Hop til indhold
Ksm

NY PIGE I ESBJERG. ER KLAR ALLE UGENS DAGE!

Recommended Posts

Hvad mener du med nyoprettet profil ?? Hvis det er min du snakker om så skal du have pudset dine briller :-) ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ksm skrev, for 44 minutter siden:

Hvad mener du med nyoprettet profil ?? Hvis det er min du snakker om så skal du have pudset dine briller :-) ??

Hvis du nu lukkede øjnene op kan du læse i annoncen at annoncen er en nyoprettet profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Privatmail skrev, for 10 timer siden:

Hvis du nu lukkede øjnene op kan du læse i annoncen at annoncen er en nyoprettet profil

Og ? Hvorfor skulle man så ikke tro at der var én eller flere som havde besøgt pigen ? 
Og nu har hun så også annonceret før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dernæst forstår jeg ikke helt hvorfor i svare på en tråd når i ikke har et svar på mit spørgsmål ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ksm skrev, for 15 minutter siden:

Dernæst forstår jeg ikke helt hvorfor i svare på en tråd når i ikke har et svar på mit spørgsmål ??

Jeg tror jeg opgiver at skrive med en der er sur på dem der skriver til ham.

En nyoprettet annonce kan have været på i 10 minutter, og så er der jo sandsynligvis ingen der har været der endnu. Vel ?

Så derfor 2cool s svar

Annoncen har måske været opslået før, men det kan 2cool og jeg jo ikke nødvendigvis vide, 

Og dit spørgsmål om det var din profil der er nyopslået, fik du også svar på, så lad være med at være irriteret på dem der prøver på at svare dig.

Så kan det være vi prøver på at lade være med at være irriteret på din irritation

Del dette indlæg


Link til indlæg
Privatmail skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror jeg opgiver at skrive med en der er sur på dem der skriver til ham.

En nyoprettet annonce kan have været på i 10 minutter, og så er der jo sandsynligvis ingen der har været der endnu. Vel ?

Så derfor 2cool s svar

Annoncen har måske været opslået før, men det kan 2cool og jeg jo ikke nødvendigvis vide, 

Og dit spørgsmål om det var din profil der er nyopslået, fik du også svar på, så lad være med at være irriteret på dem der prøver på at svare dig.

Så kan det være vi prøver på at lade være med at være irriteret på din irritation

Jamen hvorfor overhovedet skrive når du ikke kan svare på mit spørgsmål ?? Du giver en viden som jeg nok viste i forvejen, mit simple spørgsmål var blot om nogen havde besøgt hende og du har givet vis ikke, derfor undre jeg mig Iver du overhovedet gider og skrive en ligegyldig besked !!

ps jeg er ikke sur :-) men svar nu på spørgsmålet eller lade den ligge er blot mit budskab

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker de svar er uundgåelig, da du sikkert ville ha postet et nyt spørgsmål, hvis ingen havde svare dig  ;)

 

jeg har skrevet til hende, men ingen svar ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft fornøjelsen af denne dejlige unge pige. Synes prisen er lige i overkanten, hvilket eneste minus men ellers holder den hele vejen igennem. flot Petite pige med et par dejlige bryster. Lever op til beskrivelse og billeder. Synes ikke at billeder på profil. Gør hende nok ret. Fare for gentagelse: ja!

Del dette indlæg


Link til indlæg
O'Malley skrev, den 1.4.2020 at 21:28:

Har haft fornøjelsen af denne dejlige unge pige. Synes prisen er lige i overkanten, hvilket eneste minus men ellers holder den hele vejen igennem. flot Petite pige med et par dejlige bryster. Lever op til beskrivelse og billeder. Synes ikke at billeder på profil. Gør hende nok ret. Fare for gentagelse: ja!

Hvad gav du for hende og hvad fik du???

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
den.glade skrev, for 2 timer siden:

Hvad gav du for hende og hvad fik du???

 

 

Du kan vel selv kigge på hendes annonce??

Men er det for meget besvær så er de her:

priser:
20 min - 900 kr
30 min - 1100 kr
1 time - 2000 kr
1 nat - 8000 kr

extra :
superfransk + 500 kr
real kiss + 200 kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 8 timer siden:

Du kan vel selv kigge på hendes annonce??

Men er det for meget besvær så er de her:

priser:
20 min - 900 kr
30 min - 1100 kr
1 time - 2000 kr
1 nat - 8000 kr

extra :
superfransk + 500 kr
real kiss + 200 kr

har jeg nok læst men han sagde hun var dyre en standart !!!! så derfor jeg spurgte Hvad han fik for penge og hvad hun gav af sig  !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
O'Malley skrev, den 1.4.2020 at 21:28:

Har haft fornøjelsen af denne dejlige unge pige. Synes prisen er lige i overkanten, hvilket eneste minus men ellers holder den hele vejen igennem. flot Petite pige med et par dejlige bryster. Lever op til beskrivelse og billeder. Synes ikke at billeder på profil. Gør hende nok ret. Fare for gentagelse: ja!

må man høre hvad du fik og gav hende for et møde ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
rasmusklumpen skrev, den 3.4.2020 at 15:13:

Hej KSM

 

Har du fået hende besøgt?

Nope, er ikke så vild med at have sex i en bil, hun har ikke et sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
mechanic123 skrev, for 8 minutter siden:

jeg ved godt hvad hun hedder osv, kender hende fra tinder. Hun har lavet GB før 

hvor mange fyr var der til  Det gangbang

Del dette indlæg


Link til indlæg
mechanic123 skrev, for 26 minutter siden:

5-6 så vidt jeg husker det, men tvivler på at hun overhovedet er erfaren nok til sådan noget

var du selv med og hvor henne forgik det ???

 

fik hun penge den gang ?? 

 

Redigeret af den.glade

Del dette indlæg


Link til indlæg
mechanic123 skrev, for 1 minut siden:

hos en eller anden fyr hun kender, mere fortalte hun ikke 

var du selv med og fik hun penge ??

hvor lang tid var det???

 

fik hun alle huller på engang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...