KoldingKnægten 398 Skrevet 26. Marts, 2020 For at få tiden til at gå med noget, har jeg tænkt på, hvor mange andre synonymer der findes for begrebet/handlingen "onani". Hvad kan I komme i tanke om? Det gælder for både m/k'ere. Tak på forhånd for medvirken. PS Hvor jeg dog keder mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. Marts, 2020 Jeg kommer til at grine, hver gang jeg hører om en, der "prygler aben". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 26. Marts, 2020 Intrssant, självtäkt betyder något annat på svenska. Efter äldre lag dömdes man för självtäkt om man på ett lagvidrigt sätt tog sig sin egen rätt i ett tvistemål eller ett brottmål. Ett ganska obehagligt ord för onani användes förr i framför allt kristna kretsar och litteratur: självbefläckelse. Det säger allt om hur man såg på sex i sverige på 1800-talet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 26. Marts, 2020 Lillemand skrev, for 4 minutter siden: Intrssant, självtäkt betyder något annat på svenska. Efter äldre lag dömdes man för självtäkt om man på ett lagvidrigt sätt tog sig sin egen rätt i ett tvistemål eller ett brottmål. Det har samme betydning på dansk. - Netop derfor, er det humoristisk at benytte ordet i denne forbindelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 26. Marts, 2020 MickeyM skrev, for 1 minut siden: Det har samme betydning på dansk. - Netop derfor, er det humoristisk at benytte ordet i denne forbindelse Man blir aldrig för gammal för att lära sig saker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 26. Marts, 2020 Lillemand skrev, Lige nu: Man blir aldrig för gammal för att lära sig saker Jeg skulle nok have påpeget at det "for en dansker" er humoristisk at benytte ordet selvtægt i denne sammenhæng - og jeg skulle nok have påpeget at den danske humor måske ikke er verdens mest raffinerede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 26. Marts, 2020 kenderen skrev, for 39 minutter siden: selvtægt Selvtægt er Veltægt. Glæden ved selvtægt er stor, bare se til HBO og Netflix ................ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Onkel Reje Skrevet 26. Marts, 2020 En veltempereret "Thai-Box" ..... og så kan den efterfølgende spises: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 26. Marts, 2020 For kvinder: dobbeltklikke på musen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 26. Marts, 2020 Onkel Reje skrev, 1 time siden: Selvtægt er Veltægt. Glæden ved selvtægt er stor, bare se til HBO og Netflix ................ Kære Onkel Reje Jeg troede du mente : Selvtægt er velfærd Mvh Nt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 26. Marts, 2020 (edited) Spille 5 mod 1 At tage et spil lommebilliard Jeg triller ært Redigeret 26. Marts, 2020 af SEXY JASMIN HERLEV 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jens69 292 Skrevet 27. Marts, 2020 The masturbation blue band, for one hand og two fingers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 27. Marts, 2020 Jeg kan næsten ikke komme på nogen for kvinder Men for mænd, findes der jo uanede mængder mere eller mindre sofistikerede udtryk Pudse 1-tallet Gokkefest Tæve den fedtede Spidse blyanten Ae hjernen Dressere anakondaen Tage tyren ved hornet Male tastaturet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Marts, 2020 Nikita Darling skrev, for 1 minut siden: Jeg kan næsten ikke komme på nogen for kvinde Det da fordi og ve det te at kvinder ikk gør såen nojet- vælda? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 27. Marts, 2020 Spille kødfløjte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 27. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Det da fordi og ve det te at kvinder ikk gør såen nojet- vælda? Pøh, jeg tror nu godt de kan finde på at morse lidt på enter-knappen eller noget Nød lærer nøgen kvinde og sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Marts, 2020 Nikita Darling skrev, for 22 minutter siden: Nød lærer nøgen kvinde og sådan Der dukke lige en ældre film op på min indre skærm. Jeg skal lige ind og trække hud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Marts, 2020 Affedte tændrøret.... Vokse vægen Skralde bananen, Nusse duen Ruske i sædgrenen Skyde med baronen, Høvle træmanden Få albinoen til at snotte Udligne trykket Koge løgsuppen Brygge peniscola Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Marts, 2020 Butch skrev, Lige nu: Få albinoen til at snotte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg