Rejsenetværk 9749 Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) Jeg har selv været ude med opfordringer til EG/AL, om at overveje hvad de kan gøre for pigerne, i denne for deres forretning så alvorlige tid. Og ejer mødes med kritiske indlæg om forretningen, som der efter lang tids tavshed af ejer, er kommet svar på: Jeg synes nu at tiden er inde til, at Admin giver os mulighed for at donere en midlertidig frivillig bruger betaling, som aktive gratister på EG! Der er! 27945 medlemmer Om det så kun er 10 % der reelt er aktive, så kan vi sammen gøre en forskel hvis vi vil! I skrivende stund: HVEM ER ONLINE? 97 MEDLEMMER, 8 ANONYME, 534 GÆSTER Opret mobile pay, og en konto til mikro betaling af mindst 10 kr dagligt til driften af EG og AL. Personligt vil jeg opfordre til, at foretage en en-gangs-betaling, der svarer til forlængelsen af lukningen af samfundet frem til den 13 april. Vi burde kunne blive 200 +/- medlemmer der gør det, og i bedste fald kan vi sammen bidrage med 50 + % af det tab på 5000 kr dagligt, som EG/AL pt lider. Husk også, at selvom det bliver en succes, så har Admin lidt dette tab siden den 11/3, og det efterslæb kommer vi næppe til at dække. Omend at jeg gerne ser at vi gør det, men vi kan starte nu med at hjælpe til fremadrettet! Skulle det blive en succes, kan Admin jo overveje, om han kan/vil dele lidt med hans VIP annoncører, men helt op til ham. Men hvis admin gør det, lav et fedt banner til det, som ingen kan undgå at se, og som konstant minder os om muligheden. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 24. Marts, 2020 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 24. Marts, 2020 Jeg tænker bare "Var det egentligt ikke mere på sin plads, at folk der har behov for hjælp, selv gør opmærksom på det, snarere end at vi alle render rundt og opfinder diverse hjælpe tiltag". Jeg er bestemt enig, at vi i denne svære tid, skal stå sammen og hjælpe hinanden, men det er vel ikke for meget forlangt, at hvis nogen ønsker hjælp, at de selv giver udtryk herfor. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 24. Marts, 2020 Enig med @TheVoice, og skal der overføres til andre end de GPs, jeg stoler på (og som jeg gerne støtter, hvis de spørger), vil jeg foretrække Bitcoins eller en anden anonym betalingsløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 24. Marts, 2020 TheVoice skrev, for 3 minutter siden: Jeg tænker bare "Var det egentligt ikke mere på sin plads, at folk der har behov for hjælp, selv gør opmærksom på det, snarere end at vi alle render rundt og opfinder diverse hjælpe tiltag". Jeg er bestemt enig, at vi i denne svære tid, skal stå sammen og hjælpe hinanden, men det er vel ikke for meget forlangt, at hvis nogen ønsker hjælp, at de selv giver udtryk herfor. Gerne, det var blot ment til mulig inspiration, som en mulighed, der kan overvejes eller afvises. Men det er nu en gang sådan, at spredt god vilje, og eventuelle småbidrag fra samme, forslår som en dråbe i havet. Det gør det bare ikke, hvis muligheden for mikro donationer organiseres, så det gøres nemt at bidrage, og så alle kan se hvordan vi kan gøre det. På den måde fik både Obama, og nu Bernie Sanders millioner af små bidrag, der overgik millardærers million bidrag. Men ok drop bare tanken, så sparer jeg, og vi de penge også Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6270 Skrevet 24. Marts, 2020 Tanken er fin, men vi vil dog gerne have lov til at takke nej tak til donationer. Hvis brugerne gerne vil støtte branchen, så så jeg meget hellere de valgte at donere en skilling til deres ynglingspige eller benyttede sig af nogle af de online ydelser, som en del piger har valgt at tilbyde herunder krisen. Selvom det selvfølgelig ikke er sjovt at se på ens forretning taber penge hver dag. Men vi skal nok overleve krisen, også selvom vi kommer ud på den anden side med et tab. Vi har trods alt stadig en smule omsætning og lidt indtjening på vores bannerannoncer. Så jeg har mere ondt af de mange mennesker hvis forretninger er helt døde i øjeblikket, deriblandt pigernes. Så det bør helt klart være dem som skal støttes og ikke os. 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) Administrator skrev, 1 time siden: Så jeg har mere ondt af de mange mennesker hvis forretninger er helt døde i øjeblikket, deriblandt pigernes. Så det bør helt klart være dem som skal støttes og ikke os. Tak Admin Men hvor velviljen er overladt til hver enkelt, hvem og hvordan man principielt gerne vil støtte, så bliver det alt for ofte blot ved tanken, men ingen bidrag Det handler ofte om at give den enkelte en god platform, for at give støtte, og her kunne EG/AL gøre en forskel, ved at skabe en mulighed for at støtte, som booster incitamentet til at gøre det. Vi ser det med de store Danmarks indsamlinger, som DR og TV2 samarbejder om, og som i den grad får borgere og virksomheder til lommerne. Det er Aros fortjeneste, at jeg gav 500 kr til Røde Kors, som jeg ikke lige havde tænkt på at gøre. Simpelthen fordi han serverede muligheden for os på et sølvfad, i form af et link til den indsamling som Røde Kors har oprettet. Er man et stort medie indenfor sin målgruppe, så er det også den slags muligheder man har, for at samle sit store publikum om en god sag. Selvfølgelig på måder, der ikke overtræder nogle regler om indsamlinger, men crowdfunding og mikro donationer er i vækst på legal vis. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 24. Marts, 2020 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 24. Marts, 2020 pigerne kan få støtte/kompensation som alle andre selvstændige erhvervsdrivende så det er ikke nødvendigt at stille sig op som helt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 24. Marts, 2020 kenderen skrev, for 1 minut siden: pigerne kan få støtte/kompensation som alle andre selvstændige erhvervsdrivende så det er ikke nødvendigt at stille sig op som helt. Jeg er ingen helt, men det er ikke forbudt at give uden at være forpligtet til det. Alt tæller lige nu, uanset om du kan få støtte/kompensation eller ikke: Familien Villemoes skrotter huslejen for pressede lejere: »Jeg må indrømme, at jeg blev rørt« Efterkommerne af erhvervsmand og minister Jens Villemoes forvalter en trecifret millionformue. Nu giver de en hjælpende hånd til nogle af deres lejere. https://finans.dk/erhverv/ECE12032318/familien-villemoes-skrotter-huslejen-for-pressede-lejere-jeg-maa-indroemme-at-jeg-blev-roert/?ctxref=forside Dagligvaregigant fremrykker betaling for 500 mio. kr. til leverandører Flere af landets store selskaber forsøger i coronakrisen at bistå leverandører med bl.a. ændrede betalingsfrister og andet. https://finans.dk/erhverv/ECE12023057/dagligvaregigant-fremrykker-betaling-for-500-mio-kr-til-leverandoerer/?ctxref=ext Novo Nordisk klar med coronahjælp til mindre virksomheder: Betaler regninger før tid Novo Nordisk vælger nu at betale regninger til selskabets mindre leverandører før tid, for at hjælpe dem igennem coronakrisen. https://finans.dk/erhverv/ECE12024880/novo-nordisk-klar-med-coronahjaelp-til-mindre-virksomheder-betaler-regninger-foer-tid/?ctxref=ext Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 24. Marts, 2020 Du vælger milliardforretninger som baggrund for din opfordring og så synes jeg også du skal donere i samme stil - tror du er en velmenende gut, men kan pigerne ikke klare 3 uger uden omsætning så skulle de måske finde en anden levevej. Betaler de moms/skat bliver de rigelig kompenseret - dem der kører "cigarkasse-økonomi" og hele tiden siger de har bi-jobs tror jeg ikke du skal ha så ondt af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussylover 24 Skrevet 24. Marts, 2020 Jeg synes Eroguide skulle undlade at vise annoncer indtil forbuddet mod massage er ophørt. Derimod kunne de passende forlænge annoncetiden hos annoncørerne med en tilsvarende periode. Det er simpelhen udtryk for dårlig stil og moral at sælge reklamer for ulovlige tjenester. Hvis Eroguide ophører med det, kunne vi da godt diskutere om Eroguide er værdige til at få et tilskud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 24. Marts, 2020 @Rejsenetværk Hvorfor er det at du er så opsat på at folk skal donere penget til pigerne og nu EG? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 24. Marts, 2020 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: @Rejsenetværk Hvorfor er det at du er så opsat på at folk skal donere penget til pigerne og nu EG? Fordi at jeg i en blanding af afmagt over en situation, der fører til andres truende ruin, og taknemmelighed over, at jeg selv hverken er ramt på job eller indtægt. Tænker på, hvordan vi kan støtte med vores eget forbrug, i vores egen hverdag i en tid hvor andre, for nogles vedkommende kæmper en dødskamp. Jeg er en simpel lønslave, der ikke selv kan gøre den store forskel, men det kan jeg sammen med andre, hvis vi puljer bidrag og forbrug, som vi kan dirigere i andres velfortjente lommer. Nogle af landets største virksomheder, har foregået med gode eksempler, men de kan ikke stå alene, vi skal have hele folket med! Selv lever jeg pt dyrt og godt, ved at hente take away hver dag, men har spredt mit forbrug lidt tilfældigt. Har fået øje på en lokal cafe, der kæmper for livet, og vil begynde at hente take away på mere daglig basis her med 35 % rabat. De etniske steder hvor jeg normalt handler, er top tunede take away koncepter, for hvem det måske lige frem, for tiden er opgangs tider? Det er det ikke for denne cafe, der normalt er et spise sted med bordsætning. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 24. Marts, 2020 @rejsenetværk tror simpelthen du er ved at blive kulret af ikke at kunne få en brunch i byen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 24. Marts, 2020 tzatiki skrev, for 6 minutter siden: @rejsenetværk tror simpelthen du er ved at blive kulret af ikke at kunne få en brunch i byen. Ikke på egne vegne, men på cafeernes vegne. Jeg lever i et smørhul med metro, og alle de alternativer som tænkes kan, til alle de muligheder vi pt ikke har. Skal bare enten hente selv, eller få bragt ud. Endnu, mens der endnu ikke er udgangsforbud. Det koster så det som det koster, men mulighederne er der, mens leverandørerne kæmper en desperat kamp mod tiden, for at overleve. Jeg får også besøg, på 2 eller 3 mands hånd, af dem som jeg plejer at gå ud med. Den næste der kommer hos mig, er TrineTease, og hun tager hjemmebagt kage med Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 24. Marts, 2020 kenderen skrev, for 5 timer siden: pigerne kan få støtte/kompensation som alle andre selvstændige erhvervsdrivende så det er ikke nødvendigt at stille sig op som helt. Se, den tror jeg så ikke et øjeblik på. Som jeg tidligere har skrevet, ville det betyde, at staten anerkendte prostitution som erhverv, og det er præcis det sidste, den ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Respons.dk 2 Skrevet 25. Marts, 2020 Rejsenetværk skrev, den 24/3/2020 at 11:03: Jeg har selv været ude med opfordringer til EG/AL, om at overveje hvad de kan gøre for pigerne, i denne for deres forretning så alvorlige tid. Og ejer mødes med kritiske indlæg om forretningen, som der efter lang tids tavshed af ejer, er kommet svar på: Jeg synes nu at tiden er inde til, at Admin giver os mulighed for at donere en midlertidig frivillig bruger betaling, som aktive gratister på EG! Der er! 27945 medlemmer Om det så kun er 10 % der reelt er aktive, så kan vi sammen gøre en forskel hvis vi vil! I skrivende stund: HVEM ER ONLINE? 97 MEDLEMMER, 8 ANONYME, 534 GÆSTER Opret mobile pay, og en konto til mikro betaling af mindst 10 kr dagligt til driften af EG og AL. Personligt vil jeg opfordre til, at foretage en en-gangs-betaling, der svarer til forlængelsen af lukningen af samfundet frem til den 13 april. Vi burde kunne blive 200 +/- medlemmer der gør det, og i bedste fald kan vi sammen bidrage med 50 + % af det tab på 5000 kr dagligt, som EG/AL pt lider. Husk også, at selvom det bliver en succes, så har Admin lidt dette tab siden den 11/3, og det efterslæb kommer vi næppe til at dække. Omend at jeg gerne ser at vi gør det, men vi kan starte nu med at hjælpe til fremadrettet! Skulle det blive en succes, kan Admin jo overveje, om han kan/vil dele lidt med hans VIP annoncører, men helt op til ham. Men hvis admin gør det, lav et fedt banner til det, som ingen kan undgå at se, og som konstant minder os om muligheden. Venlig hilsen Rejsenetværk Har læst et sted herinde at eroguide har mistet 5000 kr. Pr. Dag. Hvis det virkelig er sandt, så har de i de forgangne tid vist ikke noget at græde over. Det er jo en månedsløn på 150.000 kr. Og selvom der skal betales lønninger osv... så overlever de nok. Men hvis det ikke er sandt, så ville jeg, hvis jeg stod for eroguide overveje at tage 20 kr. I mdr. For dem som vil oprette en bruger herinde for at debattere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Respons.dk 2 Skrevet 25. Marts, 2020 Pussylover skrev, for 22 timer siden: Jeg synes Eroguide skulle undlade at vise annoncer indtil forbuddet mod massage er ophørt. Derimod kunne de passende forlænge annoncetiden hos annoncørerne med en tilsvarende periode. Det er simpelhen udtryk for dårlig stil og moral at sælge reklamer for ulovlige tjenester. Hvis Eroguide ophører med det, kunne vi da godt diskutere om Eroguide er værdige til at få et tilskud. Lige mine ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 25. Marts, 2020 (edited) Respons.dk skrev, for 13 minutter siden: Men hvis det ikke er sandt, så ville jeg, hvis jeg stod for eroguide overveje at tage 20 kr. I mdr. For dem som vil oprette en bruger herinde for at debattere. Jeg har været en glad gratist på EG i alle årene, og det er jeg fortsat. Jeg har så også som så mange andre i alt beskedenhed givet tilbage, ved at omsætte de udgifter jeg har haft til egne oplevelser, til en investering i egne beretninger om egne oplevelser. Det og så indtægter fra pigernes annoncer, det er det der til sammen gør EG's forretningsmodel levedygtig i normale tider. Men intet er længere normalt Hvis bare EG ville modtage en brugerbetaling på 10 kr dagligt, fra 500 trofaste gratister gennem mange år, blot midlertidigt frem til den 13 april, så blev EG holdt skadesløs så langt. Om EG vil beholde pengene, helt eller delvis, er helt op til EG. Pengene kunne jo også helt eller delvis bruges til at støtte annoncørerne, måske 50/50 EG og annoncører. Men det vil EG ikke, end ikke som en frivillig mulighed for brugerne. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 25. Marts, 2020 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg