrevet i første linie: Dette er en advarsel til alle mine kvindelige GP kolleger! Gå hen over emner der ikke interesserer jer - Det samme gør jeg! MAN behøver ikke ha' en mening om ALT Case closed! Rolig nu, det var ikke et angrab på dig, syntes blot det var en sag for admin og ikke os andre . At bringe det op i en tråd, gør jo blot at idioten får opmærksomhed som han ikke fortjener. Kan se han er smidt ud og det er sådan det skal være. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 28. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 10 minutter siden: Rolig nu, det var ikke et angrab på dig, syntes blot det var en sag for admin og ikke os andre . At bringe det op i en tråd, gør jo blot at idioten får opmærksomhed som han ikke fortjener. Kan se han er smidt ud og det er sådan det skal være. "Idioten" som du kalder ham fortjener netop, at blive gjort opmærksom på han inddiskrete måde at opføre sig på . Jeg kender ikke reglerne for karantæne herfra - derfor mit opslag! Skrev derfor - jeg håber du selv finder vejen ud herfra! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 29. Marts, 2020 Emmadarling skrev, for 16 timer siden: Dette er ikke spam! hmmmm….har i ikke jeres egen forum her på EG, nok mere relevant deri, eller vente på adm havde nået til din henvendelse....hvad kan vi dødelige bruge det til, derfor spam Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmadarling Skrevet 29. Marts, 2020 Røvslikker skrev, for 10 minutter siden: hmmmm….har i ikke jeres egen forum her på EG, nok mere relevant deri, eller vente på adm havde nået til din henvendelse....hvad kan vi dødelige bruge det til, derfor spam Hvis du ville gøre dig den ulejlighed, at læse tråden Så vil du se, at admin har reageret, handlet og svaret Den ligger skam også i “vores egen” tråd.... men for at læse den, skal GP være annoncør - det er alle ikke! Jeg besluttede, at mit budskab skulle ud til ALLE mine kolleger Hvorvidt du mener det er SPAM forholder jeg mig ikke til . Som alle andre indlæg, er man velkommen til at scrolle videre hvis det ikke interesserer eller har relevans Simpel selektering Du er velkommen til at bede admin slette tråden her OG husk lige .... VI GP’er TILHØRER OGSÅ DE DØDELIGE og har samme berettigelse i diverse fora Ha’ en fantastisk dejlig dag - solen skinner Del dette indlæg Link til indlæg