2cool 215 Skrevet 27. Marts, 2020 Hva så piger, bliver i ikke våd i kælderen når i ser sådan et udstyr imellem benene på en fyr https://annoncelight.dk/showad/294377 Det er bare trist at alle 3 billeder er falske og tyvstjålet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 27. Marts, 2020 (edited) Noget kan jeg da sige med sikkerhed: Uanset ægthedsgraden, får den afbillede fyr kun phidse på det kvarte af hans diller - jeg, derimod, får på HELE min ..... Redigeret 27. Marts, 2020 af Pogo 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Marts, 2020 Foto nummer 3 - jeg griner så jeg er tæt på at tisse i mine trusser (hvis jeg ellers havde haft dem på) Der er ikke nogen der har sådan en pik - der har vist været en som har leget lidt med billed redigering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5181 Skrevet 27. Marts, 2020 (edited) Pogo skrev, for 2 minutter siden: Pogo skrev, for 2 minutter siden: Noget kan jeg da sige med sikkerhed: Uanset ægthedsgraden, for den afbillede fyr kun phidse på det kvarte af hans diller - jeg, derimod, får på HELE min ..... Forstår intet af hvad du skriver, efter din første linje. Redigeret 27. Marts, 2020 af AalborgLook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1586 Skrevet 27. Marts, 2020 AalborgLook skrev, for 17 minutter siden: Forstår intet af hvad du skriver, efter din første linje. Tror der skulle stå: Uanset ægtheden af billedet, så får den fyr kun fisse på det kvarte af hans pik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 27. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 38 minutter siden: Foto nummer 3 - jeg griner så jeg er tæt på at tisse i mine trusser (hvis jeg ellers havde haft dem på) Der er ikke nogen der har sådan en pik - der har vist været en som har leget lidt med billed redigering. tror fruen her noget uenig med dig da, hun ser da sådan en størrelse hver dag, måske endda noget større.... godt nok mest når hun er i stalden... 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 27. Marts, 2020 (edited) tilmodenQ skrev, for 29 minutter siden: godt nok mest når hun er i stalden... Der var der også en glædespige mente, min hørte hjemme Redigeret 27. Marts, 2020 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1148 Skrevet 27. Marts, 2020 2cool skrev, for 1 time siden: Hva så piger, bliver i ikke våd i kælderen når i ser sådan et udstyr imellem benene på en fyr https://annoncelight.dk/showad/294377 Det er bare trist at alle 3 billeder er falske og tyvstjålet Åhh nej! Igen en der har stjålet mine billeder 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2813 Skrevet 28. Marts, 2020 undres over hvad formålet er ? hvis irl møde er målet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 28. Marts, 2020 For ca en time siden var der ingen billeder, nu er der en pik billede kom om den bette pik gider vi da ikke bruge tid på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. Marts, 2020 Jeg fik engang et pik billede tilsendt med en kæmpe svaber - det var skam ægte nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 28. Marts, 2020 sweetstone skrev, for 11 timer siden: undres over hvad formålet er ? hvis irl møde er målet. Jeg er overraske over han har tlf nr i annoncen for vente kun det handle om frække mail og ikke irl møde. Og mon han overhoved får en aftale i sisse corona tider. Et flere ikke vil møde fremme og andet tror ikke nogle hopper på han billede er ægte foto af ham selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 917 Skrevet 29. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 21 timer siden: Jeg fik engang et pik billede tilsendt med en kæmpe svaber - det var skam ægte nok Vil det sige at du fik den at se i virkeligheden, eller var det bare billedet som var ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Marts, 2020 Hedonis skrev, for 2 minutter siden: Vil det sige at du fik den at se i virkeligheden, eller var det bare billedet som var ægte? Fik et billede tilsendt fra en som havde en kammerat med en kæmpe svaber, og de ville gerne mødes med mig begge 2. Den var skam ægte nok, største pik jeg har set irl.. kunne næsten ikke gabe over den. Og du ved jo nok min mund og hals kan tage en del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 917 Skrevet 29. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Fik et billede tilsendt fra en som havde en kammerat med en kæmpe svaber, og de ville gerne mødes med mig begge 2. Den var skam ægte nok, største pik jeg har set irl.. kunne næsten ikke gabe over den. Og du ved jo nok min mund og hals kan tage en del Så der blev ikke noget deep throat til ham formoder jeg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Marts, 2020 Hedonis skrev, Lige nu: Så der blev ikke noget deep throat til ham formoder jeg? Nej - der har min hals mødt sin overmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 917 Skrevet 29. Marts, 2020 Og derfor er det altså ikke så misundelsesværdigt at have en pik i den størrelse! Der er også rigtig meget dødvægt hvis sådan en rammes af alderssvækkelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Marts, 2020 Hedonis skrev, for 8 minutter siden: Og derfor er det altså ikke så misundelsesværdigt at have en pik i den størrelse! Der er også rigtig meget dødvægt hvis sådan en rammes af alderssvækkelse Din pik er nu også over gennemsnittet - men den passer til min hals Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. Marts, 2020 2cool skrev, den 27.3.2020 at 20:42: Hva så piger, bliver i ikke våd i kælderen når i ser sådan et udstyr imellem benene på en fyr https://annoncelight.dk/showad/294377 Nååårh ham . Jamen han er da ansat i brandvæsenet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 30. Marts, 2020 Coco Darling skrev, den 28.3.2020 at 13:38: For ca en time siden var der ingen billeder, nu er der en pik billede kom om den bette pik gider vi da ikke bruge tid på Imponerende at have blodårer på tykkelse med en lillefinger på pikken. Medmindre han bare har meget små hænder, selvfølgelig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 31. Marts, 2020 Bebop skrev, den 30.3.2020 at 17:28: Imponerende at have blodårer på tykkelse med en lillefinger på pikken. Medmindre han bare har meget små hænder, selvfølgelig. Ja nemlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14371 Skrevet 31. Marts, 2020 Jernsvinet skrev, den 27/3/2020 at 21:56: Der var der også en glædespige mente, min hørte hjemme Helt enig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 2. April, 2020 Jeg har fået en reprimande på et andet site, for at starte en debat om fordelene ved at have en lille diller. Jeg har åbenbart ikke samme humor som de unge på Reddit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg