Hop til indhold
2cool

Stor tyk pik tilbydes

Recommended Posts

Noget kan jeg da sige med sikkerhed:

Uanset ægthedsgraden, får den afbillede fyr kun phidse på det kvarte af hans diller - jeg, derimod, får på HELE min .....

Redigeret af Pogo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Foto  nummer  3 - jeg  griner  så  jeg  er  tæt  på  at  tisse  i  mine  trusser  (hvis  jeg ellers  havde  haft  dem  på)

Der  er  ikke  nogen  der  har sådan  en  pik  - der  har  vist  været  en  som  har  leget  lidt  med  billed redigering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pogo skrev, for 2 minutter siden:

Pogo skrev, for 2 minutter siden:

Noget kan jeg da sige med sikkerhed:

Uanset ægthedsgraden, for den afbillede fyr kun phidse på det kvarte af hans diller - jeg, derimod, får på HELE min .....

Forstår intet af hvad du skriver, efter din første linje. 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 17 minutter siden:

Forstår intet af hvad du skriver, efter din første linje. 

Tror der skulle stå:  Uanset ægtheden af billedet, så får den fyr kun fisse på det kvarte af hans pik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 38 minutter siden:

Foto  nummer  3 - jeg  griner  så  jeg  er  tæt  på  at  tisse  i  mine  trusser  (hvis  jeg ellers  havde  haft  dem  på)

Der  er  ikke  nogen  der  har sådan  en  pik  - der  har  vist  været  en  som  har  leget  lidt  med  billed redigering.

tror fruen her noget uenig med dig da, hun ser da sådan en størrelse hver dag, måske endda noget større.... 

godt nok mest når hun er i stalden... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 29 minutter siden:

godt nok mest når hun er i stalden... 

Der var der også en glædespige mente, min hørte hjemme

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
2cool skrev, for 1 time siden:

Hva så piger, bliver i ikke våd i kælderen når i ser sådan et udstyr imellem benene på en fyr

https://annoncelight.dk/showad/294377

Det er bare trist at alle 3 billeder er falske og tyvstjålet

Åhh nej! Igen en der har stjålet mine billeder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  fik  engang  et  pik billede  tilsendt  med  en  kæmpe  svaber  - det  var  skam  ægte  nok 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 11 timer siden:

undres over hvad formålet er ? hvis irl møde er målet. 

Jeg er overraske over han har tlf nr i annoncen for vente kun det handle om frække mail og ikke irl møde.  
Og mon han overhoved får en aftale i sisse corona tider. Et flere ikke vil møde fremme og andet tror ikke nogle hopper på han billede er ægte foto af ham selv :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 timer siden:

Jeg  fik  engang  et  pik billede  tilsendt  med  en  kæmpe  svaber  - det  var  skam  ægte  nok 

Vil det sige at du fik den at se i virkeligheden, eller var det bare billedet som var ægte?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hedonis skrev, for 2 minutter siden:

Vil det sige at du fik den at se i virkeligheden, eller var det bare billedet som var ægte?

Fik  et  billede  tilsendt  fra  en som  havde  en  kammerat  med  en  kæmpe  svaber,  og  de  ville  gerne  mødes  med  mig  begge  2. 

Den  var  skam  ægte  nok,  største  pik  jeg  har  set  irl.. kunne  næsten  ikke  gabe  over  den.  

Og  du  ved  jo  nok  min  mund  og  hals  kan  tage  en del  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Fik  et  billede  tilsendt  fra  en som  havde  en  kammerat  med  en  kæmpe  svaber,  og  de  ville  gerne  mødes  med  mig  begge  2. 

Den  var  skam  ægte  nok,  største  pik  jeg  har  set  irl.. kunne  næsten  ikke  gabe  over  den.  

Og  du  ved  jo  nok  min  mund  og  hals  kan  tage  en del  :-)

Så der blev ikke noget deep throat til ham formoder jeg? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hedonis skrev, Lige nu:

Så der blev ikke noget deep throat til ham formoder jeg? 

Nej  - der  har  min  hals  mødt  sin  overmand :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og derfor er det altså ikke så misundelsesværdigt at have en pik i den størrelse! Der er også rigtig meget dødvægt hvis sådan en rammes af alderssvækkelse :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hedonis skrev, for 8 minutter siden:

Og derfor er det altså ikke så misundelsesværdigt at have en pik i den størrelse! Der er også rigtig meget dødvægt hvis sådan en rammes af alderssvækkelse :P

Din  pik  er  nu  også  over  gennemsnittet  - men  den  passer  til  min  hals 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, den 28.3.2020 at 13:38:

For ca en time siden var der ingen billeder, nu er der en pik billede kom om den bette pik gider vi da ikke bruge tid på ;) :D

13EA2F41-3E55-4C55-BC9D-11F15B6B3214.png

Imponerende at have blodårer på tykkelse med en lillefinger på pikken. Medmindre han bare har meget små hænder, selvfølgelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, den 30.3.2020 at 17:28:

Imponerende at have blodårer på tykkelse med en lillefinger på pikken. Medmindre han bare har meget små hænder, selvfølgelig.

Ja nemlig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Randersand

Jeg har fået en reprimande på et andet site, for at starte en debat om fordelene ved at have en lille diller. Jeg har åbenbart ikke samme humor som de unge på Reddit.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...