Mr_T 474 Skrevet 24. Marts, 2020 Kære EG. Kunne I ikke, I disse tider, gøre det okey for de hårdtramte, skønne og dejlige GPere at oprette en reklametråd? Det vil gøre det lettere for både dem og os hungrende mænd? Hvis jeg nu siger pretty please? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sifpigen 326 Skrevet 24. Marts, 2020 Mr_T skrev, for 2 timer siden: Kære EG. Kunne I ikke, I disse tider, gøre det okey for de hårdtramte, skønne og dejlige GPere at oprette en reklametråd? Det vil gøre det lettere for både dem og os hungrende mænd? Hvis jeg nu siger pretty please? De har åbent op for det på Annoncelight :) Hvor jeg bl.a. annoncere for det :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 24. Marts, 2020 Jeg sparer hellere op til the real deal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 24. Marts, 2020 Admins kan i svare om det er okay her på eg da jeg grundet jeres opjævning på AL har betalt for annonce herinde på torsdag. Men Self ikke vil gøre noget forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 25. Marts, 2020 Sifpigen skrev, for 10 timer siden: De har åbent op for det på Annoncelight Hvor jeg bl.a. annoncere for det NU skal jeg skynde mig at sige, at jeg ikke aner, hvordan jeres annoncer fungerer Min pointe er, at hvis der er piger, der ikke kan rette i forudbetalte annoncer, så kan de skrive i reklametråden, at de tilbyder det. Jeg tænker hvorhenne, nickname og "send mig en pb" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6270 Skrevet 26. Marts, 2020 Frække Tanja skrev, den 24.3.2020 at 19:45: Admins kan i svare om det er okay her på eg da jeg grundet jeres opjævning på AL har betalt for annonce herinde på torsdag. Men Self ikke vil gøre noget forkert Det har aldrig været forbudt at reklamere for eksempelvis telefonsex o.lign., på sin annonce herinde på Eroguide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 26. Marts, 2020 Administrator skrev, for 1 time siden: Det har aldrig været forbudt at reklamere for eksempelvis telefonsex o.lign., på sin annonce herinde på Eroguide Okay perfekt. Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg