2cool 215 Skrevet 21. Marts, 2020 Til de GP´ere som har valgt og tilbyde sms sex/lir, hvordan har i modtaget de fyre som har det svært ved at betale på forhånd? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Marts, 2020 2cool skrev, for 22 minutter siden: Til de GP´ere som har valgt og tilbyde sms sex/lir, hvordan har i modtaget de fyre som har det svært ved at betale på forhånd? De bliver vel bare afvist, ingen arme-ingen småkager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 21. Marts, 2020 Self betaler man før en ydelse og i mænd må jo sørge for at lege med piger på denne måde som er troværdige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Marts, 2020 Altså den der med at "du får pengene når jeg får min sommerløn for at hakke roer", kan ikke bruges? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 21. Marts, 2020 Pophair skrev, for 1 minut siden: Altså den der med at "du får pengene når jeg får min sommerløn for at hakke roer", kan ikke bruges? eller den her; Jeg har glemt pengene ude i bilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Marts, 2020 2cool skrev, Lige nu: eller den her; Jeg har glemt pengene ude i bilen Hehe nej, slet ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 22. Marts, 2020 Her er det altid betaling på mobilpay ved online lir- om det er sex chat, historier eller billeder... Og selvfølgelig oplever jeg mænd, der ikke mener, at det er en god ide fordi de før er blevet taget ved næsen- så der er det jo et spørgsmål om tillid... Som oftes vælger de at stole på mig, hvilket er helt igennem fantastisk når jeg så kan bevise at der stadig er nogle real piger imellem... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg