Hop til indhold
SASHA

CO-HORNY GB.

Recommended Posts

CO-HORNY GB! Hej alle. I disse svære tider, har Dina G og jeg valgt at muntre jer lidt op. Vi holder GB med Max. 10 pers. Vi kysser, sutter, slikker, knalder på kryds og tværs og selvfølgelig alt uden gummi ( incl slug ) 
Pris : 100 kr. Indbetales via mp nu, da AL har gjort det muligt.
Sted : i skoven ved Vejle. ( vi har nemlig ikke råd til husleje ) 
Dresscode : Nøgen.
Dato : idag kl 15 og 18 timer frem.
Der serveres 1,5 liters sodavand, der går på skift så man kan få en lille tår at drikke. ( vi har heller ik råd til pap glas ) 
Vi glæder os til at se jer alle til årets fedeste arrangement. 
Knus fra Dina G & Sasha. 
PS. Til DIG der tænker - 1: er de sindssyge og 2 : har de tabt sutten.... svar : 1. Ja, vi er begge stukket af fra den lukkede og 2. Ja, vi leder stadig efter dem. Rigtig god dag indtil vi ses. 

( ironi kan forekomme ) :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Damn var ellers lige i gang med at finde brobizz og benzin kort frem.

Men de der 100 kr via Mobile Pay: det er lige godt alt  hvad jeg kan undvære resten af ugen

Del dette indlæg

Link til indlæg
SASHA skrev, 1 time siden:

CO-HORNY GB! Hej alle. I disse svære tider, har Dina G og jeg valgt at muntre jer lidt op. Vi holder GB med Max. 10 pers. Vi kysser, sutter, slikker, knalder på kryds og tværs og selvfølgelig alt uden gummi ( incl slug ) 
Pris : 100 kr. Indbetales via mp nu, da AL har gjort det muligt.
Sted : i skoven ved Vejle. ( vi har nemlig ikke råd til husleje ) 
Dresscode : Nøgen.
Dato : idag kl 15 og 18 timer frem.
Der serveres 1,5 liters sodavand, der går på skift så man kan få en lille tår at drikke. ( vi har heller ik råd til pap glas ) 
Vi glæder os til at se jer alle til årets fedeste arrangement. 
Knus fra Dina G & Sasha. 
PS. Til DIG der tænker - 1: er de sindssyge og 2 : har de tabt sutten.... svar : 1. Ja, vi er begge stukket af fra den lukkede og 2. Ja, vi leder stadig efter dem. Rigtig god dag indtil vi ses. 

( ironi kan forekomme ) :P

Du er FYLDT med løgn...........For Dina G sluger IKKE....:D:D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 57 minutter siden:

Damn var ellers lige i gang med at finde brobizz og benzin kort frem.

Men de der 100 kr via Mobile Pay: det er lige godt alt  hvad jeg kan undvære resten af ugen

Sex er bedre og vigtigere end mad :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Æv.. Det er I Vejle.. Og hvis jeg skal være nøgen, så SKAL i altså tage billeder af mig.. Og dele alle steder.. Helst med ansigt.. 

Og så tænder jeg på at blive hostet i ansigtet.. Helst mens begge smører mine håndled ind i Hospitalssprit.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_T skrev, for 6 minutter siden:

Æv.. Det er I Vejle.. Og hvis jeg skal være nøgen, så SKAL i altså tage billeder af mig.. Og dele alle steder.. Helst med ansigt.. 

Og så tænder jeg på at blive hostet i ansigtet.. Helst mens begge smører mine håndled ind i Hospitalssprit.. 

Det en aftale. Sprit har vi masser af, da vi lige fyldte et par poser inden vi stak af fra den lukkede :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser

Var 100% klar indtil jeg så stedet. I skoven??? Er I gale??? Hvad med flåterne??? Man bliver syg af de små røvhullers bid. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

HALLOOOOO... jeg står her i skoven ved Vejle, sammen med 52 andre mænd, som alle har bar røv og stiv pik. 

Det er dog ved at være lidt koldt og de første par stykker er begyndt at have problemer med potensen. 

Er i forsinket eller har i aflyst? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

HALLOOOOO... jeg står her i skoven ved Vejle, sammen med 52 andre mænd, som alle har bar røv og stiv pik. 

Det er dog ved at være lidt koldt og de første par stykker er begyndt at have problemer med potensen. 

Er i forsinket eller har i aflyst? 

Vejle er omgivet af skove, du er i den forkerte...de er lige kommet og jeg er alene med dem he he

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 15 minutter siden:

det er bare svært at få bukser på med sådan en kæmpe svaber jeg render rundt med :shock:

pics pls!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 18 minutter siden:

Hehe , Yea @AalborgLook lad os få syn for sagen..:P

Kan vi holde denne tråd på et minimum? - Den har allerede kostet alt for meget tid, den er samfundsskadelig!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...