Borende X 25049 Skrevet 24. Marts, 2020 (edited) AlfaN skrev, for 13 timer siden: Ja så ved man da hvad forskellen er Jeg vil selvfølgelig have sugar for alle møder, også første gang. Og nej det er ikke prostitution. En prostituret er sammen med ALLE, også dem hun ikke finder tiltrækkende. Kopieret fra en profiltekst på sd Det er den sædvanlige foregøglelse og sublimering af, hvad man egentlig laver. Det ser i selvopfattelsen pænere ud at kalde sig sukkerpige, men indholdet er reelt det samme: Penge/gaver for sex. Mon ikke de fleste sukkerpiger, hvoraf der formodentlig er flere studerende, hellere vil have penge oven i SU'en fremfor Guccitaske nr. 11? Jeg kan heller ikke se, at hun har en pointe i, at "en prostitueret er sammen med alle". Det fremgår jo tydeligt herinde, at prostituerede af den ene eller anden grund kan afvise nogle – og gør det. Det er jo f.eks ikke ukendt, at en del frabeder sig ikke-skandinaviske mænd. Det er således ikke meget anderledes med sukkerpiger. Herinde er der jo også beretninger fra brugere, der har følt sig afvist eller slet ikke fået respons på deres kontaktforsøg. Og endelig er det da ikke mere anderledes, end at sukkerpiger også kan udskifte deres indtægtskilde, hvis de vil det. Eller have flere ad gangen. Lady C har ret i, at sukkerpigerne slet ikke svarer til oprindelsen af begrebet. I Afrika har jeg mødt det i dét, jeg mener er den oprindelige form: En mand tager en yngre kvinde til sig og sørger for hendes fornødenheder, uddannelse m.m. – altså en slags totalansvar for pigen – mod at blive forkælet. Den danske udgave er slet og ret prostitution, der er blot er blevet ferniseret med en stueren udenlandsk betegnelse til afstivning af selvtilliden. Redigeret 24. Marts, 2020 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg