C50 92 Skrevet 23. Marts, 2020 Måske kommer der uenigheder efter mig. Jeg vil bare spørge, hvad du tænder mest på som kvinde og mand? Jeg må være ærlig, at jeg finder de smukkeste kvinder med røde, brede og harmoniske læber, hos brunetter. Det mørke hår oftest med kraft i håret giver bare en volume som er tiltrækkende. Brune øjne, mørkt hår og kurver er absolut tiltrækkende. Jeg synes ikke nordiske kvinder er ligeså tiltrækkende eller attraktive. Personligt har jeg altid fundet nordiske mænd med smukke blå øjne og lyst hår bæredygtig Jeg er alligevel kommet i tvivl, jeg synes mørkt hår og brune øjne er så frækt og maskulint. Hvad tiltrækkes du af og har tiltrækningen ændret sig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 23. Marts, 2020 C50 skrev, for 36 minutter siden: Måske kommer der uenigheder efter mig. Jeg vil bare spørge, hvad du tænder mest på som kvinde og mand? Jeg må være ærlig, at jeg finder de smukkeste kvinder med røde, brede og harmoniske læber, hos brunetter. Det mørke hår oftest med kraft i håret giver bare en volume som er tiltrækkende. Brune øjne, mørkt hår og kurver er absolut tiltrækkende. Jeg synes ikke nordiske kvinder er ligeså tiltrækkende eller attraktive. Personligt har jeg altid fundet nordiske mænd med smukke blå øjne og lyst hår bæredygtig Jeg er alligevel kommet i tvivl, jeg synes mørkt hår og brune øjne er så frækt og maskulint. Hvad tiltrækkes du af og har tiltrækningen ændret sig? Jeg har altid været til lyshåret piger, men inden for det sidste år er jeg blevet mere og mere tiltrukket at unge/yngre arabiske piger med mørkt/sort hår og brune dådyr øjne. men en lyshåret pige med rød løbestift og et par sorte nylonstrømper vil altid kunne tænde maleren ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Jeg vil starte. Danske mænd med blå øjne, et smukt lyst hår, dem forelskede jeg mig i. Men jeg synes den her vikingetid er overstået, og det bare gråt. De fleste kvinder der skriver herinde har en alder med børn, og her dominerer mine gener. Brun vinder og blå :);):) Jeg var fuldstændig forelsket i lyse mænd, nu ønsker jeg en mørkhåret med brune øjne. Hvorfor sker den udvikling? ( når alt kommer til alt er kærlighed uden farver ) Hvad gælder betalingspiger og mænd som køber sig til sex? Redigeret 23. Marts, 2020 af C50 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 23. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 6 minutter siden: Jeg har altid været til lyshåret piger, men inden for det sidste år er jeg blevet mere og mere tiltrukket at unge/yngre arabiske piger med mørkt/sort hår og brune dådyr øjne. men en lyshåret pige med rød løbestift og et par sorte nylonstrømper vil altid kunne tænde maleren Spændende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 23. Marts, 2020 C50 skrev, for 1 minut siden: Spændende. Total kontrast Det er faktisk det samme i mit tilfælde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 23. Marts, 2020 C50 skrev, for 4 minutter siden: Total kontrast Det er faktisk det samme i mit tilfælde. ja Jeg selv er en dansk mand maskulin med tusser og lyst/mellemblondt hår så det er også en kontrast til de arabiske mørke piger, men som sagt en lyshåret femi kvinde vil altid få mit hjerte at hoppe en ekstra gan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 23. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 2 minutter siden: ja Jeg selv er en dansk mand maskulin med tusser og lyst/mellemblondt hår så det er også en kontrast til de arabiske mørke piger, men som sagt en lyshåret femi kvinde vil altid få mit hjerte at hoppe en ekstra gan Det er da frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 23. Marts, 2020 Ind til jeg finder den rette har jeg kun sex med min blåøjet, det faktisk også lækkert, rigtigt skønt. Men jeg har som dig, jeg tænder på kontrasten, dog aldrig negere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 726 Skrevet 23. Marts, 2020 Der er noget eksotisk over femmede kulturer. Når man køber sex kan man på denne måde besøge verden og samtidig være hjemme i eget land. Alene her lander jeg på brunetter, da det kun er kvinder med nordeuropæisk baggrund som er naturlige blondiner. Ellers er der også de Warszawa blonde. I denne debat glemmer vi de rødhårede og sorthårede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9842 Skrevet 23. Marts, 2020 Jeg kan nok lide begge de nævnte og alle de andre kombinationer. Rødhåret med fregner og irgrønne øjne er måske en lille favorit. I det hele taget er pigens øjne noget af det der virkelig bidrager til den spænding og kilden i maven jeg får ved købesex. Det er gerne det første jeg bemærker ved hende, og det jeg husker når jeg tænker på hende. Der er virkelig nogen øjne derude der er hypnotisk smukke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4944 Skrevet 23. Marts, 2020 Jeg har altid haft en svaghed for langt hår, uanset om det så er blondt som uskyldigheden, orientalsk kulsort eller temperamentsfuld rødligt. Der er bare noget over det, når håret går til taljen. Det er så ikke helt så tit, man ser der i den længde, så jeg har lært at nøjes med skulderlangt også, men så helst heller ikke kortere, tak. I lighed med @migmanden kan jeg heller ikke lade være med at se besøgene hos klinikker og GPer som en mulighed for at “komme verden rundt”. Har i den forbindelse nogle dejlige thai-besøg at tænke tilbage på (hvor de fleste har været med langt hår), og ser frem til at udforske latinaerne nærmere, når det igen bliver muligt. Og hvad hårfarven hos dem angår, synes jeg både den ravnesorte og den gyldenblonde variant er tiltalende. Blandt de europæiske piger vil jeg som @Lauersen have et åbent sind, for der er virkelig mange, der ser godt ud. I den optimale verden er der samspil mellem hårfarven og kropsfarven (hvor solbrændt pigen er), men det kan komme alle hårfarver til gode. Og gnisten i øjnene er også vigtig for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 719 Skrevet 23. Marts, 2020 Må ærligt indrømme at det for mig er et umuligt spørgsmål at kunne svare på. Grunden til jeg er 100% fir kæbesex i akle former er at jeg elsker kvinder i alle størelser og farver.... Har virkelig lyst til at elske mig igennem hele menneskeheden og kan umulig vælge imellem den ene slags pige eller den anden. Det kommer altid an på selve dagen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 23. Marts, 2020 Elsker også alle typer, men hvis jeg skulle vælge må det bunetter eller rødhåret, gerne med brune øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 23. Marts, 2020 migmanden skrev, for 4 timer siden: Der er noget eksotisk over femmede kulturer. Når man køber sex kan man på denne måde besøge verden og samtidig være hjemme i eget land. Alene her lander jeg på brunetter, da det kun er kvinder med nordeuropæisk baggrund som er naturlige blondiner. Ellers er der også de Warszawa blonde. Ahhhh det passer jo ikke. Ligeså ofte som du finder brunhårede piger i danmark så finder du lyshårede piger i Sydeuropa. Du har vist glemt folkevandringer både mod syd og mod nord samt de lyshårede og mørkhårede der fandtes før folkevandringer - bare kig på romersk og græske mosaikker med 2000+ år gamle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 23. Marts, 2020 (Hår)farveopfattelsen er forskel afhængig af hvor i verdenen du befinder dig. I latinske lande bliver lysebrunt og kastanjefarvet hår klassificeret sammen med blonde. Hvad jeg foretrækker, i række følge: Sort håret Mørke brun Pangfarvet (Pink, Lilla, Blodrødt etc) Lysebrunt/kastanje/rødbrunt Ræverødt Gråt Lyst/blondt/hvidt Korthårede (uanset farve) Skaldede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don T 340 Skrevet 23. Marts, 2020 En brunette med brune øjne, stor barm og røv, så er jeg solgt Og har hun nylonstrømper/hofteholder og høje hæle på, så slår min øverste hjerne helt fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 23. Marts, 2020 (edited) Betyder ikke så meget hvad farven er. Bare der er ild i “pejsen”. skal jeg vælge så den farve @Trinetease har,havde og får Redigeret 23. Marts, 2020 af Energy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 23. Marts, 2020 Sgu et svært spørgsmål: Jeg har en ting med lyse piger, gerne blå eller grønne øjne, lyst hår/askeblondt/rødblondt eller helt rødt (og fregner), men jeg kan bestemt meget let blive betaget af varme brune øjne, smukke ravn sorte lokker eller bare smukt brunt hår Jeg er en også en sucker for flot langt og blødt hår, men er ikke blind for, at en fyldig feminin frisure kan være smuk og flot, bare se hende her: r Men jeg tænder ikke på plys hår, punker frisurer eller tilsvarende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 726 Skrevet 23. Marts, 2020 Lasselarseb skrev, for 8 timer siden: Ahhhh det passer jo ikke. Ligeså ofte som du finder brunhårede piger i danmark så finder du lyshårede piger i Sydeuropa. Du har vist glemt folkevandringer både mod syd og mod nord samt de lyshårede og mørkhårede der fandtes før folkevandringer - bare kig på romersk og græske mosaikker med 2000+ år gamle. Der er meget langt mellem naturligt lyshårede i Sydeuropa. Jeg vil ikke afvise at dr kan findes en enkelt ind i mellem. Dem der er blonde er normalt Warszawablonde, eller med affarvet/farvet hår. Du kan normalt se det, hvis de ikke har barberet alt af for neden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 23. Marts, 2020 migmanden skrev, 1 time siden: Der er meget langt mellem naturligt lyshårede i Sydeuropa. Jeg vil ikke afvise at dr kan findes en enkelt ind i mellem. Dem der er blonde er normalt Warszawablonde, eller med affarvet/farvet hår. Du kan normalt se det, hvis de ikke har barberet alt af for neden. Ukorrekt, der masser af naturligt lyshårede i Sydeuropa. Har boede der i flere år. Helt det samme som naturlig mørkhårede her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 23. Marts, 2020 Hun kan være skaldet sålænge hun har flotte bryster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 106 Skrevet 23. Marts, 2020 Foretrækker brunetter. Gerne med brune øjne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TV Louise 42 Skrevet 23. Marts, 2020 Alle hårtyper er i mine øjne smukke. Men det kommer selvfølgelig også an på hvem der bærer det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 25. Marts, 2020 Heldigvis afgøres skønhed ikke af hårfarve og jeg har været forelsket i både de lyshårede, de rødhårede og de mørkhårde. Bring ‘em on! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg