Onslow 15849 Skrevet 25. Marts, 2020 Pigerne har det hårdt i disse tider, ikke mindst dem, der udelukkende lever af massage og sex. Jeg kontaktede en gammel flamme for at høre, hvordan hun klarer at holde hovedet oven vande, når forretningen er lukket ned. "Det er svært", var meldingen, der kommer jo en husleje til den 1., og noget at spise skal vi jo også have. Som den "knight in shining armor" jeg er, tilbød jeg selvfølgelig at hjælpe, hvis det bliver virkelig kritisk, hun vidste dog ikke hvordan. Jeg har tidligere lavet gave- og klippekort for en nu lukket thai klinik, så jeg har en rimelig tilgang til temaet, og jeg ville naturligvis købe et gavekort til mig selv til senere indløsning, når tiderne bliver nogenlunde normale igen. Så her er opfordringen til alle med hjertet på rette sted.: De, der evner det, kan passende være pigerne behjælpelig med at fremstille nummererede kort til begge formål - og køb selv ét eller flere til at hjælpe pigerne over krisen. Hvis man er interesseret, kan jeg nemt levere en prototype, som der kan sættes pige/kliniknavn i. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 25. Marts, 2020 Onslow skrev, for 5 minutter siden: Pigerne har det hårdt i disse tider, ikke mindst dem, der udelukkende lever af massage og sex. Jeg kontaktede en gammel flamme for at høre, hvordan hun klarer at holde hovedet oven vande, når forretningen er lukket ned. "Det er svært", var meldingen, der kommer jo en husleje til den 1., og noget at spise skal vi jo også have. Som den "knight in shining armor" jeg er, tilbød jeg selvfølgelig at hjælpe, hvis det bliver virkelig kritisk, hun vidste dog ikke hvordan. Jeg har tidligere lavet gave- og klippekort for en nu lukket thai klinik, så jeg har en rimelig tilgang til temaet, og jeg ville naturligvis købe et gavekort til mig selv til senere indløsning, når tiderne bliver nogenlunde normale igen. Så her er opfordringen til alle med hjertet på rette sted.: De, der evner det, kan passende være pigerne behjælpelig med at fremstille nummererede kort til begge formål - og køb selv ét eller flere til at hjælpe pigerne over krisen. Hvis man er interesseret, kan jeg nemt levere en prototype, som der kan sættes pige/kliniknavn i. Jeg hr også en husleje til den 1 og jeg har tjent rundregnet 0 kr i 3 uger nu. Tror de fleste lider under det . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 25. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, Lige nu: Jeg hr også en husleje til den 1 og jeg har tjent rundregnet 0 kr i 3 uger nu. Tror de fleste lider under det . Det er altid godt, når folk tager positivt mod forslag, tak for det! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 25. Marts, 2020 Onslow skrev, for 2 minutter siden: Det er altid godt, når folk tager positivt mod forslag, tak for det! jamen selv tak og velbekomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Marts, 2020 @Onslow rigtig god idé. Jeg har tilbudt min frisør, at købe nogle klipninger her og nu, som jeg så ville indløse løbende senere hen. Han var oprigtig glad for tanken, men nævnte noget med, at han ikke kunne have noget salg, da det så lignede, at han holdte åben. Jeg kan ikke forestille mig, at der er noget som decideret skulle være til hinder for dette. Er det noget du ved noget om i praksis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 25. Marts, 2020 Sutteålen skrev, for 5 minutter siden: @Onslow rigtig god idé. Jeg har tilbudt min frisør, at købe nogle klipninger her og nu, som jeg så ville indløse løbende senere hen. Han var oprigtig glad for tanken, men nævnte noget med, at han ikke kunne have noget salg, da det så lignede, at han holdte åben. Jeg kan ikke forestille mig, at der er noget som decideret skulle være til hinder for dette. Er det noget du ved noget om i praksis? sagens kerne - han betaler jo nok skat og moms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 593 Skrevet 25. Marts, 2020 Onslow skrev, for 19 minutter siden: Pigerne har det hårdt i disse tider, ikke mindst dem, der udelukkende lever af massage og sex. Jeg kontaktede en gammel flamme for at høre, hvordan hun klarer at holde hovedet oven vande, når forretningen er lukket ned. "Det er svært", var meldingen, der kommer jo en husleje til den 1., og noget at spise skal vi jo også have. Som den "knight in shining armor" jeg er, tilbød jeg selvfølgelig at hjælpe, hvis det bliver virkelig kritisk, hun vidste dog ikke hvordan. Jeg har tidligere lavet gave- og klippekort for en nu lukket thai klinik, så jeg har en rimelig tilgang til temaet, og jeg ville naturligvis købe et gavekort til mig selv til senere indløsning, når tiderne bliver nogenlunde normale igen. Så her er opfordringen til alle med hjertet på rette sted.: De, der evner det, kan passende være pigerne behjælpelig med at fremstille nummererede kort til begge formål - og køb selv ét eller flere til at hjælpe pigerne over krisen. Hvis man er interesseret, kan jeg nemt levere en prototype, som der kan sættes pige/kliniknavn i. Jeg synes, at dit forslag er rigtig fint, lige som jeg synes flere andres forslag til, at komme pigerne til hjælp, er både super godt og ikke mindst siger rigtig meget om hvor meget vi trods det forretnings mæssige koncept bekymre os om hinanden Jeg er bestemt ikke afvisende overfor, at hjælpe på de omtalte måder. Dog har jeg pt hverken en fast eller løs gp. Men' jeg mener, at de forskellige bønner om hjælp hvis det ønskes, bør komme fra pigerne, enten i form af pb's her eller en sms etc til deres faste gæster. Men jeg synes det er fint, at de kan se forskellige forslag og, se den opbakning der er fra vi herres side 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 25. Marts, 2020 Onslow skrev, for 11 minutter siden: Hvis man er interesseret, kan jeg nemt levere en prototype, som der kan sættes pige/kliniknavn i. Hvorfor ikke bare lave den, og oprette den lige til at hapse for alle pigerne Det vil da være en fed mulighed til alle de annoncer, som alligevel oplyser at de holder lukket. Selvfølgelig er det i princippet en risikovillig investering, men des længere en historik en seriøs GP har, og des flere troværdige gæster der allerede har besøgt hende. Des mindre risiko, er der vel også grund til at antage, at det udgør at købe et gavekort til sig selv. Men man skal være villig til at tabe pengene, hvis tilliden mod forventning svigtes, og man skal være villig til at vente længe nok på at kunne indløse et gavekort. Det gavekort i en en annonce, vil kunne give annoncerne en potentiel mervædi, som de ikke har idag. Godt initiativ, prøv at få det udbredt. Men det er da godt at du er blevet bedre modtaget end jeg blev, da jeg foreslog et script til indsættelse i annoncer om forskuds køb Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 889 Skrevet 25. Marts, 2020 Der er mange gode forslag. Jeg vil ikke vurdere dem very. Men det er jo muligt at betale sin favoritgp det man mener er rimeligt. Det kan ske helt uden administration og længere tids venten på at "nogen nok gør noget" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2795 Skrevet 25. Marts, 2020 (edited) Der er også en mulighed at yde faste piger et personligt lån, som de så betale tilbage når vi ser bedre tider. såfremt man har mulighed for det. Jeg har selv gjort det i et enkelt tilfælde. Redigeret 25. Marts, 2020 af Statham 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 25. Marts, 2020 anon skrev, for 2 minutter siden: Der er mange gode forslag. Jeg vil ikke vurdere dem very. Men det er jo muligt at betale sin favoritgp det man mener er rimeligt. Det kan ske helt uden administration og længere tids venten på at "nogen nok gør noget" Rigtigt, men des flere der kan følge et organiseret setup, der går igen i annoncer, des flere vil kunne inspireres til at gøre brug af det. Det ene udelukker ikke det andet, men flere ben kan suppllere hinanden. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 25. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 29 minutter siden: Jeg hr også en husleje til den 1 og jeg har tjent rundregnet 0 kr i 3 uger nu. Tror de fleste lider under det . At påpege at nogle har det svært betyder jo ikke at du har det mindre svært.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 25. Marts, 2020 Det kunne måske gå an til en fast GP, men forestil jer at en man ikke kender ringer og vil købe et gavekort og i den forbindelse lige har 1000 spørgsmål til ydelser, påklædning, hvor og hvornår. Ja, måske er han reel, måske vil han bare ha gratis lir, nu alt er lukket.... og ok, hvis han så er reel, hvad nu hvis der bare ikke er et match, når han så (efter Corona) står i døren? Der skal nok være piger, for hvem det er en hjælp. Personligt ville jeg aldrig indlade mig på det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 25. Marts, 2020 Rejsenetværk skrev, for 26 minutter siden: Hvorfor ikke bare lave den, og oprette den lige til at hapse for alle pigerne Det dutter ikke, Rejse, for så ville enhver jo kunne hente udkastet og rette det til, så man kunne få gratis ydelser. Men interesserede piger kan kontakte mig via PB, så kan de få et eksemplar at se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 25. Marts, 2020 Liv skrev, for 4 minutter siden: Det kunne måske gå an til en fast GP, men forestil jer at en man ikke kender ringer og vil købe et gavekort og i den forbindelse lige har 1000 spørgsmål til ydelser, påklædning, hvor og hvornår. Ja, måske er han reel, måske vil han bare ha gratis lir, nu alt er lukket.... og ok, hvis han så er reel, hvad nu hvis der bare ikke er et match, når han så (efter Corona) står i døren? Der skal nok være piger, for hvem det er en hjælp. Personligt ville jeg aldrig indlade mig på det. Helt seriøs indvending Liv! Derfor er det også en helt frivillig mulighed, både at tilbyde og at købe gavekort. Forhåbentlig har pigen pengene, hvis et mismatch møder op, og kan give pengene tilbage. Det forbehold kan hun selv tage i sin annonce. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Final Cut Skrevet 25. Marts, 2020 Jeg har også givet en GP et lån, men det er også en jeg kender godt og ved at jeg nok skal få valuta for pengene, jeg ville dog ikke gøre det til en jeg ikke kender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 25. Marts, 2020 (edited) Det er en dum ide at give penge på forskud... Med mindre at man også er indforstået med, at pengene kan være tabt, eller den slags. Som Liv skriver, hvad hvis det er mega dårlig kemi? Hvad hvis denne krise varer 5 måneder, er pigen så stadig "glædes pige" til den tid? Man skal give pengene af sit gode hjerte, og ikke for at få en modydelse på bagkant. *Jeg fandt selv svaret på mit spørgsmål Redigeret 25. Marts, 2020 af holstebronx 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 25. Marts, 2020 Liv skrev, 1 time siden: Det kunne måske gå an til en fast GP, men forestil jer at en man ikke kender ringer og vil købe et gavekort og i den forbindelse lige har 1000 spørgsmål til ydelser, påklædning, hvor og hvornår. Ja, måske er han reel, måske vil han bare ha gratis lir, nu alt er lukket.... og ok, hvis han så er reel, hvad nu hvis der bare ikke er et match, når han så (efter Corona) står i døren? Der skal nok være piger, for hvem det er en hjælp. Personligt ville jeg aldrig indlade mig på det. Nej, et gavekort bør kun gives til kunder, som pigen kender i forvejen. Så er problemet ikke så stort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 25. Marts, 2020 Pigerne kan vel få lønkompensation fra staten som alle andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 25. Marts, 2020 holstebronx skrev, for 2 timer siden: Det er en dum ide at give penge på forskud... Med mindre at man også er indforstået med, at pengene kan være tabt, eller den slags Den risiko løber du altid med et gavekort. Hvis firmaet går konkurs, kan du anmelde kravet i boet, men chancerne for at få are nogle af pengene er minimal. Hvis firmaet skifter indehaver, har den ny ejer ikke pligt til at modtage gavekort, der er udstedt af den tidligere ejer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 25. Marts, 2020 People Pleaseren skrev, 1 time siden: Pigerne kan vel få lønkompensation fra staten som alle andre? Hvis de har et CVR-nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 25. Marts, 2020 @Onslow du har lavet en fejl. Du har skrevet klippekort i stedet for kneppekort. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 25. Marts, 2020 warmgun skrev, for 1 minut siden: @Onslow du har lavet en fejl. Du har skrevet klippekort i stedet for kneppekort. LOL, jeg kunne nu ellers selv have brug for et KLIPPEkort, havde planlagt frisørbesøg den dag, det hele lukkede, så nu ligner jeg en hybrid af julemanden og en subsistensløs efter 8 uger i vildmarken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 25. Marts, 2020 warmgun skrev, for 1 minut siden: Den risiko løber du altid med et gavekort. Hvis firmaet går konkurs, kan du anmelde kravet i boet, men chancerne for at få are nogle af pengene er minimal. Hvis firmaet skifter indehaver, har den ny ejer ikke pligt til at modtage gavekort, der er udstedt af den tidligere ejer. Ah men altså... Hvordan skal jeg få penge retur fra Jennifer Romantica, hvis hun stopper? Jeg kender ikke hendes rigtige navn, jeg har aldrig set hendes ansigt, så jeg ville ikke engang kunne opsøge hende en mørk aften Ja med mindre at hun egentligt, kører det som en virksomhed Det kræver også at jeg opdager det i tide. Og ja hvis mit krav ikke er særligt stort, så ser jeg aldrig pengene igen. Jeg kunne selvfølgelig købe et gavekort på 100.000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4168 Skrevet 25. Marts, 2020 Onslow skrev, for 4 minutter siden: LOL, jeg kunne nu ellers selv have brug for et KLIPPEkort, havde planlagt frisørbesøg den dag, det hele lukkede, så nu ligner jeg en hybrid af julemanden og en subsistensløs efter 8 uger i vildmarken. Var det dig, der sad udenfor Brugsen i dag? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg