Hop til indhold

Recommended Posts

Anders2 skrev, for 22 minutter siden:

Jeg vil da tro det kan give de 5k i bøde som det kan give at overtræde reglerne. Både til sælger og kunde. Men som altid er prostitution en gråzone i dk. 

Hvis man står for tæt eller for mange sammen, så kan man straffes. Men jeg mindes ikke at have hørt at købesex er dissideret ulovligt. Ikke at det påvirker min beslutning

 

men isolation har givet mig en masse tid på hånden. Jeg har dyrket et par datingapps, og chattet et par piger op. Det er jo lige før det er ulovligt at besøge dem. Men denne Corona ting vil snildt kunne fortsætte 6-12 md. så skal Danmarks ungdom og singler holde sig på måtten?

phuuuu

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

massage branchen er forbudt og vil give 5000 kr til pigen , vil jeg tro .

mht til kunden så har dem på vandpibe cafe kun fået 1500 pga for mange samlet . 

så hvis det ikke er et kæmpe gangbang :D ...

men igen , sgu ikke smart mht til smitte spredning . men omvendt disse piger har sgu ikke alverdens sikkerhedsnet hvor de får penge . 

/soft

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om man kan få bøde som kunde hos en GP. Men at være på besøg et sted, og politiet så braser ind mens man ligger der med røven bar... Nej tak. :lol: 

Min primære årsag til ikke at besøge nogen pt., er selvfølgelig at jeg ikke vil risikere at blive smittet, og at jeg derefter smitter andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 16 timer siden:

Ved ikke om man kan få bøde som kunde hos en GP. Men at være på besøg et sted, og politiet så braser ind mens man ligger der med røven bar... Nej tak. :lol: 

Min primære årsag til ikke at besøge nogen pt., er selvfølgelig at jeg ikke vil risikere at blive smittet, og at jeg derefter smitter andre.

Som alle I andre, er jeg presset på manglende besøgs muligheder, selvom der jo er få tilbud derude, men tror ikke det er en skid sikkert at besøge dem, de har jo slet ikke holdt pauser under hele nedlukningen, da de ikke kan forlade landet eller er tvunget til at være her af andre grunde.

Jeg tænker i muligheder:

Besøge en thaibix hvor massøsen er tildækket men kun for mund og næse. Over min brystkasse / ryg-ditto opsættes et stativ med et klæde der dækker for mit hoved. Hun giver så dejlig massage fra hals og ned på begge sider, mens du IKKE kan se hva er sker - det må da være rimelig sikkert og ret frækt. Det kan så også praktiseres med anden form for sexuel aktivitet tænker jeg. Nå men det viser bare at jeg er presset på at gå op og ned af min kone som har droppet sex de sidste par år (med mig i hvert tilfælde) :-(

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 25.3.2020 at 18:58:

Hvis man står for tæt eller for mange sammen, så kan man straffes. Men jeg mindes ikke at have hørt at købesex er dissideret ulovligt. Ikke at det påvirker min beslutning

 

men isolation har givet mig en masse tid på hånden. Jeg har dyrket et par datingapps, og chattet et par piger op. Det er jo lige før det er ulovligt at besøge dem. Men denne Corona ting vil snildt kunne fortsætte 6-12 md. så skal Danmarks ungdom og singler holde sig på måtten?

phuuuu

 

 

 

Jeg ved ikke om det er 5k 

men det er helt sikkert ulovligt at gå til gp lige for tiden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Malx3212

Hejsa.. hvordan ser hun ud? alder sådan cirkus? ansigt, højde osv?
og veninden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Malx3212
Klodendrejer skrev, den 24/3/2020 at 17:35:

Det er hende . Fuck du er go . Hun har før været i et hus i Rødovre hvor man skriver sådan . Hot er sex . Hun har en meget meget dejlig veninde i samme lejlighed . Som er klar på en 3some . Jeg har ikke prøvet endnu . Meeeeeeeen . Lorte Corona ting . 

Hejsa.. hvordan ser Luisa ud sådan nogenlunde? alder, ansigt, højde osv.? jeg går nemlig meget op i ansigt ? er hun sådan petit agtig? fitnesskrop? slank? 
hvad med veninden ? bliver helt varm dernede og nysgerrig xD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Malx3212

Hejsa,

hvordan ser hun ud sådan nogenlunde? ansigt, krop, osv? petit? passer billederne sådan lidt? og hvad med veninden hvordan ser de ud ? evt en de ku ligne 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malx3212 skrev, for 7 timer siden:

Hejsa,

hvordan ser hun ud sådan nogenlunde? ansigt, krop, osv? petit? passer billederne sådan lidt? og hvad med veninden hvordan ser de ud ? evt en de ku ligne 
 

Hun har langt lyst hår kønt ansigt . Ikke så høj dejlige bryster go røv . Ikke slank men hun ser sgu godt ud i en stram kjole . Hendes veninde er en smuk slank tynd ca 170 cm sporty brunette med en fuldstændig overdrevet go røv . Små faste bryster . De to sammen var sgu for vildt . Jeg startede med at gøre noget dumt endte op med at gøre noget dobbelt så dumt . Go weekend . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Malx3212
Klodendrejer skrev, for 49 minutter siden:

Hun har langt lyst hår kønt ansigt . Ikke så høj dejlige bryster go røv . Ikke slank men hun ser sgu godt ud i en stram kjole . Hendes veninde er en smuk slank tynd ca 170 cm sporty brunette med en fuldstændig overdrevet go røv . Små faste bryster . De to sammen var sgu for vildt . Jeg startede med at gøre noget dumt endte op med at gøre noget dobbelt så dumt . Go weekend . 

ok tak for svar :)
Jeg må gøre noget dumt og besøge en af dem i løbet af næste uge måske
Er der forresten en annonce eller noget af veninden? 

god weekend til dig også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malx3212 skrev, for 24 minutter siden:

ok tak for svar :)
Jeg må gøre noget dumt og besøge en af dem i løbet af næste uge måske
Er der forresten en annonce eller noget af veninden? 

god weekend til dig også

Hun hedder Sophia . Ligger med ryggen til på billedet . Prøv dem sammen fed oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj
Argent skrev, den 25.3.2020 at 12:18:

Er man ung og ved godt helbred, så er det 'bare en normal influenza' jo :rolleyes:

Du VRØVLER. 
Der er mange eksempler på yngre personer der er døde af den, uden at fejle noget i forvejen - følg lidt med rundt omkring i verden
Blandt andet kan den give permanente lungeskader - så man kan være mere død end levende selv om man overlever selve virus'en
OG det vigtige er jo ikke DIG - det er dem du smitter, som kan dø af den 
Med fare for at få en over nakken: DU ER FANEME FOR DUM
Det er folk som dig der ender med at slå folk som mig ihjel (65+ med KOL)

Redigeret af Oralkaj
forglemmelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralkaj skrev, for 3 minutter siden:

Du VRØVLER. Der er mange eksempler på yngre personer der er døde af den, uden at fejle noget i forvejen - følg lidt med rundt omkring i verden

OG det vigtige er jo ikke DIG - det er dem du smitter, som kan dø af den 

Med fare for at få en over nakken: DU ER FANEME FOR DUM

Det er folk som dig der ender med at slå folk som mig ihjel (65+ med KOL)

Hvad med om du slapper heeeeelt af Oralkaj - evt. brug et ekstra minut på at læs resten af tråden, forstå mit standpunkt (som IKKE er det du citerer) fremfor at få en hjerneblødning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj
Argent skrev, for 8 minutter siden:

Hvad med om du slapper heeeeelt af Oralkaj - evt. brug et ekstra minut på at læs resten af tråden, forstå mit standpunkt (som IKKE er det du citerer) fremfor at få en hjerneblødning ;)

DU skrev:

>>>> Er man ung og ved godt helbred, så er det 'bare en normal influenza' jo <<<<<

Og det er sgu for dumt

Og NEJ, jeg skal ikke slappe af - mange mennesker ligger dødssyge fordi nogle fjolser ikke fatter alvoren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralkaj skrev, for 1 minut siden:

DU skrev:

>>>> Er man ung og ved godt helbred, så er det 'bare en normal influenza' jo <<<<<

Og det er sgu for dumt

Og NEJ, jeg skal ikke slappe af - mange mennesker ligger dødssyge fordi nogle fjolser ikke fatter alvoren.

  

Nogenlunde komisk at se først @1955 reagere 'surt', og nu endnu en 65-årig @Oralkaj få en pind i røven over ik' at kunne læse ironisk tegnsætning og emoji-brug :rolleyes: (Denne emoji ruller øjne, repræsentativt af hvad jeg også gør, ad dig)
Men det er i bund og grund dit problem makker - hvis du vil insisterer på at sidde med forhøjet blodtryk over en sætning du har misforstået, så dig om det.

 

Mit ironiske skriv var en refleksion af netop den tankegang som mange af de nuværende teenagere synes at have, at "de er jo unge og raske, så hul i at blive syg."

Jeg har selv forældre og bedsteforældre, som jeg har en nogenlunde interesse i at se ikke bukke under for det her lort - og tager derfor pandemien ganske seriøst. Det skylder jeg reelt ikke dig eller nogen andre en forklaring eller uddybning af, men nu har du fået et kig ind ad vinduet alligevel - dit heldige asen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at de her diskussioner er ret interessante... Alle vi der ikke bryder os om at pigerne er tvunget ud i prostitution, eller at de afleverer en stor del af deres honorar til andre, eller at de arbejder på turist visum, eller bliver her for længe, eller spreder div. Kønssygdomme... Vi besøger jo pigerne alligevel.. Nogle af de her piger omgås nok færre end mange af os andre, så der er nok lidt dobbelt moral.. Eller? Alt bliver jo nok meget tydeligere når vi kan se tilbage på epidemien.. Håber selvf. At corona ikke rammer så hårdt og at det myndighederne gør faktisk hjælper... Men jeg er da i tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, 1 time siden:

så der er nok lidt dobbelt moral.. Eller?

Endnu en. Hvordan er det dobbeltmoral, hvad er det, der er dobbeltmoralsk?

Du skriver:

otto06 skrev, 1 time siden:

Jeg synes at de her diskussioner er ret interessante... Alle vi der ikke bryder os om at pigerne er tvunget ud i prostitution, eller at de afleverer en stor del af deres honorar til andre, eller at de arbejder på turist visum, eller bliver her for længe, eller spreder div. Kønssygdomme... Vi besøger jo pigerne alligevel..

Det er bare i inkonsekvens, der har intet at gøre med dobbeltmoral. Dobbeltmoral er, når man synes alle skal opføre sig på en måde (= moral1) men man alligevel selv skal opføre sig på en anden (moral2). Altså forskellige regler for hhv en selv og for andre. Det er dog kun dobbeltmoral, hvis man lader som om man mener at de regler der gælder for andre skal være almene. Når Kongen godt må dræbe og være utro, men bonden ikke må, så er det ikke dobbeltmoral, for bondens regler gælder ikke for kongen. Det er heller ikke dobbeltmoralsk at bryde reglerne, hvis man ikke retfærdiggør det. Så er det bare en svag karakter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klodendrejer skrev, 1 time siden:

Omg. Der er sgu nogle på den her tråd som trænger til at blive tømt . Go søndag aften 

DET tror jeg i den grad du har ret i... Jeg tænker at de fleste deltagere her på guiden ser lidt stort på en del regler.. Og jeg har det for det meste fint med civil ulydighed. Jeg har dog også lært at man ikke skal fortælle om alle sine oplevelser og erfaringer.. Selvom jeg nu også får en del private beskeder med spørgsmål. Tak for dem i øvrigt.. Glæder mig som de fleste andre til corona er fortid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Endnu en. Hvordan er det dobbeltmoral, hvad er det, der er dobbeltmoralsk?

Du skriver:

Det er bare i inkonsekvens, der har intet at gøre med dobbeltmoral. Dobbeltmoral er, når man synes alle skal opføre sig på en måde (= moral1) men man alligevel selv skal opføre sig på en anden (moral2). Altså forskellige regler for hhv en selv og for andre. Det er dog kun dobbeltmoral, hvis man lader som om man mener at de regler der gælder for andre skal være almene. Når Kongen godt må dræbe og være utro, men bonden ikke må, så er det ikke dobbeltmoral, for bondens regler gælder ikke for kongen. Det er heller ikke dobbeltmoralsk at bryde reglerne, hvis man ikke retfærdiggør det. Så er det bare en svag karakter.

 

Nåh, tak for info... Troede sgu at når man ser stort på pigernes gøren og laden - men besøger dem alligevel - og dermed støtter hele systemet med at arbejde på turistvisum, ikke betale skat osv.osv. (fordi man kunne tænkes at synes meget lidt om den del). Jvf. Det indlæg du ref. Til - så er det dobbeltmoral... Men takket være dine informative belæringer kan jeg godt se nu at det bare er moral.. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 25 minutter siden:

Nåh, tak for info... Troede sgu at når man ser stort på pigernes gøren og laden - men besøger dem alligevel - og dermed støtter hele systemet med at arbejde på turistvisum, ikke betale skat osv.osv. (fordi man kunne tænkes at synes meget lidt om den del). Jvf. Det indlæg du ref. Til - så er det dobbeltmoral... Men takket være dine informative belæringer kan jeg godt se nu at det bare er moral.. Tak

Beklager, jeg kan se det bare handler om generelle sproglige vanskeligheder, du har. Det ligger mig meget fjernt at udstille den slags, jeg var bare blevet træt af folk der slynger om sig med "dobbeltmoral" og "jantelov" på en måde der slet ikke giver mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Beklager, jeg kan se det bare handler om generelle sproglige vanskeligheder, du har. Det ligger mig meget fjernt at udstille den slags, jeg var bare blevet træt af folk der slynger om sig med "dobbeltmoral" og "jantelov" på en måde der slet ikke giver mening.

Heldigvis er jeg helt åbenlyst ikke alene om de sproglige vanskeligheder... Men når jeg lige som stort set alle andre herinde gør brug af erfaringer I andre skriver om, trods viden om mindre heldige sider af branchen... Sider som jeg og mange andre dybest set er imod, tror jeg at du nok ikke kan komme uden om dobbeltmoral - heller ikke selvom jeg tror at du kan Karnovs lovsamling udenad + naturligvis et par kompendier om det danske sprog. Faktisk finder jeg vores lille dialog ret morsom... Og fra min side slutter den her. Den bliver næppe sjovere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...