Hop til indhold
Guest young money

Ung pige kontakt/deling

Recommended Posts

Guest young money

Hejsa,

jeg søger en som kan hjælpe mig med at komme i kontakt med en ung fræk sb som du selv har mødt og kan stå inde for. Gider ikke alle de falske profiler så prøver sådan her denne gang. 
Enten formidler du kontakt og jeg mødes med hende alene, ellers kan vi måske gøre det sammen - er åben for begge dele. 
Er fra Kbh, 31 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest young money

Nej, jeg søger blot kontakt med en mand som har en babe eller flere man kan blive sat i kontakt med. Det er vel ikke så specielt? Sådan set bare en anbefaling og kontakt.. naturligvis med pigens accept.

Redigeret af young money

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
young money skrev, for 5 minutter siden:

Nej, jeg søger blot kontakt med en mand som har en babe eller flere man kan blive sat i kontakt med. Det er vel ikke så specielt? Sådan set bare en anbefaling og kontakt.. naturligvis med pigens accept.

Køb da selv et aboment på sugardating, hvor svært kan det være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest young money
DygtigMaler skrev, for 1 minut siden:

Køb da selv et aboment på sugardating, hvor svært kan det være.

Forstår ikke dit behov format blive sur. God søndag til dig du :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

forvent at sugardaddys holde de gode sugarbabes for sig selv

desuden er det langt fra sikkert at du har kemi med en anden sugarbabe

kast dig ud i det, kemimøder kan være ganske interessante, osse selvom de ikke bliver til mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
young money skrev, for 2 minutter siden:

Forstår ikke dit behov format blive sur. God søndag til dig du :)

99 procent af de piger du efterspørger vil gerne se billede/profil først, så er den ikke meget længere, har været på SD lang tid og har selv 2 faste SB .

Så hvis jeg var dig, ville jeg oprette en profil og selv ta kontakt til den pige som du syntes om, der er faktisk mange seriøse, hvis du selv fremstår seriøs derinde.

men lige pt er det nok ikke tidspunktet at søge efter sex medmindre du ikke har forstået alvoren mht smitte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Miller223 skrev, for 1 minut siden:

forvent at sugardaddys holde de gode sugarbabes for sig selv

desuden er det langt fra sikkert at du har kemi med en anden sugarbabe

kast dig ud i det, kemimøder kan være ganske interessante, osse selvom de ikke bliver til mere

ja med det opslag ville han aldrig komme i betragning med mine sugarbabe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@DygtigMaler Måske har han allerede et abb., måske har han også brugt flere tusinde kr på søgen efter en SB, som er reel, ægte og ung.

Men indse det, det er idag de unges ide om at man laver en profil på EG og får alt serveret på et sølvfad og slipper man for alt det hårde arbejde og høster kronen med det samme og du får ingenting ud af det.

Jeg sad i 3/4 år på scor og jagtede en utrolig lækker tøs på scor, han ville bare ikke gi sig. Men pludselig en dag lå der et brev fra hende i min indbakke om ejg kunne tænke mig at møde hende. Det blev den frækkeste oplevelse jeg nogensinde har fået

Del dette indlæg


Link til indlæg
young money skrev, for 18 minutter siden:

Nej, jeg søger blot kontakt med en mand som har en babe eller flere man kan blive sat i kontakt med. Det er vel ikke så specielt?

Jo, det er meget specielt. Gode SBer er ikke noget man deler, men noget man behandler med respekt og diskretion. Tror du skal efterlyse, hvad du søger på GP-siderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
2cool skrev, for 3 minutter siden:

@DygtigMaler Måske har han allerede et abb., måske har han også brugt flere tusinde kr på søgen efter en SB, som er reel, ægte og ung.

Men indse det, det er idag de unges ide om at man laver en profil på EG og får alt serveret på et sølvfad og slipper man for alt det hårde arbejde og høster kronen med det samme og du får ingenting ud af det.

Jeg sad i 3/4 år på scor og jagtede en utrolig lækker tøs på scor, han ville bare ikke gi sig. Men pludselig en dag lå der et brev fra hende i min indbakke om ejg kunne tænke mig at møde hende. Det blev den frækkeste oplevelse jeg nogensinde har fået

Tror nu snarer at han vil spare over de 300 kr det koster for et aboment, længere er den ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest young money
DygtigMaler skrev, for 1 minut siden:

Tror nu snarer at han vil spare over de 300 kr det koster for et aboment, længere er den ikke.

 

I er fandme kloge alle sammen hva :) det var et uskyldigt indlæg. Beklager jeg har trådt på jer åbenbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
young money skrev, for 31 minutter siden:

Nej, jeg søger blot kontakt med en mand som har en babe eller flere man kan blive sat i kontakt med. Det er vel ikke så specielt? Sådan set bare en anbefaling og kontakt.. naturligvis med pigens accept.

Det er alfonseri. Var der ikke en politiker i Jylland som kom i klemme på noget tilsvarende?

 

Bortset fra det, så forstår jeg ikke rigtig hvad forskellen er på at nogen henvender sig til dig med potentielle piger og så selv læse annoncer for det samme. Sandsynligheden for at det er annoncør som henvender sig er temmelig stor.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
young money skrev, for 44 minutter siden:

Nej, jeg søger blot kontakt med en mand som har en babe eller flere man kan blive sat i kontakt med. Det er vel ikke så specielt

Så læste jeg rigtigt ;)

Jo det er lidt specielt - du skal selvfølgeligt have lov til det - men det er godt nok en "mor skær kartoflerne ud"-løsning, held og lykke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
young money skrev, 1 time siden:

Hejsa,

jeg søger en som kan hjælpe mig med at komme i kontakt med en ung fræk sb som du selv har mødt og kan stå inde for. Gider ikke alle de falske profiler så prøver sådan her denne gang. 
Enten formidler du kontakt og jeg mødes med hende alene, ellers kan vi måske gøre det sammen - er åben for begge dele. 
Er fra Kbh, 31 år

Noget af det dummeste jeg har læst i mit liv, du er en voksen mand så mund ikke du kan finde en selv, eller spøger du også din mor til hvordan du skal gøre tingene i sengen ?? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 49 minutter siden:

Tror nu snarer at han vil spare over de 300 kr det koster for et aboment, længere er den ikke.

 

Tænker at han allerede har et abo - og så er det jo bare at linke et par interessante profiler til ham og han må selv stå for den videre kontakt, således at pigerne selv kan afgøre om det er en de vil mødes med og man ikke risikerer selv at komme i bad standing hos de pågældende profiler, hvis han viser sig ikke at leve op til alm. pli.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, 1 time siden:

Du vil have at jeg skal finde en "sb" til dig?

Enten kan jeg ikke læse, eller også er dette det mest optimistiske generation-y indlæg jeg har læst herinde :D

Nu har han ikke skrevet en personlig PB til dig, så forstår ikke hvorfor du svarer, hvis du ikke kan hjælpe ham og bare hopper videre til næste indlæg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Nu har han ikke skrevet en personlig PB til dig, så forstår ikke hvorfor du svarer, hvis du ikke kan hjælpe ham og bare hopper videre til næste indlæg ;-)

Fordi jeg syntes det var en spøjs efterlysning - altså "find en sb til mig". Der er så mange ting der er skæve/sjove ved det at jeg ikke ved hvor jeg skal begynde.

Til at starte med ville jeg bare gerne vide om det rent faktisk var det han mente, er det ok med dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
young money skrev, for 1 time siden:

Enten formidler du kontakt

Det er her kæden vist hopper af for de fleste. Den sidste SB jeg havde kontakt med ville helt sikkert have droppet mig, hvis jeg kom med et forslag om at en anonym mand, jeg er stødt på i et forum om prostition skulle kontakte hende. Derudover ville jeg heller ikke have nogen som helst interesse i at sende hende hen til en, som hun måske hellere ville bruge tid med end med mig. Hvorfor tage den chance?

Jernsvinet skrev, for 21 minutter siden:

Tænker at han allerede har et abo - og så er det jo bare at linke et par interessante profiler til ham

Det er ikke det han beder om. Det ville jo bare være en efterlysning af "seriøse profiler" (aka "amatør-gp'er"). Han vil have formidling af kontakt.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nok nogle herinde der har alt for meget tid til at kommentere nedværdigende og ligegyldigt på andres opslag.

det er sgu da et helt reelt spørgsmål.

jeg deler sgu også mine kontakter med nogle få fyre. Deler de kontakter som selv er med på det, og som jeg er trygge ved at anbefale.

jeg dyrker sikker sex, både oralt og ved samleje så hvad er problemet egentlig?

det skal jeg sige jer. I er en flok tastatur krigere som kun kan det og nok har knap så meget held med jeres foretagender som i kunne ønske jer !

 

du er velkommen til at smide mig et skriv, men kan kun videregive på jyske piger.

 

god søndag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Tænker at han allerede har et abo - og så er det jo bare at linke et par interessante profiler til ham og han må selv stå for den videre kontakt, således at pigerne selv kan afgøre om det er en de vil mødes med og man ikke risikerer selv at komme i bad standing hos de pågældende profiler, hvis han viser sig ikke at leve op til alm. pli.

det er jo ikke det han skriver, hva du tænker er mig fuldstændig irrelevant . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 4 timer siden:

Tror nu snarer at han vil spare over de 300 kr det koster for et aboment, længere er den ikke.

 

Det er jo kun fattigrøve der ikke har råd til 300 pr måned :) og de bruger nok ikke penge i særligt stort omgang på kvinder gp’er 

der kan være mange gode grunde: 

fx : hans datter er sb?

det elektroniske trace der er på indbetalingen på sd - CVR nr osv vil være let at finde for konen og hvis man går i banken og indbetaler for et halvt år så ser det også underligt ud :)) 

man er halvkendt - evt underviser på universitetet eller i et gymnasie eller så meget andet 

men det er næbbe 300kr Der er årsagen :))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 57 minutter siden:

 

fx : hans datter er sb?

 

Lige den mulighed er nok ikke sandsynlig. Det ville enten kræve, at de4 er SB langt under 18 eller, at han er blevet far som 13-årig (han skriver, at han er 31).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...