Hop til indhold
Guest Emmadarling

Dilemma og utrolig dårlig opførelse

Recommended Posts

Guest Emmadarling

Halløj

For snart 24 timer siden, modtog jeg en mail her på EG. Mailen kom fra en - for mig ukendt mand - og handlede om en "kollega" endda en jeg aldrig har truffet. I mailen blev hendes personlige situation,  og økonomiske situation nævnt:-o

Først troede jeg mailen var skrevet som en hjælp for vedkommende, og svarede høfligt tilbage med et evt. råd. 

Svaret i næste mail blev meget personligt, og jeg "spurgte" nu om vedkommende også var klar over, at hun blev "diskutteret" med en fremmed .......... LÆS: Mig :unsure:

Endnu et svar fra forfatteren, og nu er teksten en klar beskyldning af noget som han mener der er foregået.

Mit sidste svar til forfatteren: " Er du kvinde eller mand? Og helt ærligt du hænger en kollega ud, til mig ............ Jeg kender ingen af jer"

Gik i tænkeboks om hvordan jeg skulle håndtere denne situation, og har valgt at agere ud fra hvordan jeg selv vil reagere .................. Rasende på et menneske der bryder diskretionen.

Jeg har nu videresendt hele mail korrespondancen til min kvindelige kollega, og vælger også at lægge historien op her .............. Håber, at du - DU VED SELV HVEM DU ER - sender en kæmpe undskyldning til hende - og sletter din profil herinde!!!!!

Tror næppe, at nogen har lyst til at modtage dig som gæst - DU er vist ikke gammel nok til at lege med de voksne :angry:

Tanker fra en rasende GP-kollega 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Er det ikke Barnerøv der er på spil? 

Også omtalt her.

Nej, mailen handler om en kvinde der også er herinde, og beskriver hendes personlige situation. Jeg er i dialog med nævnte kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Du  bringer  et emne  op  som  jeg  har  kredset  rundt  om  den   sidste  uges  tid. 

Jeg  har  viden  om  en  bruger  herinde, og  det  der  skrives  her  på  forum  stemmer  ikke  overens  med  de  oplysninger  som brugeren  har  givet  mig. 

Jeg  har  svært  ved  at  kigge  på  dette  dobbeltspil, har  forsigtigt  nævnt  det  for  brugeren. Men  brugeren  fortsætter  i  samme  stil. 

Jeg  holder  det  for  mig  selv,  kunne  ikke  finde  på  at  udlevere  andre.  Men  synes  det  er svært  at  se  på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Du  bringer  et emne  op  som  jeg  har  kredset  rundt  om  den   sidste  uges  tid. 

Jeg  har  viden  om  en  bruger  herinde, og  det  der  skrives  her  på  forum  stemmer  ikke  overens  med  de  oplysninger  som brugeren  har  givet  mig. 

Jeg  har  svært  ved  at  kigge  på  dette  dobbeltspil, har  forsigtigt  nævnt  det  for  brugeren. Men  brugeren  fortsætter  i  samme  stil. 

Jeg  holder  det  for  mig  selv,  kunne  ikke  finde  på  at  udlevere  andre.  Men  synes  det  er svært  at  se  på. 

Dit dilemma er - som jeg forstår det - mellem dig og brugeren direkte! 

Mit dilemma er, at - en for mig total fremmed - skriver mail til mig om en "kollega" jeg overhovedet ikke kender, men blot har læst om herinde!!

Udskamning, stikkeri, sladren og indblanding i andres liv, gøren og laden ............. er LANGT under min værdighed.

I mit civile liv er der dødstraf og DIREKTE anmeldelse ved krænkelse af børn og sex med dyr!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det en ide at kontakte administrator mhp udelukkelse? 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis pointen med denne tråd er at vi skal opføre os ordentligt, er det forstået. Ellers synes jeg at denne inddirekte personudlevering bør blive i privaten eller anmeldes til administrator. Kan ikke se hvad det rager resten af verden.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
underdog40 skrev, for 2 minutter siden:

Hvis pointen med denne tråd er at vi skal opføre os ordentligt, er det forstået. Ellers synes jeg at denne inddirekte personudlevering bør blive i privaten eller anmeldes til administrator. 

Læg lige mærke til, at jeg IKKE nævner nogen navne!!

Hvis du føler dig "truffet" i forhold til, at opføre dig ordentligt .............. so be it !

Min pointe er, at gøre opmærksom på en problem, og som jeg skriver et dilemma i forhold til diskretion 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Emmadarling skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du føler dig "truffet" i forhold til, at opføre dig ordentligt .............. so be it !

Min pointe er, at gøre opmærksom på en problem, og som jeg skriver et dilemma i forhold til diskretion 

hvis du ikke kan være mere konkret, og ikke mindst dokumentere din oplevelse....burde du tie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 1 minut siden:

Jeg hører hvad du siger og er kvik nok til at forstå dansk. Og da du netop ikke nævner nogle navne er det vel kun et generelt håb om at folk skal opføre sig pænt. Ellers kan jeg simpelthen ikke se hvad vi skal bruge den information til. 

"Hvis du føler dig "truffet" i forhold til, at opføre dig ordentligt .............. so be it !" Gider du lige og hoppe ned af din høje hest? 

• Synes godt om 2
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
underdog40 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg hører hvad du siger og er kvik nok til at forstå dansk. Og da du netop ikke nævner nogle navne er det vel kun et generelt håb om at folk skal opføre sig pænt. Ellers kan jeg simpelthen ikke se hvad vi skal bruge den information til. 

"Hvis du føler dig "truffet" i forhold til, at opføre dig ordentligt .............. so be it !" Gider du lige og hoppe ned af din høje hest? 

Excuse me!............ og sikke dog et nydeligt sprog du kan bruge . Gruppen her hedder General Debat - men det er ikke nødvendigvis en debat du behøver deltage i. 

Skal du sætte dagsordenen for hvilke emner jeg har lyst til at bringe op? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Røvslikker skrev, for 9 minutter siden:

hvis du ikke kan være mere konkret, og ikke mindst dokumentere din oplevelse....burde du tie

Hvorfor skulle jeg det? Hvis jeg nævner navne er jeg jo ikke et hak bedre end "ham" 

Hvor står det skrevet, at I - kære mænd - er de eneste der skal og må sætte dagsordenen for emner herinde? 

Kunne det tænkes, at min tråd også var en advarsel til andre af mine kolleger? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

@Emmadarling hvorfor pokker skriver en bruger du ikke kender til dig og udlevere en for dig ukendt bruger?

Læs dog mit opslag inden du kommenterer! Jeg skriver, at jeg ikke kender ham, og han derfor er en ukendt mand i min verden - kan jo se han EG. navn

Ukendt mand skriver til mig om kollega - en for mig ukendt kollega hvis navn jeg kun kender på EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Stabilizer skrev, for 6 minutter siden:

du skriver du modtog den på EG, så har det nok været en pm

vi accepterer ikke, at brugerne omtaler pigernes private forhold, heller ikke i pm

derfor kan jeg kun opfordre dig til at kontakte mig/os så det kan få konsekvenser for denne bruger 

Stikker forsigtigt hovedet frem, og spørger.............. hvordan gør jeg det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

får også spam som jeg ikke gider bruge tid på, lodret arkivering ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvorfor skulle jeg det? Hvis jeg nævner navne er jeg jo ikke et hak bedre end "ham" 

Hvor står det skrevet, at I - kære mænd - er de eneste der skal og må sætte dagsordenen for emner herinde? 

Jeg  ved  ikke  lige  hvad  jeg  skal  sige,  men  gættede  på  en  bestemt  bruger  herinde  som  du skrev  om,  og  brugeren  har  haft  kontakt  med  mig. 

Måske  er  jeg  bare  for  meget  på  EG eller er  jeg  synsk :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  ved  ikke  lige  hvad  jeg  skal  sige,  men  gættede  på  en  bestemt  bruger  herinde  som  du skrev  om,  og  brugeren  har  haft  kontakt  med  mig. 

Måske  er  jeg  bare  for  meget  på  EG eller er  jeg  synsk :-)

Blander mig som sagt ikke i andres liv eller hvad og hvorfor de gør som de gør ................. Tænker dog, at ingen uanset årsag, skal kommenteres eller diskuteres med en fremmed - og fremmed er jeg med 100% sikkerhed for den mand der skrev til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Stabilizer skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kontakter dig på pm, jeg er kommmet lidt ned i bunken af rapporter og kan nu se du også sendt noget til os, det vidste jeg ikke, da jeg skrev mit indlæg før

vi tager dialogen over pm :) 

Så har jeg gjort det rigtigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 7 minutter siden:

Excuse me!............ og sikke dog et nydeligt sprog du kan bruge . Gruppen her hedder General Debat - men det er ikke nødvendigvis en debat du behøver deltage i. 

Skal du sætte dagsordenen for hvilke emner jeg har lyst til at bringe op? 

Tak. Jeg er også selv ganske stolt over mit ordforråd.

Kan se at admin er i dialog med dig. Det var der den burde starte og slutte fra begyndelsen af. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmadarling skrev, for 7 minutter siden:

Læs dog mit opslag inden du kommenterer! Jeg skriver, at jeg ikke kender ham, og han derfor er en ukendt mand i min verden - kan jo se han EG. navn

Ukendt mand skriver til mig om kollega - en for mig ukendt kollega hvis navn jeg kun kender på EG.

Øh, læste du mit indlæg? Jeg skriver jo netop det samme som dig, men fatter stadig ikke hvorfor. 

Vælger at tro du er lidt oppe i det røde felt lige nu.

Tror bare jeg trækker mig fra denne tråd med anonyme beskyldninger og spekulationer, og går en tur i haven. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler

Jeg kan ikke se hvad det kommer os andre ved, det er en sag mellem dig og omtalte pige og skal meldes til Admistrator.

Tror ALLE er enig med dig i at det ikke er iorden at viderbringe personlige oplysninger.

Det står iøvrigt også i retningslinjer her på siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
Røvslikker skrev, for 26 minutter siden:

får også spam som jeg ikke gider bruge tid på, lodret arkivering ;)

Dette er ikke spam!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
underdog40 skrev, for 19 minutter siden:

Tak. Jeg er også selv ganske stolt over mit ordforråd.

Kan se at admin er i dialog med dig. Det var der den burde starte og slutte fra begyndelsen af. 

Så er det godt du ikke kan diktere hvordan jeg håndtere denne sag, og iøvrigt vælger at oplyse og advarer mine kolleger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmadarling
DygtigMaler skrev, for 16 minutter siden:

Jeg kan ikke se hvad det kommer os andre ved, det er en sag mellem dig og omtalte pige og skal meldes til Admistrator.

Tror ALLE er enig med dig i at det ikke er iorden at viderbringe personlige oplysninger.

Det står iøvrigt også i retningslinjer her på siden.

Beklager meget .............. Skulle ha' skrevet i første linie: Dette er en advarsel til alle mine kvindelige GP kolleger! 

Gå hen over emner der ikke interesserer jer - Det samme gør jeg! 

MAN behøver ikke ha' en mening om ALT 

Case closed!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...