Hop til indhold
Rejsenetværk

En test er du den fødte leder

Recommended Posts

Prøv denne test

Mit resultat:

Du ligger lige i midten

Du har en score på 50/50 i alfatræk og ligger dermed i midten. Det vil sige, at du typisk vil kunne tage føringen, når det er påkrævet, men du har ikke behov for at tage styringen hele tiden. Du er god til at indgå i en gruppe og kan tilpasse dig.

Test dig selv: Er du den fødte leder - eller orker du ikke at tage styringen?

Videnskaben viser, at over 50 procent af dine træk er medfødte.

https://www.dr.dk/mitliv/test-dig-selv-er-du-den-foedte-leder-eller-orker-du-ikke-tage-styringen

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal vist være jævnt ubegavet, hvis man ikke kan gennemskue, hvilke svar giver hvilket resultat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis bare virkeligheden var ligeså nem, som et spørgeskema med 10 spørgsmål og 3 svarmuligheder til hvert spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg tog tre test, med hvert sit resultat ;)

Jeg er den fødte til at gennemskue sådan nogen pladderballe test :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

:)  Jeg syntes, at testen mangler det aller vigtigste spørgsmål; Har andre tillid til dig. Uden tillid er man ikke nogen kompetent leder eller leder i ret lang tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg svarede ærligt, endte også på 50/50, selvom jeg forventede at ende i gruppen helt uden lederegenskaber. Det er måske min evne til at plapre op om de ting jeg lige synes jeg ved noget om der trækker opad.

Onslow skrev, for 44 minutter siden:

Man skal vist være jævnt ubegavet, hvis man ikke kan gennemskue, hvilke svar giver hvilket resultat.

Ja særligt med sådan en 10-øres version, men jeg synes også det er gældende for de mere professionelle personlighedstests. Ofte kan man gennemskue hvilken "type" og hvilke egenskaber en arbejdsgiver fisker efter, og personlighedstests er aldrig bedre end den HR medarbejder der skal fortolke dem.

Connoisseur skrev, for 13 minutter siden:

:)  Jeg syntes, at testen mangler det aller vigtigste spørgsmål; Har andre tillid til dig. Uden tillid er man ikke nogen kompetent leder eller leder i ret lang tid.

Men hvordan ved man så lige det...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal jeg rigtig ud og lave damer!

Citat

Du er en typisk alfa

Du har scoret højt på de træk, der kendetegner en alfa.

Det vil sige, at du sandsynligvis er en person, der har nemt ved at sætte dig igennem. Du tager ofte gerne konflikter, og folk ved udmærket godt, hvem du er. Du er tydelig, du har dine meningers mod, du har let ved at gå forrest.

Vær opmærksom på, at det nogle gange godt kan betale sig at bøje af. Tænk over, at andre også har noget at sige. Lyt lidt mere og overvej, om der er diskussioner, du ikke skal gå ind i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er en typisk alfa

nå da da

nu vil jeg gå ud og tælle mine brysthår og bagefter lave helikopteren

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 8 minutter siden:

Du er en typisk alfa

nå da da

nu vil jeg gå ud og tælle mine brysthår og bagefter lave helikopteren

giphy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg

en typisk alfaDu har scoret højt på de træk, der kendetegner en alfa. Det vil sige, at du sandsynligvis er en person, der har nemt ved at sætte dig igennem. Du tager ofte gerne konflikter, og folk ved udmærket godt, hvem du er. Du er tydelig, du har dine meningers mod, du har let ved at gå forrest. Vær opmærksom på, at det nogle gange godt kan betale sig at bøje af. Tænk over, at andre også har noget at sige. Lyt lidt mere og overvej, om der er diskussioner, du ikke skal gå ind i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er i advaret ;)

Du er en typisk alfa

Du har scoret højt på de træk, der kendetegner en alfa.

Det vil sige, at du sandsynligvis er en person, der har nemt ved at sætte dig igennem. Du tager ofte gerne konflikter, og folk ved udmærket godt, hvem du er. Du er tydelig, du har dine meningers mod, du har let ved at gå forrest.

Vær opmærksom på, at det nogle gange godt kan betale sig at bøje af. Tænk over, at andre også har noget at sige. Lyt lidt mere og overvej, om der er diskussioner, du ikke skal gå ind i.

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som at følge et tegn-efter-tal, og være imponeret over at man har 'malet' Mona Lisa :D

Testen var lige så intetsigende som programmet det er møntet på - hold kæft en omgang curling-idioter med "alfa"-vanvid :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...