SASHA 152 Skrevet 26. Marts, 2020 CO-HORNY GB! Hej alle. I disse svære tider, har Dina G og jeg valgt at muntre jer lidt op. Vi holder GB med Max. 10 pers. Vi kysser, sutter, slikker, knalder på kryds og tværs og selvfølgelig alt uden gummi ( incl slug ) Pris : 100 kr. Indbetales via mp nu, da AL har gjort det muligt. Sted : i skoven ved Vejle. ( vi har nemlig ikke råd til husleje ) Dresscode : Nøgen. Dato : idag kl 15 og 18 timer frem. Der serveres 1,5 liters sodavand, der går på skift så man kan få en lille tår at drikke. ( vi har heller ik råd til pap glas ) Vi glæder os til at se jer alle til årets fedeste arrangement. Knus fra Dina G & Sasha. PS. Til DIG der tænker - 1: er de sindssyge og 2 : har de tabt sutten.... svar : 1. Ja, vi er begge stukket af fra den lukkede og 2. Ja, vi leder stadig efter dem. Rigtig god dag indtil vi ses. ( ironi kan forekomme ) 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 26. Marts, 2020 Damn var ellers lige i gang med at finde brobizz og benzin kort frem. Men de der 100 kr via Mobile Pay: det er lige godt alt hvad jeg kan undvære resten af ugen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 26. Marts, 2020 SASHA skrev, 1 time siden: CO-HORNY GB! Hej alle. I disse svære tider, har Dina G og jeg valgt at muntre jer lidt op. Vi holder GB med Max. 10 pers. Vi kysser, sutter, slikker, knalder på kryds og tværs og selvfølgelig alt uden gummi ( incl slug ) Pris : 100 kr. Indbetales via mp nu, da AL har gjort det muligt. Sted : i skoven ved Vejle. ( vi har nemlig ikke råd til husleje ) Dresscode : Nøgen. Dato : idag kl 15 og 18 timer frem. Der serveres 1,5 liters sodavand, der går på skift så man kan få en lille tår at drikke. ( vi har heller ik råd til pap glas ) Vi glæder os til at se jer alle til årets fedeste arrangement. Knus fra Dina G & Sasha. PS. Til DIG der tænker - 1: er de sindssyge og 2 : har de tabt sutten.... svar : 1. Ja, vi er begge stukket af fra den lukkede og 2. Ja, vi leder stadig efter dem. Rigtig god dag indtil vi ses. ( ironi kan forekomme ) Du er FYLDT med løgn...........For Dina G sluger IKKE.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 152 Skrevet 26. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 5 minutter siden: Du er FYLDT med løgn...........For Dina G sluger IKKE.... Jo, det gør hun idag. Det gør vi begge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 152 Skrevet 26. Marts, 2020 Gh0st skrev, for 57 minutter siden: Damn var ellers lige i gang med at finde brobizz og benzin kort frem. Men de der 100 kr via Mobile Pay: det er lige godt alt hvad jeg kan undvære resten af ugen Sex er bedre og vigtigere end mad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 26. Marts, 2020 SASHA skrev, for 5 minutter siden: Jo, det gør hun idag. Det gør vi begge Total frækkerter er i............ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BobbyBamBam 13 Skrevet 26. Marts, 2020 Mente du: Onani kan forekomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 26. Marts, 2020 Æv.. Det er I Vejle.. Og hvis jeg skal være nøgen, så SKAL i altså tage billeder af mig.. Og dele alle steder.. Helst med ansigt.. Og så tænder jeg på at blive hostet i ansigtet.. Helst mens begge smører mine håndled ind i Hospitalssprit.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 152 Skrevet 26. Marts, 2020 BobbyBamBam skrev, for 23 minutter siden: Mente du: Onani kan forekomme Vi tænker det er hele pakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 152 Skrevet 26. Marts, 2020 BobbyBamBam skrev, for 27 minutter siden: Mente du: Onani kan forekomme OGSÅ det Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 152 Skrevet 26. Marts, 2020 Mr_T skrev, for 6 minutter siden: Æv.. Det er I Vejle.. Og hvis jeg skal være nøgen, så SKAL i altså tage billeder af mig.. Og dele alle steder.. Helst med ansigt.. Og så tænder jeg på at blive hostet i ansigtet.. Helst mens begge smører mine håndled ind i Hospitalssprit.. Det en aftale. Sprit har vi masser af, da vi lige fyldte et par poser inden vi stak af fra den lukkede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 26. Marts, 2020 Sutter i også pikkene rene efter anal så???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 152 Skrevet 26. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 1 minut siden: Sutter i også pikkene rene efter anal så???? Ja da. Hele pakken idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 26. Marts, 2020 SASHA skrev, for 4 minutter siden: Ja da. Hele pakken idag Nutella Girls........................................LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BobbyBamBam 13 Skrevet 26. Marts, 2020 Og hvis interesserede fra udlandet måtte deltage, ville ordet “sexturisme” unægtelig få tilført nyt indhold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SASHA 152 Skrevet 26. Marts, 2020 Sweetmand skrev, for 18 minutter siden: Nutella Girls........................................LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL For fuld skrue Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 26. Marts, 2020 SASHA skrev, for 7 minutter siden: For fuld skrue Det er sgu værksteds humor der vil noget det her.......er total FAN..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 26. Marts, 2020 Var 100% klar indtil jeg så stedet. I skoven??? Er I gale??? Hvad med flåterne??? Man bliver syg af de små røvhullers bid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 26. Marts, 2020 HALLOOOOO... jeg står her i skoven ved Vejle, sammen med 52 andre mænd, som alle har bar røv og stiv pik. Det er dog ved at være lidt koldt og de første par stykker er begyndt at have problemer med potensen. Er i forsinket eller har i aflyst? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 762 Skrevet 26. Marts, 2020 AalborgLook skrev, for 3 minutter siden: HALLOOOOO... jeg står her i skoven ved Vejle, sammen med 52 andre mænd, som alle har bar røv og stiv pik. Det er dog ved at være lidt koldt og de første par stykker er begyndt at have problemer med potensen. Er i forsinket eller har i aflyst? Vejle er omgivet af skove, du er i den forkerte...de er lige kommet og jeg er alene med dem he he 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 26. Marts, 2020 Fåck... jeg er på vej, det er bare svært at få bukser på med sådan en kæmpe svaber jeg render rundt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 26. Marts, 2020 AalborgLook skrev, for 15 minutter siden: det er bare svært at få bukser på med sådan en kæmpe svaber jeg render rundt med pics pls! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 31. Marts, 2020 aaisha skrev, den 26.3.2020 at 17:18: pics pls! Hehe , Yea @AalborgLook lad os få syn for sagen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 31. Marts, 2020 Misjo1 skrev, for 18 minutter siden: Hehe , Yea @AalborgLook lad os få syn for sagen.. Kan vi holde denne tråd på et minimum? - Den har allerede kostet alt for meget tid, den er samfundsskadelig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg