Guest FrokostUartig Skrevet 21. Marts, 2020 Fra en tanke jeg lige havde i en anden tråd til en ny tråd, hvor det er udgangspunktet... TAK din eller dine Gpere, som har fornøjet dig de sidste mange måneder. Lad være med at tagge pigerne eller omtale hende/dem - mange ønsker jo IKKE at blive "anbefalet". I stedet for, så skriv noget sødt og dejligt til hende eller dem - og hvis du ønsker at gøre det personligt, kan du efterflg. sende hende det i en PB. Covid19 for the GOOOOOOD VIBEs, nu vi ikke kan ses..... "Måske vi skulle starte en takke-tråd, hvor alle jer, som har fået indfriet en fantasi eller et uartigt ønske, kan takke den ell de GPere, som I lige nu savner... Altså en FEELGOOD-tråd, hvor man kan lette sig hjerte i en tid, hvor indebrændthed fylder ALT for mange af os... " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. Marts, 2020 (edited) Jeg skal starte den anden vej rundt... og fortælle en lille hemmelighed, som skete for mig for en 18 måneder siden og stoppede for et år siden i morgen.. Jeg blev blæst bagover, da han første gang besøgte mig. Han tog mig på alle måder og hans væsen og adfærd satte noget i gang i mig, som jeg ikke havde oplevet i maaaange år. Jeg var absolut ikke bevidst om hans impact til at starte med. Men for hvert besøg skruede vi op for intensiteten og til sidst stod det klart, at vi var head over hills forelskede (eller det, som minder om forelskelse) i hinanden. Når han besøgte mig, bød han ind med oplevelser, som jeg aldrig har delt med andre mænd og det kræver alligevel et repertoire at kunne det (set i lyset af mængden af mænd, som jeg har delt sex med). I forelskelsens og ikke mindst GPerens lys kastede jeg alle hæmninger over bords og lod ham komme helt ind i mit hjerte. Og da der var gået noget tid, og han bare forsvandt, ja så forsvandt min lyst til at turde kærligheden, også.. MEN han gjorde noget godt i mange måneder og det er jeg meget taknemmelig for at have oplevet.. Redigeret 21. Marts, 2020 af FrokostUartig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 21. Marts, 2020 Kære @FrokostUartig Bare verden har flere mennesker som dig, større respekt for dig fra lille mig (ikke alt et lille hos mig ) du er i hvert fald godt eksempel hvordan skal man smittet verden med smil og godt tænker, ( hmmm, måske det ordnet smittet er ikke godt i disse tider ),tak for din indsats i denne tider, jeg er lige glad hvis noget her siger, ja ja endnu en som vil skøre billige point hos GP, men det er virkelig rart at læse dine indlæg og følger din blog Tak for din positivt og skønne tænker, og synd humor, det er lige præcis som vi alle har brug for i denne krisen Ønsket dig og andre positive og godt mennesker alt som jeg vil ønsket til mig selv Godt helbred til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. Marts, 2020 Sebmus skrev, for 5 minutter siden: Kære @FrokostUartig Bare verden har flere mennesker som dig, større respekt for dig fra lille mig (ikke alt et lille hos mig ) du er i hvert fald godt eksempel hvordan skal man smittet verden med smil og godt tænker, ( hmmm, måske det ordnet smittet er ikke godt i disse tider ),tak for din indsats i denne tider, jeg er lige glad hvis noget her siger, ja ja endnu en som vil skøre billige point hos GP, men det er virkelig rart at læse dine indlæg og følger din blog Tak for din positivt og skønne tænker, og synd humor, det er lige præcis som vi alle har brug for i denne krisen Ønsket dig og andre positive og godt mennesker alt som jeg vil ønsket til mig selv Godt helbred til alle Jamen hvis jeg kan bidrage med POSITIVT og konstruktivt i en tid, hvor mange jo falder ned i mørke huller, hvor man kun kan pege fingre for at trøste sig selv - så har jeg gjort det rette, for det er præcist min strategi. Vi skal give af os selv, når andre mærker fortvivelse og opgivenhed. Fordi vi har mere at give af lige nu, end andre. Jeg har fulgt debatten herinde, og jeg mærker så tydeligt, hvem der har og hvem der ikke har - noget at give af og som fyldes af angst og frygt for i dag, omverden og i morgen. Ved at bidrage med en anderledes indsigt i livet og tilgang til dette - kan man måske se lidt lys i det lille mørke. Og ja, måske tror nogen, at det handler om mig, mig, mig - og det gør det måske delvist - men på en anden måde, end at det handler om, at jeg tror, at nu er alle mænd herinde mine potentielle kunder.. Det er langt fra årsagen.. Årsagen er enkelt. og det er, at man er forpligtet til at dele ud af sit emotionelle overskud og ressource-lager, når man kan. Når man ikke kan, skal man lade de andre fylde op, og når man kan igen - skal man dele ud. Fordi nogle andre måske trænger til at få ilt (overført betydning). Og lige nu kan jeg så bidrage til at højne niveauet og bidrage med bidder af det, som sker i mit liv. Og fra min tilgang til livet af.. Det er all good - fordi jeg lige nu, har noget at give ud af.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TomTom 70 Skrevet 21. Marts, 2020 @FrokostUartig det er smukt, at du kan se hen over en en hjerteknusende afslutning, og glædes ved alt det fantastiske, der var før. Det er da netop fokus på feel good. Det er der brug for. Og på en så dejlig solbeskinnet lørdag er det da svært ikke at skrue op på feel good fornemmelsen for livet. Mange synes til tider at være lidt for hurtige med kritikken, gode til at svinge pisken, mestre i en bidende bemærkning. Jeg er i hvert fald til tider, selv om jeg prøver at huske ofte at få sagt tak og anerkende både i stort og i småt. Jeg har været så heldig få lov til at at dele både de skønneste sex stunder og den varmeste kærlige omsorg med nogle helt fantastiske GP’er. Det tager jeg aldrig for givet. Det gør mig glad og ægte taknemmelig. Vi har været våde og svedige sammen, rykket grænser sammen, glemt tid, sted og rum sammen. Vi har leget, leet og grædt sammen. Været tillidsfuldt fortrolige sammen. Af hjertet tak for Jer. I har til tider haft mig i Jeres tanker uden for aftaler og besøg, og sendt en hilsen, et billede, mailsnakket, delt noget smukt, noget sjovt og lagt op til de frækkeste lystige fantasier. Og I har haft tillid til at vise mig, at I har nydt, at jeg gjorde det samme. Af hjertet tak! I har gjort mit liv skønt på rigtig mange måder... og så uendeligt meget frækkere, end jeg havde forestillet mig. Tak for i enhver henseende, at I passer lige så meget på mig, som jeg passer på Jer. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. Marts, 2020 TomTom skrev, for 2 minutter siden: @FrokostUartig det er smukt, at du kan se hen over en en hjerteknusende afslutning, og glædes ved alt det fantastiske, der var før. Det er da netop fokus på feel good. Det er der brug for. Og på en så dejlig solbeskinnet lørdag er det da svært ikke at skrue op på feel good fornemmelsen for livet. Mange synes til tider at være lidt for hurtige med kritikken, gode til at svinge pisken, mestre i en bidende bemærkning. Jeg er i hvert fald til tider, selv om jeg prøver at huske ofte at få sagt tak og anerkende både i stort og i småt. Jeg har været så heldig få lov til at at dele både de skønneste sex stunder og den varmeste kærlige omsorg med nogle helt fantastiske GP’er. Det tager jeg aldrig for givet. Det gør mig glad og ægte taknemmelig. Vi har været våde og svedige sammen, rykket grænser sammen, glemt tid, sted og rum sammen. Vi har leget, leet og grædt sammen. Været tillidsfuldt fortrolige sammen. Af hjertet tak for Jer. I har til tider haft mig i Jeres tanker uden for aftaler og besøg, og sendt en hilsen, et billede, mailsnakket, delt noget smukt, noget sjovt og lagt op til de frækkeste lystige fantasier. Og I har haft tillid til at vise mig, at I har nydt, at jeg gjorde det samme. Af hjertet tak! I har gjort mit liv skønt på rigtig mange måder... og så uendeligt meget frækkere, end jeg havde forestillet mig. Tak for i enhver henseende, at I passer lige så meget på mig, som jeg passer på Jer. FUCK hvor smukt ! ELSKER det !! MER MER MER ! af den slags.. Spread LOVE and feeeeeeeel gooooood vibes... Just what the world needs now - together apart.. ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 1. April, 2020 Den omtalte mand har fået et lille blogindlæg i min blog. Du kan læse med her, hvis du er nysgerrig... Og du kan naturligvis også læse med, hvis du er nysgerrig på årsagen til, at jeg fortsat har en "aktiv" annonce på AL.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg