Hop til indhold
Onslow

Gave- og klippekort

Recommended Posts

Onslow skrev, den 25.3.2020 at 16:41:

LOL, jeg kunne nu ellers selv have brug for et KLIPPEkort, havde planlagt frisørbesøg den dag, det hele lukkede, så nu ligner jeg en hybrid af julemanden og en subsistensløs efter 8 uger i vildmarken. ;) 

Se på den lyse side af det !

Nogen kunne jo tro at du er rock stjerne med det look :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 18 minutter siden:

Vi betragter jo ikke de gavekort som en investering, men som en håndsrækning til ens faste frisør salon, eller ens yndlings restaurant.

Vi håber bare på at de overlever, og gør de ikke, er vi mere kede af det, end at vi samtidig har mistet en beskeden sum.

Vi er udmærket klar over at vi risikerer at miste de penge, og at vi nok både skal kunne blive klippet og bespist, når denne krise er ovre, hvis vores faste frisør salon eller stam-restaurant lukker.

Men for os vil der altid være en tid før de lukkede, hvis de lukker, og en tid efter de lukker, hvis de gør.

I sidstnævnte tilfælde vil tiden efter, bare aldrig blive den samme.

Og det er ikke kun trist for vores frisør og restauratør, det er også rigtig trist for os selv :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nu var det ikke mig som startede med at kalde det en investering, jeg kommenterede bare på det :) 

Hvis jeg vandt 100 mill. i lotto, så ville jeg give 1/3 væk til et par glædes piger, som jeg har mødt igennem tidens løb, for deres blå, grønne og brune øjnes skyld... DET kan man vist kalde for, en dårlig investering :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Nu var det ikke mig som startede med at kalde det en investering, jeg kommenterede bare på det :) 

Hvis jeg vandt 100 mill. i lotto, så ville jeg give 1/3 væk til et par glædes piger, som jeg har mødt igennem tidens løb, for deres blå, grønne og brune øjnes skyld... DET kan man vist kalde for, en dårlig investering :) 

Absolut en dårlig investering, som jeg er tilpas kynisk til aldrig at ville foretage.

Men smut en tur på Thai Corner når de åbner igen, og kom med en henkastet bemærkning om dit store held i lotto, og jeg kan garantere for at du vil blive en ombejlet herre i løbet af et split sekund :rolleyes:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

Det ville jeg også, og den anden trediedel ville jeg bruge på at lease luksusbiler og privatfly og tage til eksotiske resorts rundt omkring i verden hvor der vil kunne festes med champagne og gourmetretter. Resten ville jeg nok bare klatte væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 32 minutter siden:

Får man bryster i nakken? Hvis der nogensinde er andre end min kone der skal klippe mig må det være kriterie nr. 1.

Desværre ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 12 timer siden:

Får man bryster i nakken? Hvis der nogensinde er andre end min kone der skal klippe mig må det være kriterie nr. 1.

Det har jeg oplevet. Hun var godtnok dansk, men store bløde bryster, der blev presset ind mod baghovedet, når hun lænede sig frem. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...